Topski.sk – recenzia a skúsenosti

História spoločnosti TopSki sa datuje od roku 1995. Významné postavenie na trhu získala predovšetkým vďaka stále rastúcemu záujmu o sortiment lyží a snowboardov. Postupne svoju ponuku rozšírila o ďalší športový tovar a kvôli veľkému dopytu sa presťahovala do väčších priestorov v Žiline a založila internetový obchod. V súčasnosti poskytuje tiež profesionálny servis lyží a množstvo ďalších služieb.

Eshop TopSki.sk

Gro tvorí zimný tovar svetových značiek. Nájdete v ňom najnovšie modely lyžiarskych búnd, nohavíc, lyží, lyžiarok, bežiek, snowboardov a štýlových doplnkov. Ani kolieskové korčule, skateboardy, kolobežky či kolieskové lyže nie sú výnimkou. Kompletne sa oblečú a obujú turisti aj nadšenci cyklistiky. Tí ocenia i kvalitné bicykle a elektrobicykle.

Skúsenosti a recenzie

Eshop TopSki sa môže pýšiť veľkým množstvom pozitívnych, vo väčšine prípadov stopercentných hodnotení. Týkajú sa predovšetkým priaznivých cien a bohatej ponuky. Ako plus je taktiež uvádzaná kvalita a komunikácia. Tú si mnohí chvália najmä z hľadiska poradenstva pri jednotlivých produktoch.

Hodnotenie TopSki na heureka.sk

Široký sortiment má však v tomto prípade i nevýhody, o čom svedčí síce výrazne menšia, no existujúca skupina recenzentov s negatívnymi skúsenosťami. Sťažnosti sa týkajú niektorých druhov tovaru, ktoré majú v popise uvedené „na sklade“, no v skutočnosti sú vypredané. Mínusom je teda skladová aktuálnosť.

Zákazníci sú o vzniknutej zmene dodatočne informovaní, no je to nevýhodné pre tých, ktorí potrebujú vybraný produkt do určitého dátumu. Kompetentní priamo komentovali túto vzniknutú situáciu. Niektoré kusy sortimentu sa vraj vypredajú v kamennej predajni a kým je ich dostupnosť v eshope upravená, zákazníci medzitým vytvoria objednávku.

Zhrnutie podľa portálu heuréka:

  • Celková spokojnosť s obchodom je 4,5 hviezdičky z maximálnych 5, čo je veľmi dobrý výsledok.
  • Eshop si vďaka veľkému množstvu pozitívnych hodnotí vyslúžil certifikát „Overené zákazníkmi“.
  • Ak spriemerujeme všetky recenzie, dostaneme číslo 17:3 (pozitívne:negatívne).
  • Z krátkodobého hľadiska eshop topski odporúča 94 % zákazníkov (posledných 90 dní na základe dotazníka spokojnosti).
  • Priemerná doba dodania je 2,8 dňa, u 97 % zákazníkov do 10 dní (tieto informácie sú založené na recenziách za posledných 90 dní). Treba však zmieniť, že práve dĺžka doručenia je predmetom negatívnych skúseností niektorých kupujúcich.

Výhody obchodu

Prehľadnosť eshopu, rýchle zorientovanie sa na stránke a jednoduché vyhľadávanie sú určite plusom, rovnako ako rozdelenie tovaru podľa kategórií. Zákazníci si môžu vybrať nielen podľa pohlavia či druhu oblečenia, doplnkov a obuvi, ale tiež podľa rozdelenia na letné a zimné športy. Aj kategória tipy na darčeky stojí za zmienku.

Ponuka eshopu TopSki.sk

O veľký výber nie je núdza. Popisy sú dostačujúce, poskytujú základné informácie, ktoré zákazník potrebuje o produkte vedieť. Výhodou je, že ak má potenciálny záujemca ďalšie otázky, odpovede sa dočká ihneď alebo v priebehu niekoľkých minút – stačí zavolať alebo použiť chat priamo na stránke. Personál je špecializovaný, poradenstvo je na vysokej úrovni.

Ďalšie výhody:

  • Bazár – eshop ponúka na predaj i produkty, ktoré už boli využívané, no sú v dobrom stave. V tomto prípade by však bolo pre zákazníkov výhodnejšie, ak by bol tovar nafotený z viacerých uhlov, kvôli reálnosti opotrebovania.
  • Blog – články v tejto sekcii eshopu poskytujú rady a tipy ako si vybrať konkrétny druh tovaru. Nájdete v nich stručný prehľad jednotlivých krokov výberu. V podstate fungujú ako sprievodca nákupom.

Nevýhody obchodu

Požičovňa lyží, bicyklov a skike (kolieskových lyží), ako aj servis či boofitting sú nepochybne výhodou. Mnohí totiž preferujú prenájom tovaru, jeho prispôsobenie kritériám a postave. Medzi nevýhody sme ho však zaradili z dôvodu, že eshop ponúka o týchto službách iba základné informácie. Realizácia je totiž možná len v kamennej predajni v Žiline.

Požičovňa lyží, bicyklov a skike TopSki.sk

Pevná prevádzka je len jedna, čo môže byť pre niektorých nevýhodou z hľadiska doručovania tovaru. I keď dopravu zabezpečuje kuriérska spoločnosť, zákazníci radi využívajú možnosť osobného prevzatia objednaného tovaru, napríklad ak ide o lyžiarsku výstroj. Absencia ďalších kamenných prevádzok podľa diskusií odrádza niektorých zákazníkov od kúpy. Mínusom je tak nedostatok výdajných miest.

Kontakty a predajne

Kamenná predajňa TopSki Žilina
Dlhá ulica 1103/61

0950 588 077, 0903 814 491

Eshop topski: topski@topski.sk

0903 802 700 (Po – PIA: 10.00 – 17.00 h.)

Vaše skúsenosti

Podeľte sa aj vy o svoju skúsenosť s nákupom v eshope alebo v predajni TopSki. Ako hodnotíte služby? Boli ste spokojní s personálom, odporúčaniami, kvalitou? Museli ste tovar reklamovať? Využili ste niektorú z rozšírených služieb? Je podľa vás sortiment dostatočne bohatý? Nakúpili by ste u predajcu opäť? Napíšte nám do komentárov!


Pridať komentár


Pozrite si aj ďalšie obchody

Hodnotenie článku:
(94.6%)