1000 ❤️ tipov na darčeky vo ✅ výpredaji až 90% ⭐ Zobraziť zoznam

zavrieť

Alza.sk - Recenzia a skúsenosti

Internetový obchod Alza začal svoju históriu písať už v roku 1994 v Čechách a pomaly si na českom trhu vybudoval významné postavenie. Za československé hranice sa Alza vydala v roku 2004 a u slovenských zákazníkov hneď vzbudila veľký záujem.

Hodnotenie, skúsenosti a recenzie alza.sk

Jeho hlavným dôvodom je skutočnosť, že Alza má najčerstvejšie novinky zo sveta počítačov a elektroniky na sklade. Viac ako 52 000 produktov rôznych značiek nájdete v 4038 kategóriách.

Dnes v Alze okrem počítačov a elektroniky výhodne nakúpite aj hračky, parfumy, hodinky, drogériu, športové potreby a všetko, čo potrebuje vaše auto a záhrada.

Skúsenosti a recenzie

Poznáte zeleného Alzáka? V každej reklame vám ponúka tovar za výhodné ceny a presviedča o výhodách nakupovania na Alza.sk. Mnoho zákazníkov do internetového obchodu vstúpi zo zvedavosti, ale oveľa viac ich ide za nákupom kvality za skvelé ceny. Názory zákazníkov na nákup v tomto internetovom obchode sú rôzne. Niektorí ho chvália a na nákup sa pravidelne vracajú, niektorých svojim prístupom a službami nepresvedčil. Sto ľudí, sto chutí.

Názory, s ktorými sa pri Alze stretnete najčastejšie

Pozitívne

  • veľký výber a prehľadné zaradenie aj zobrazenie tovaru
  • rýchle dodanie
  • výhodné ceny
  • vyhľadávanie podľa parametrov
  • široká ponuka tovaru

Negatívne

  • komunikácia so zákazníkom
  • zavádzajúce informácie
  • vnucovanie predlženej záruky
  • platba za osobný odber

Výhody obchodu

Alza Premium

V Alze svojim verným zákazníkom prinášajú prvotriedne služby Alza Premium, kde získate množstvo výhod, medzi ktoré patrí:

  1. Doprava zadarmo na všetko
  2. 18 mesiacov na vrátenie tovaru
  3. Exkluzívne Premium Deals (prístup k exkluzívnym zľavovým a iným akciám určeným iba pre členov Alza Premium)
  4. Prioritné vybavenie reklamácií
  5. Prednostný prístup (pri vydávaní tovaru na pobočkách)
  6. Možnosť ďalších výhod (malé výhody, ktoré vám spríjemnia deň a často sa obmieňajú)

Za výhody sa v Alze platí. Balíček výhod Alza Premium mesačne stojí 9,50 €. Vďaka demo verzii si ho môžete vyskúšať na 30 dní úplne zadarmo a zistiť, či sa vám skutočne oplatí. 

Výhody eshopu alza.sk

Osobný odber

Objednaný tovar si môžete vyzdvihnúť osobne v 13 predajniach a 12 AlzaBoxoch. Vyberte si ten, ktorý máte najbližšie.

Najčastejšie spôsoby platenia

  • hotovosťou/kartou na predajni
  • kartou online
  • na dobierku
  • prostredníctvom online bankovníctva

Rýchle dodanie

Tovar si dnes objednáte a zajtra môžete vyzdvihnúť. Stav objednávky môžete sledovať. Zadajte jej číslo na stránke Alza.sk a a zistite, kde sa váš nový počítač práve nachádza.

Nevýhody obchodu

Spoplatnenie Alza Premium a osobného odberu na Alza pobočkách sa zákazníkom nepáči. Poplatok za vybavenie a doručenie objednávky je lacnejší, ako poplatok za doručenie na adresu. Pri objednávke notebooku za 489 € by doručenie zdarma padlo vhod, aj nečlenom Alza Premium. Spoplatnený balíček výhod tiež nie je dva krát príťažlivý a bežne sa s nim nestretávame.

Kontakty a predajne

Máte problém s objednávkou alebo sa potrebujete opýtať na niečo, čo sa týka tovaru? Využite zákaznícku linku +421 257 101 800.

Alza predajne nájdete v týchto mestách

  • Banská Bystrica
  • Bratislava – centrála
  • Bratislava – Petržalka
  • Košice
  • Martin
  • Nitra
  • Poprad
  • Prešov
  • Prievidza
  • Senec
  • Trenčín
  • Trnava
  • Žilina

Alza Boxy nájdete v týchto mestách

  • Bratislava – Dúbravka
  • Bratislava – Karlova Ves
  • Bratislava – Nové Mesto
  • Bratislava – Podunajské Biskupice
  • Bratislava – Ružinov
  • Komárno
  • Levice
  • Nové Zámky
  • Piešťany
  • Ružomberok
  • Senec
  • Zvolen

Recenzie a skúsenosti s Alza.sk

Podeľte sa s nami o svoje skúsenosti a postrehy pri nákupe v internetovom obchode Alza.sk. Ako hodnotíte služby predajcu a prehľadnosť eshopu? Aké máte skúsenosti s vyzdvihnutím tovaru v predajni alebo Alza Boxe? Čo hovoríte na kvalitu dodaného tovaru? Máte skúsenosti s reklamáciou? Neváhajte a popíšte nám vaše skúsenosti s Alza.sk ešte dnes!


Komentáre

03/12/2019 14:12
lk

ja som v alze nakupovala viackrat a vzdy som bola spokojna, dodnes sa mi ani jeden produkt nepokazil pred koncom zaruky.. na internete je dost negativnych komentarov, za mna ale mozem potvrdit 100% spokojnost s celym priebehom od zadania objednavky, cez informovanie mailami, az po dorucenie tovaru (mam viackrat odskusane prebratie na pobocke, ale aj dorucenie kurierom)

01/10/2019 13:19
veronika

s alzou mam zatial dobre skusenosti, jedine minus je ten pristup pracovnikov pobocky pri osobnom odbere - naposledy ma pani 10 min presviedcala nech si k mobilu za 115€ dokupim drahe poistenie, ktore som vobec nechcela (mobil bol pre maminu a bude 99% casu odlozeny na policke) a pani bola naozaj neodbytna az to bolo neprijemne. Rozumiem, ze mi nechcela zle, ale ked zakaznik vyslovene viackrat zopakuje, ze si sluzbu nezela, tak by to mali akceptovat.

15/08/2019 21:00
Peto

Porozprávam Vám jeden skutočný príbeh. Objednal som si kosačku z alza.sk, bolo toto piatok 2.8. Zaplatil som dopredu bankovým prevodom - CHYBA (nikdy to nerobte). Kosačka mala prísť utorok 6.8. To sa aj stalo, ako povedali - až na to že krabica od kosačky bola celá poničená a roh krabice premočený od niečoho --- žeby olej ? Balík sme otvorili, že čo to tam tečie a čuduj sa svete v krabici od kosačky nebola kosačka :D, ale plno nejakých poloprázdnych fliaš od aviváže, ktorá mala potrhaný obal - proste odpad. Balík sme neprevzali a kuriér ho hneď vzal spať do DEPA. Volal som do alzy, že čo to má znamenať, dúfam, že došlo k obyčajnej zámene a nie k úmyslu odrb*** zákazníka. Samozrejme, samozrejme stala sa chyba dostali ste zlú objednávku (som zvedavý komu potom mala byť určená krabica od kosačky presne ten môj typ - plná aviváže). Alza mi odkázala, že to hneď dajú do poriadku, nech mám chvíľu strpenie. Reku OK :) ... a až teraz sa to všetko začne, toto bolo len INTRO :)

V ten deň mi písali z alzy email, aby som im nafotil všetky štítky čo mám na balíku, ktorý mi bol doručený ....... troška odmlky pre dramatičnosť, však ja balík nemám - NEPREVZAL som ho. Som im to min. 3x pripomenul, že si ho kuriér zobral hneď spať a toto oddo mňa chcú ??? Poslal som im aspoň foto vnútra toho balíka, ktoré sme nafotili. Ticho 2 dni - tak som im volal, čo sa deje ? ... vraj môj balík je na DEPE a čakajú naň, kým ho dostanú naspať. Hovorím ja viem, že je v DEPE, však ho tam kuriér odniesol ešte v ten deň - utorok 6.8. Vraj robia čo sa dá, ale pourgujú to. Pani povedala, že sa mi v priebehu dňa ozve. NIČ, žiadny telefonát. OK, volám tam v piatok 9.8, pani asi mala plné ruky inej práce. Zdvihla mi to iná pani, ktorá mi povedala, že môj balík mi bol doručený :-0 ... toto som dlho predýchaval ... vysvetlil som jej čo sa stalo, aj to že som balík neprevzal a celú moju perepúť. Pani prislúbila, že to pourguje. V pondelok 12.9 volám znova, len tak informatívne ako to vyzerá, či už našli ten môj stratený balík - ak teda naozaj došlo LEN k zámene. Pani sa ospravedlňovala, ale že nemá bližšie info, že balík je ASI v DEPE. Ale .... a teraz MEGA správa, že ona to presne nevie, lebo je v kancelárii, ale pojde sa na to pozrieť a hneď mi dá vedieť (zavolá) ... celý deň tichota. Volal som im včera 13.8, ako to vyzerá s mojím balíkom a či sa náhodou niečo nestalo pani, ktorá sa mala ísť pozrieť na ten balík, lebo sa NEOZVALA. Pani mi povedala, že je to v riešení a že to pourguje. Streda 14.8. - volal som im s TROŠKA drsnejším tónom, kde je sakra moja kosačka ... odpoveď v pani "LOGISTICKÉ CENTRUM" ... myslíte DEPO, pýtam sa jej .... "ÁNO" znela odpoveď ... nahnevaný pýtam si k telefónu niekoho nadriadeného team leadra, alebo nejakého supervizor-a ... odpoveď "Nikto tu nie je" :-O, tak mi dajte na nich kontakt ... odpoveď "NEMOŽEM" .... vrrrrr ... ok tak mi dajte číslo na DEPO, zavolám tam, že prečo sakra držia balík u seba 8 dní ... odpoveď "Ani to nemôžem" .... tak čo teda do pekla môžete ... pani povedala, že to môže POURGOVAŤ :D :D :D.

Toto je skutočný príbeh, ktorý sa mi deje. Neviem, na čo čakajú, balík je na ceste k nim, tak nech mi pošlú novú kosačku a nech si riešia potom tú výmenu, čo napáchali oni. Dávam ALZE, poslednú šancu do nedele 18.8. ak mi nepríde domov tá moja kosačka, končím s nimi ... a aj celá moja rodina, aj susedia, kolegovia, kamaráti - poviem im čo sa stalo a poviem im aké sú tam praktiky ... doba sa asi v ALZE zmenila, býval to seriózny obchod ... nech si na nákup v alze dajú pozor a radšej nech nakupujú cez iný konkurenčný E-SHOP.

Výsledok môjho nákupu je, že nemám ANI kosačku, ANI peniaze a tráva ma už pomaly šteklí v rozkroku :D ... komu je lepšie :)

15/08/2019 09:04
Zizi

Přítelovi se rozbil monitor pár let starý (kupovaný na Alze a už tehdy reklamovaný). Objednali jsme tedy nový, opět na Alze. CHYBA. Hned druhý den objevil asi 3 závady. Monitor navíc nevypadal jako nový, jak bylo uvedeno na internetu. Vypadal, jako by se v něm už někdo vrtal. Asi je na Alze běžné odrbávat svoje zákazníky a prodávat jim vadné nebo použité zboží jako "nové". Reakce Alzy byla, že monitor opraví. No podle reklamačního řádu na to mají měsíc, jestli se nepletu. Takže jinými slovy objednáte si monitor, protože se vám starý rozbije, ale potřebujete používat počítač. No ale musíte měsíc čekat na opravu bez jakékoliv kompenzace a ani peníze vám nevrátí. Přítel měl "štěstí", že chyb bylo více a asi byl i dost výmluvný a neodbytný, takže mu zboží nakonec vyměnili. Já teď píšu tuhle recenzi a čekám až mi napíše, co nefunguje tentokrát. ALZA UŽ NIKDY VÍC!

06/08/2019 15:34
Lenka

z Alzy objednavam pomerne casto, zatial som mala len pozitivne skusenosti, raz som dokonca riesila reklamaciu nefunkcnych hodiniek a vratili mi peniaze, pretoze uz sa hodinky nevyrabali. Jedine velke minus je ten otravny zeleny mimozemstan, moje deti ho vsak zeru, takze je to asi dobre zvoleny marketing.. len nie pre dospelych :-D

30/06/2019 18:25
Galina Gomolčáková

Zavádzajúce informácie ohľadom platby za doručenie. Dávajte si pozor, pretože aj pri tovare, kde je uvedené "doprava zadarmo", nie je doprava zadarmo.
+ nepríjemná komunikácia s nejakým brigádnikom a neochota

12/05/2019 06:22
Daniel bauer

neseriozna firma zavadejucie informacie ohladne dorucenie zbozi v ten isty den chcel jsom obednat smart kavovar za 500eur v 5 hodin rano ako darcek ku dni mater ponuka dnestneho dorucenia sa mi nezobrazila po telefonickom rozhovore z drncom co ma resit problemy zakaznikou mi povedal ze zalezi na vela aspektou ci mi budie zbozie dneska dorucenie cize nepiste mila alza ze jste schopni dorucit tovar v ten isty den Ked iba mazete med Kolem huby zakaznikou Ked ja poviem chalanom Budem v krcme o 10tej tam Budem a nebudem I'm vravit ze zalezi na vela aspektou cize mila alza zoberte si teho sveho zeleneho panaca a vrazte si ho do riti od vas si neobednam ani hajzlak go green Alza klauns

24/01/2019 21:28
Jana

Ten zeleny idiot mi uz lezie na nervy normalne tu reklamu neznasam a este tie nove z retiazkou ze akoze reper ale umna jednornacne retard .....potrebuje to zmenu

27/12/2018 23:04
Katarina

V Alze som tiez parkrat nakupila, ale po poslednej skusenosti, kde zeleny zmrd sluboval dorucenie darcekov do Vianoc uz nakupovat nebudem. Hlavne, ked objednavka bola akceptovana, napisali mi, ze bude dorucena 15.12. (v sobotu) a dodnes cakam(27.12.). Ked tam clovek telefonoval, tvrdili mi, ze tovar je u prepravcu a nakoniec mi volali 21.12., ze mi ho nedorucia, lebo ho vraj nemaju na sklade. Hlavne, ze uz bol u prepravcu. Klamu zakaznikov a myslia si, ze ked sa stazujeme, tak staci napisat mrzi nas to a vsetko je akoze v poriadku. To, ze darcek pre stvorrocne dieta nebol doruceny ich vobec netrapi, iba chcu na ludoch zarobit, a ked nieco nedorucia ako slubia, vobec im to neprekaza. Nabuduce to mozete byt pokojne aj Vy. Takze za mna - ALZA NIKDY VIAC!!! Ked vidim toho zeleneho zmrda v reklame, tak mi stupa tlak. Bohvie, kolko ludi takto pochodilo, ze vysli naprazdno a vykaslali sa na nich. A nakoniec som musela ist po konkretny darcek 100 km, aby nebolo dieta pod stromcekom sklamane. "VDAKA ALZA" Chrapuni.

Pridať komentár


Pozrite si aj ďalšie obchody

Hodnotenie článku:
(90.6%)