Topski.sk – recenzia a skúsenosti

História spoločnosti TopSki sa datuje od roku 1995. Významné postavenie na trhu získala predovšetkým vďaka stále rastúcemu záujmu o sortiment lyží a snowboardov. Postupne svoju ponuku rozšírila o ďalší športový tovar a kvôli veľkému dopytu sa presťahovala do väčších priestorov v Žiline a založila internetový obchod.

Dizajn webu Topski.sk

V súčasnosti poskytuje tiež profesionálny servis lyží a množstvo ďalších služieb.

Sortiment obchodu

Gro tvorí zimný tovar svetových značiek. Nájdete v ňom najnovšie modely lyžiarskych búnd, nohavíc, lyží, lyžiarok, bežiek, snowboardov a štýlových doplnkov. Ani kolieskové korčule, skateboardy, kolobežky či kolieskové lyže nie sú výnimkou. Kompletne sa oblečú a obujú turisti aj nadšenci cyklistiky. Tí ocenia i kvalitné bicykle a elektrobicykle.

Doprava 3 spôsobmi

Pri nakúpe v e-shope TopSki si môžete vybrať z 3 spôsobov dopravy, resp. vyzdvihnutia tovaru. Buď vám balík donesie kuriér, prídete si poň osobne do žilinskej pobočky, alebo si zvolíte Zásielkovňu. Cenník prepravy si môžete pozrieť na stránke e-shopu. E-shop ponúka aj dopravu zadarmo, musíte však nakúpiť nad 50 €.

Platba kartou i na splátky

Ako v každom modernom e-shope, aj v tomto môžete platiť za tovar niekoľkými rôznymi spôsobmi. Nechýba platba na dobierku, platba prostredníctvom platobnej brány wPlatba, platba pri osobnom prevzatí na predajni a ani platba vopred na základe zálohovej faktúry. Za tovar môžete zaplatiť aj darčekovým poukazom alebo na splátky (Cetelem, Quatro, Homecredit).

Ponuka tovaru v e-shope Topski.sk

Menším mínusom je, že všetky spôsoby platby sú spoplatnené. Za dobierku zaplatíte 4,95 €, za platbu vopred (bankový prevod) alebo kartou 3,95 €.

Reklamácia

Ak sa vám tovar počas záručnej doby, ktorá trvá 24 mesiacov, poškodil, môžete ho reklamovať. Poškodený tovar treba buď zaslať na adresu prevádzky, alebo ho tam doniesť osobne. Treba ho nielen vhodne zabaliť, aby sa pri prevoze nepoškodil, ale k nemu priložiť aj kópiu dokladu o kúpe a vyplnený reklamačný formulár. Reklamáciu treba riešiť iba písomne (poštou) alebo osobne. Formou e-mailu nebude akceptovaná. Posúdenie reklamácie trvá max. 30 dní.

Výhody obchodu

Prehľadnosť e-shopu, rýchle zorientovanie sa na stránke a jednoduché vyhľadávanie sú určite plusom, rovnako ako rozdelenie tovaru podľa kategórií. Zákazníci si môžu vybrať nielen podľa pohlavia či druhu oblečenia, doplnkov a obuvi, ale tiež podľa rozdelenia na letné a zimné športy. Aj kategória tipy na darčeky stojí za zmienku.

O veľký výber nie je núdza. Popisy sú dostačujúce, poskytujú základné informácie, ktoré zákazník potrebuje o produkte vedieť. Výhodou je, že ak má potenciálny záujemca ďalšie otázky, odpovede sa dočká ihneď alebo v priebehu niekoľkých minút – stačí zavolať alebo použiť chat priamo na stránke. Personál je špecializovaný, poradenstvo je na vysokej úrovni.

Ďalšie výhody:

  • Bazár – e-shop ponúka na predaj i produkty, ktoré už boli využívané, no sú v dobrom stave. V tomto prípade by však bolo pre zákazníkov výhodnejšie, ak by bol tovar nafotený z viacerých uhlov, kvôli reálnosti opotrebovania.
  • Blog – články v tejto sekcii e-shopu poskytujú rady a tipy, ako si vybrať konkrétny druh tovaru. Nájdete v nich stručný prehľad jednotlivých krokov výberu. V podstate fungujú ako sprievodca nákupom.

Nevýhody obchodu

Požičovňa lyží, bicyklov a skike (kolieskových lyží), ako aj servis či boofitting sú nepochybne výhodou. Mnohí totiž preferujú prenájom tovaru, jeho prispôsobenie kritériám a postave. Medzi nevýhody sme ho však zaradili z dôvodu, že e-shop ponúka o týchto službách iba základné informácie. Realizácia je totiž možná len v kamennej predajni v Žiline.

Služby v e-shope Topski.sk

Pevná prevádzka je len jedna, čo môže byť pre niektorých nevýhodou z hľadiska doručovania tovaru. I keď dopravu zabezpečuje kuriérska spoločnosť, zákazníci radi využívajú možnosť osobného prevzatia objednaného tovaru, napríklad ak ide o lyžiarsku výstroj. Absencia ďalších kamenných prevádzok podľa diskusií odrádza niektorých zákazníkov od kúpy. Mínusom je tak nedostatok výdajných miest.

Kontakty

Kamenná predajňa TopSki Žilina
Dlhá ulica 1103/61
010 09 Žilina

0950 588 077, 041/568 91 20

E-shop: topski@topski.sk

0903 802 700 (Po – Pia: 10.00 – 17.00 hod.)

Skúsenosti a recenzie s e-shopom TopSki

Eshop TopSki sa môže pýšiť veľkým množstvom pozitívnych, vo väčšine prípadov stopercentných hodnotení. Týkajú sa predovšetkým priaznivých cien a bohatej ponuky. Ako plus je taktiež uvádzaná kvalita a komunikácia. Tú si mnohí chvália najmä z hľadiska poradenstva pri jednotlivých produktoch.

Hodnotenie e-shopu Topski.sk na heureke

Široký sortiment má však v tomto prípade i nevýhody, o čom svedčí síce výrazne menšia, no existujúca skupina recenzentov s negatívnymi skúsenosťami. Sťažnosti sa týkajú niektorých druhov tovaru, ktoré majú v popise uvedené „na sklade“, no v skutočnosti sú vypredané. Mínusom je teda skladová aktuálnosť.

Recenzie a skúsenosti s nákupom v e-shope Topski.sk

Zákazníci sú o vzniknutej zmene dodatočne informovaní, no je to nevýhodné pre tých, ktorí potrebujú vybraný produkt do určitého dátumu. Kompetentní priamo komentovali túto vzniknutú situáciu. Niektoré kusy sortimentu sa vraj vypredajú v kamennej predajni a kým je ich dostupnosť v e-shope upravená, zákazníci medzitým vytvoria objednávku.

Vaše skúsenosti

Podeľte sa aj vy o svoju skúsenosť s nákupom v e-shope alebo v predajni TopSki. Ako hodnotíte služby? Boli ste spokojní s personálom, odporúčaniami, kvalitou? Museli ste tovar reklamovať? Využili ste niektorú z rozšírených služieb? Je podľa vás sortiment dostatočne bohatý? Nakúpili by ste u predajcu opäť? Napíšte nám do komentárov.


Pridať komentár


Pozrite si aj ďalšie obchody

Hodnotenie článku:
(94.6%)