Slovenská pošta – recenzia a skúsenosti

Doručovanie balíkov neponúkajú iba dopravné spoločnosti, známym hráčom na tomto trhu je aj Slovenská pošta. Ide o overeného prepravcu, ktorý je pomerne rýchly a dokáže baliky prepraviť nielen v rámci Slovenska, ale aj mimo neho.

Slovenská pošta

Aké ponúka pošta možnosti a aké sú ceny za jej služby?

Odosielanie balíkov

Čo sa zasielania balíkov týka, máte na výber tri možnosti spôsobu dodania. Balík môžete zaslať na adresu, bude doručený na adresu vedenú na balíku alebo adresnom štítku. Vybrať si môžete aj možnosť Balík na poštu. Pri uložení na pošte treba uviesť telefónne číslo alebo mailovú adresu adresáta, aby ho pošta mohla o uložení zásielky informovať. Možnosťou je tiež uloženie zásielky v BalíkoBoxe, potrebné je taktiež uvedenie čísla mobilného telefónu adresáta.

Špeciálnou službou je služba Expres kuriér, ktorá je určená na rýchle doručenie dokumentov a tovaru v rámci Slovenska. Tovar bude dodaný do 24 hodín. Možnosti ohľadom spôsobu dodávania sú rovnaké ako pri Balíkoch na poštu, teda dodanie domov a na poštu. Expres zásielku môžete pri balíkoch do 15 kg zaslať takmer na každej pošte alebo u kuriéra, zásielky nad 15 kg môžete zaslať len na vybraných expres poštách, prípadne u kuriéra.

Slovenská pošta spôsoby dodania balíkov

Služby k balíku

Pošta v tejto súvislosti ponúka viacero služieb nielen odosielateľovi, ale aj adresátovi. Balík sa dá poistiť, poslať na dobierku, jeho poslanie sa dá stornovať, ale aj uložiť na inú adresu. Adresát môže požiadať v prípade zaslania balíka na adresu o opakované doručenie, ale napríklad aj o predĺženie odbernej lehoty či doručenie na inú adresu.

Doplnkové služby k službe Expres kuriér zahŕňajú napríklad poistenie, dobierku, info o doručení či možnosti doručiť zásielku do 10. hodiny, do 14. hodiny a v deň podania.

Cena prepravy

Cena sa líši podľa toho, či ide o balík na adresu alebo o balík na poštu. Pri balíku na adresu a hmotnosti do 5 kg je to 3,90 eura, za balík do 10 kg zaplatíte 4,90 eura. Ak ide o balík na poštu, bude vás to stáť 2,70, resp. 3,70 eura. V prípade podanie cez ePodací hárok sú ceny o 20, resp. 10 centov nižšie. Uvedené ceny sú oslobodené od DPH. V prípade kuriéra sú ceny o niečo vyššie.

Expres kuriér cena prepravy

Sledovanie zásielok

Pošta drží krok s dobou a umožňuje aj sledovanie pohybu zásielok. Informácie o pohybe vašej zásielky získate po zadaní podacieho čísla, ktoré získate pri poslaní balíka v rámci Slovenska automaticky.

Komunikácia

Pri posielaní balíkov sa zadáva telefónne číslo adresáta, aby sa s ním mohla pošta skontaktovať. To isté platí aj pri kuriérovi, ktorý adresáta ohľadom zásielky kontaktuje a informuje ho o čase dodania.

Aké sú vaše skúsenosti?

Služba Expres kuriér je pomerné nová, posielanie balíkov cez poštu však funguje už dlhé roky. Aj v tomto prípade platí, že väčšina má skúsenosti dobré. Kameňom úrazu je ľudský faktor a niektorým sa prístup kuriérov, resp. spôsob ich komunikácie nepáčil.

Podeľte sa s nami o svoje skúsenosti a pridajte hodnotenie. Ako posudzujete:

  • ústretovosť,
  • komunikáciu,
  • dochvíľnosť,
  • stav zásielky,
  • cenou,
  • ponúkané služby?

Komentáre

14/04/2021 11:58
Veronika

Balík na adresu má kuriér doniesť do dvoch dní. Už je to týždeň a balík nikde. Pri sledovaní zásielky stále píše že je v preprave.

13/04/2021 09:20
Ján

Slovenská pošta, kuriér, jedna mierda, 21 storočie a nedá sa platiť kartou, asi potrebujú tringelty. Nebuď sto rokov za opicami, zlez zo stromu, slov.pošta. Stačilo.

31/03/2021 16:45
Daniela

Pošta Čereňany
Dobrý deň, nedalo mi nenapísať aspoň sem, na koľko na písomnú oficiálnu sťažnosť nemám momentálne čas. Prístup k zákazníkovi 0 bodov. Slečny ktoré nosia poštu sú perfektné ale tá čo sedí za okníčkom KATASTROFA!!! akože jej robí problém plniť si svoje pracovné povinnosti, tak ako má. Poštu posielam v kuriérskych obálkach a pani by chcela aby som jej tam lepila ja papier aby tam mohla nalepiť známky, že jej to tam nelepí a musí to lepiť páskou a že ona pásku nemá... atď...a čo je to môj problém? Veď to nech si riešia tam s nadriadenými. Minulý týždeň ju zastupovala mladá slečna no klobúk dole presný opak ochota, rýchlosť a hlavne nevešala zákazníkom na nos či ona bude mať čas sa najesť cez prestávku, alebo nie. Ako ja mám tiež 3 práce ktoré robím denne od PO - NE 12 hodín denne vrátane sviatkov a nikomu sa nesťažujem, že mám toho veľa. Vyriešené objednané kuriérske služby od inej spoločnosti a bodka. Minimálne budem mať krajšie dni už len s tým že tam nemusím ísť.

31/03/2021 12:02
...

Keď som si objednal z jednej stránky, bolo tam vypísané že sa DÁ PLATIŤ PLATOBNOU KARTOU KURIÉROVI. Prišiel kurier, a jemu sa platiť kartou nedalo, lebo nemal pri sebe terminál. Sme v 21. storočí, prečo sa nedá platiť všade kartou.

25/03/2021 09:29
Ján

Dostal som balík z Prešova na poštu vo Zvolene. Potialto to bolo v poriadku. Osudnou chybou si ho bolo preposlať na balíkobox. Že využívam túto službu mi v aplikácii síce poďakovali ale balík poslali do Prešova. Keď som chcel aby som zásielku dostal späť ,zavolal som do Prešova nechal som si ju opätovne poslať. Samozrejme už nie cez slovenskú poštu. Podobný problém som mal aj predošlou zásielkou, vtedy tiež nedorazila do balikoboxu ale aspoň sa vrátila na poštu kde som si ju vyzdvihol. Po tejto skúsenosti pošta bude tou poslednou možnosťou dopravy pri mojom nakupovaní. Zbohom.

05/03/2021 15:34
Igor

Dva krát poslaný balík z čiech,každý v hodnote 200eur/1balík,doručený akože poštovým kurierom,bez sms,bez podpisu prevzatia,hodený za bránkou domu,takto doručuje poštový kurier v Dubnici nad Váhom,bol by som zvedavý,keby tie balíký niekdo zobral,čo by ten kurier,robil,keby prišiel o 400eur.

05/03/2021 07:34
smith

Slov.pošta doručuje bez možnosti bezhotovostnej platby. Okrsok Skalica.
Kuriérka už rok tvrdí, že ona je len brigádnička, reklamoval som, je tvrdý lokdown, no oni nerešpektujú žiadne doporučenia, či nariadenia. len platba v hotovosti.
Niekedy nie je možnosť vybrať si kuriéra a tak Vám zostáva len sto rokov za opicami - Slovenská pošta !!!

02/03/2021 19:23
Lea H.

Chcela by som sa poďakovať pánovi kuriérovi ktorý vozí objednávky v okolí Nitry za naozaj perfektný prístup k práci. Nikdy som s pánom nemala žiadne problémy. Naposledy som objednávala balíček s menšej stránky, ktorá neposiela maily. Do objednávky som napísala preklep v telefónnom čísle takže sa mi kuriér nemohol dovolať. Keďže eshop neposiela maily tak som si to nevšimla. Pán kúrier aj napriek tomu že som nezdvýhala telefón zvonil si 10 minút na zvonček pred domom, kým sa mi uráčilo ísť otvoriť. Pán tam stál s úsmevom na tvári a dokonca sa mi ospravedlňoval pretože si myslel že ma zobudil. Naozaj môžem len odporučiť a ešte raz ďakujem za úžasný prístup k práci.

26/02/2021 09:40
Marika červenáková

Dobrý den
Toto cestou chcem sa podakovať milej pani Keliškovej Klaudii z Pošty Košice- Humenska, za jej ustretovosť, vysvetlenie, trpezlivosť pri vybavovaní - odhlásení RTVS.
Ešte raz veľmi pekne dakujem.

23/02/2021 14:02
zuzana

Ja by som chcela pochváliť prístup kuriera p. Kopec, v dnešnej dobe sa často takýto milý a profesionálny prístup nevidí .Ochota pomôcť je vzácna. Veľké ďakujem.

23/02/2021 11:08
Sylvia

Dobrý deň, chcem sa poďakovať p. kuriérovi Vavrušekovi, ktorý robí rozvoz zásielok v Bratislave-Dúbravke. Je to nesmierne slušný, ochotný a srdečný pán. Veľmi si vážim, že svoje povolanie vykonáva spoľahlivo, s ľudským prístupom.

16/02/2021 15:33
Boris

16.02.21 14:55 h Dnes som bol odoslat balik na Pošte v Pezinku, OC PLus, trpko som to obanoval, po vytlačeni poradoveho listka boli predomnou asi traja ludia, za nou stala šora asi 70 metrou, čakam že čoskoro blikne na tabuli moje poradove čislo, odošlem doporučeny list a s usmevom odchadzam..........
Velmi som sa však mylil......velmii, predbehli ma traja ludia ktory prišli po mne zo štyroch prepažok fungovali dve, aj tie fungovali sposobom, spim a robim iba trochu aj to z nechutou.....ludkovia mili, ak by ste videli toho hada na chodbe plusu a dve neochotne fuchtle este aj spiace, velka nespokojnost..... Vazena SL .POSTA skuste sa zastavit na pošte v Pezinku -pluse a skuste zjednat napravu....prečo zamestnavate ludi ktory nenavidia svoju pracu ?
Boris

11/02/2021 11:24
Timea

Nikdy viac slovenská pošta!!
Najpomalšia kurierka spoločnosť doposiaľ. Oneskorenie v porovnaní s ostatnými kurierským spoločnosťami aj 2-3 dni. Jedna KATASTROFA!

08/02/2021 12:09
Richard

Výsledok reklamačného konania:
Podaná reklamácia bola vyhodnotená ako: OPODSTATNENÁ. Náhrada škody mala byť 20X hodnoty podania. Nedostal som nič, len hrejivé slová.... za vzniknutý nedostatok sa Vám Slovenská pošta, a.s., ospravedlňuje.....

"Veľmi pekne ďakujem" Slovenská pošta, a.s.

07/02/2021 15:20
Jakub

11. Januára som posielal pár doporučených listov do USA, ku dnešnému dňu 7. Február ani len nedorazili do USA.. snažil som sa kontaktovať poštu cez e-mail aj telefonicky ale žiadna odpoveď...

30/01/2021 00:19
Simona

Slovenská pošta nikdy viac. 11.1. Mi mal byť doručený balík, nedošiel doteraz. Musela som ja kontaktovat spoločnosť cez, ktorú som objednávala, kde mi až oni povedala, že zásielka je niekde na pošte a nebola mi doručená, lebo adresát bol neznamy. Skoro 3 týždne a z ich strany žiadna komunikácia aby sa to napravilo. NIKDY VIAC SLOVENSKÁ POŠTA

28/01/2021 08:36
Matúš Michalek

Neskutočne pribrzdená spoločnosť!
V Pondelok balík podaný 1.TR pride bežne v piatok!!!!! To kde sme. A za malú obálku som platil 4.5€????
OTRAS! To nehovorím o ochote zamestnancov.

23/01/2021 21:29
Peter Odráška

Zabudol som konkaretizovať, že moj komentár sa týka pošty Nitra 5, tj. pošta Nitra 5 a vedúca je tam Andrea Szollosziová.

23/01/2021 21:26
Peter Odráška

Paní vedúca bola protekčne dosadená na pozíciu vedúcej pošty maďarským riaditeľom Slovenskej pošty ing. Mikulášom Lorincom z Branču, ktorý sa neskôr presťahoval do Ivanky pri Nitre. Uprednostňoval príbuzné a spriaznené duše z Branču aVeľkého Kýru /napr. Erika Verešová rod. Babčanová- jeho neter z maminej strany/Erika Kóňová /švagriná jeho neteri Verešovej/ atd. týchto praovníčok Slovenskej pošty protekčne zamestnaných pánom riaditeľom je plný autobus rannej zmez Veľkého Kýru, Branču do Nitry. A to tu stále hovoríme o papalášisme a korupcii. A takéto vedúce tú stále zamestnávate.????

23/01/2021 21:24
Peter Odráška

Paní vedúca bola protekčne dosadená na pozíciu vedúcej pošty maďarským riaditeľom Slovenskej pošty ing. Mikulášom Lorincom z Branču, ktorý sa neskôr presťahoval do Ivanky pri Nitre. Uprednostňoval príbuzné a spriaznené duše z Branču aVeľkého Kýru /napr. Erika Verešová rod. Babčanová- jeho neter z maminej strany/Erika Kóňová /švagriná jeho neteri Verešovej/ atd. týchto praovníčok Slovenskej pošty protekčne zamestnaných pánom riaditeľom je plný autobus rannej zmez Veľkého Kýru, Branču do Nitry. A to tu stále hovoríme o papalášisme a korupcii. A takéto vedúce tú stále zamestnávate.????

20/01/2021 20:49
Lusky

Ak môžte vyhnite sa prosím Vás Hriňovakej pošte, proste jedna veľká katastrófa... pohroma, vedúca pyta druhý krát peniaze za doručenú dobierku, prevziatú pri okienku, na te máte balík a pošta sa ani neunúva dať vedieť, že ho tam máte... prosím Vás robte s tým niečo... vedúca arogantná ženská, pri okienku o nič lepšie ešteže tie doručovateľky sú normálne..

19/01/2021 22:03
Ladislav

Čo napísať,všetko je tu spomenuté.Nikdy viac slovenská pošta! Veľmi negatívna skúsenosť a preto záporná recenzia.Nedá sa to ani opísať,banda otrhancov a amatérov.Dúfam že raz skrachujete!!!

18/01/2021 16:35
Juraj

Dobry den, ako vidim, ziadna pozitivna reakcia a teda prispejem dalsou negativnou skusenostou. V piatok 15.01. mi mal byt doruceny balik, volal som kurierovi, aby som sa dohodol na case kedze som musel ist pracovne mimo adresu dorucenia. Kurier mi po polhodine dvakrat za sebou volal pocas hovoru, ktory som nemohol ukoncit. Povazoval to za "adresat nezastihnuty" a pocas celeho dna som sa mu nedovolal a dokonca ma vzdy zrusil! Volal som na postu kde mi bolo povedane, ze zasielka je ulozena na vyzdvihnutie. Poziadal som pani, aby mi zasielku opatovne dorucili kedze som si zaplatil za dorucenie domov a nie na postu! Dnes, 18.01. kurier nikde, volam na postu a zasielka je v depe urcena na rozvoz a kurier si ju neprevzal na dorucenie. Toto je SLOVENSKA POSTA, najvacsi odpad aky moze existovat! Ziadna ucta, zakaznik je nikto, odporny hnusny monopol! Nikdy si neobjednam nic cez Slovensku postu, radsej cez kuriersku sluzbu, kde su sice niekedy kurieri este horsi, ale aspon reklamaciou clovek nieco zmoze.

14/01/2021 15:43
Peter Kovács

Maximálna nespokojnosť! Objednávku som spravil v sobotu 9.1.2021 prišiel mi e-mail, že mi balík doručia v utorok 11.1.2021. Od pondelka je balík v preprave! Mešká mi už 3 deň! Behám z pošty na poštu sa vypytovať čo mám zo zásielkou a nikde nič nevedia! Nikomu neodporúčam! 0bodov celý poštový systém!

14/01/2021 13:53
Rasto

Najhoršie čo v našej republike existuje, banda amatérov, prišla mi zasiela AUSTRALIA , nikto mi ani neoznamil,že bola zadržana na colnici, keby to nekontrolujem, 45 dní toto všetko trvalo najlepšie na tom , že zasielku mi oznámili 11.1.2021, žiadne slnomocnenie-nič, samozrejme banda amatérov to zabudla poslať,a 14.1.2021 poslali zasielku spať do AU. Keď neviete ako na colnici to chodí , chodte na školenie napr do DHL. Zdierate ľudí za 400-500€ mesačne ako zamestnancov a tržby máte za rok 2020 350 314 000 €, že Vám neni hanba. Toto je niečo ,čo som nikdy na svete nezažil. Neviem aké slovo mám na Vás použiť!!!! Volám na 02/49 22 23 81 do BA, prvé ohlásenie len výbuch smiechu, banda amaterov-KATASTROFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

14/01/2021 12:26
Švejda

Kuriér slovenskej pošty mi už druhý krát tento rok 2021 nedoručil zásielku určenú na adresu v Bratislave ale hodil ju na poštu . Jeho telefonne číslo 0951 542 869 je sústavne vypnuté a vždy napíše že adresát nezastihnutý - čo nie je pravda. Na našej adrese sme stále doma a on ani nezavolá. Bývame na kopci,tak sa mu asi nechce.

13/01/2021 20:50
Peter Gardian

Dobrý deň od Slovenskej pošty mi chodila vždy správa aby som platil kartou keď prišiel kuriér samozrejme sa nedalo lebo že vraj nemá signál stalo sa to celkom 4-krat zaujímavé že ostatným kuriérom to išlo myslím inú kuriersku spoločnosť .katastrofálne

13/01/2021 12:57
Richard

22.12.2020 som podal doporučený list. Doručili ho inému ako adresátovi. Celé vianočné sviatky som ho hľadal a našiel. 12.1.2021 sa doporučený list konečne dostal k adresátovi. Slovenská pošta - hrôza !!!!!!!

08/01/2021 09:26
Mária

Slovenská pošta, jedna veľká katastrofa. Už tretí deň čakám na doručenie expres kuriérom. Po dvoch dňoch zisťovania a telefonovania zisťujem, že zásielka nie je kompletná a preto mi nemôže byť doručená. Mimochodom žiadne info, že zásielka nie je kompletná. Alza.sk tvrdí, že zásielku poslala komplet. Pošta tvrdí, že zásielka nebola dodaná komplet. Stokrát každému volať a nikto vám nedá odpoveď, kedy bude zásielka doručená. Doručenie slovenskou poštou už nikdy viac!!!!!!!! 3 dni dovolenky zbytočných. A toto nebola moja prvá zlá skúsenosť. Už sa mi pár krát stalo, že namiesto kuriérom mi to poslali na pobočku pošty.

07/01/2021 16:06
Milan

Expresný kuriér od Slovenskej pošty no katastrofa. Na zásielku ktorá mala byť doručená daný deň, ako aj prišla sms o tom že bude. Nedalo mi to informovať kuriéra, ten mi povedal ,že sa mi snažil dovolať dva krát. Žiadny zmeškaný hovor ani správu som nemal ,že sa mi niekto snažil dovolať. Zbytočne som zaplatil expresnú zásielku, kuriér arogantný a na zákazníckej linke ,po prevolaní 10 minút vám povedia, že oni s tým nemajú čo spraviť. Je to smutné. Budem sa snažiť tieto služby nevyužívať. SLOVENSKÁ POŠTA nikdy viac

05/01/2021 20:44
Ján

Nikdy viac. Neodporúčam nikomu vybrať túto kuriérsku službu, nevedia dodržať termín, pri sledovaní zásielky neukazuje potrebné údaje a na infolinku nie je možné sa dovolať (výhovorky na pandémiu neberiem ako dostačujúce ospravedlnenie nakoľko nie sú schopní ani oznámiť stav objednávky). Nespoľahlivosť, neochota a drzosť, to je to čo ich charakterizuje.

02/01/2021 11:35
Klimova

Najhorsi dorucovatel, vyskusala som prvy krat a naposledy, absolutna nespolahlivost. Hocijaky iny kurier, len nie postovy. EstevVam povie na poste, ze na druhy den to bude dorucene. Uz preslo niekolko dni a nic. Najhorsie sluzby

31/12/2020 09:50
Alena

Chcela by som veľmi pekne poďakovať pánovi kuriérovi Matejovi 370 zo Žiliny , ktorý vozí Pribinovu ulicu za perfektné služby počas celého roku a pochváliť ho za veľmi ľudský prístup, rýchlosť a spoľahlivosť pri každej zásielke, ktorú mi tento rok priviezol. Verím, že aj zamestnávateľ ocení, že takého človeka v svojom tíme kuriérov má, robí dobré meno. Ešte raz vďaka.

29/12/2020 14:12
Eva Hrabcakova n

Chcem sa poďakovať konkrétne pánovi Huckovi v Lipanoch za ústretové doručenie balíka. Kedze som si ho nemohla prevziať hned v deň doručenia na druhý deň mi ho doručil aj keď ma na prvýkrát nezastihli tak došiel ešte raz. S takýmto prístupom sa dnes málokedy stretnete. Dakujem

22/12/2020 14:11
Frederika

Som velmi nespokojná so "službami".
Podobne ako v predchádzajúcich komentároch som si objednala tovar cez alza.sk. pokial to bolo na alze, posielali mi maily kde sa nachádza balík, kedy ho vedia expedovat, a akonáhle to prešlo do rúk Slovenskej pošte, ani notifikacia, ani informacia, nič o mojom baliku, ktorý mal byt doručený do 24h, a to bolo 18.12. (dorucenie do vianoc garanované ??? )
Iná vec je, ak niekto naozaj nestíha alebo majú málo zamestnancov - ale v tom prípade informovat o stave zásielky je tá najjednoduchsia vec - uvediem príklad:
"Dobry den, nestihame doručit vašu zásielku, prideme ku vam nasledujúci pracovný den. Ospravedlnujeme sa za nepríjemnosti"
Aby clovek nemusel cakat celý týžden pri okne kedy už príde kurier.
Ale slovenska posta má v tom zjavne bordel a doručit načas list formátu A4, casopis alebo nebodaj balík je zjavne nad ich schopnosti.
Hlavne že máte aplikáciu na sledovanie zásielok - aspon možem sledovat svoju zásielku ktorá sa už 4 pracovné dni vobec nepohla....

22/12/2020 02:39
Martin

Dobry deň. Pri objednávke dňa 14.12.2020 som si zvolil doručenie do 18.12.2020. Je 22.12 a stále nemám zásielku. Keď som uvidel, že 18.12.2020 o 16:30 to bolo estelen podané na Slovensku postu, priam má šľak netrafil. Zaplatil som doručenie na adresu v určitom dátume. Slovenka pošta pokial neviete je spoločnosť dementov, poštárov, poštárok, čo sú vydierane nejakým trápnym doručovacim systemom a ked maju, tak Vám doručia aj Covid 19, poprípade rakovinu, lebo dostane za to 0.1€ k výplate. Slovenska pošta je na hony vzdialená doručovaniu zásielok na čas, poprípade je priam nemožné, aby zásielka prišla v poriadku. To už ani nehovorím o zasielaní niečoho do vlastných rúk. 20 rokov sa nedalo platít kartou na Slovenskej pošte. No skratka debili, ktorí to nechajú na adrese a mama, oco podpíšte za nich. Alza prosím Vás zamyslite sa, či chcete využívať takúto dopravu. Keby viem, že to pošlete cez Slovenku postu, tak si to u Vás neobjednam

17/12/2020 16:29
Eva Podhajecka

Vase sluzby su take, ze ked spolocnost, z ktorej nieco kupujem ponuka dorucenie len kurierom SP a nie inou spolocnostou, radsej to kupim inde, aj za cenu, ze si priplatim 20%.
Bohuzial som to posledne prehliadla...a zase dejavu....4 dni z Bratislavy 2 do Bratislavy 4 a stale som este nedostala ani sms spravu....dufam, ze Vas kurier to vyriesi nakoniec tak ako minule, ani nezavola, len mi poslete spravu, ze si mam vyzdvihnut tovar na poste.

17/12/2020 16:18
roman

najnespolahlivejsia sluzba na zemeguli!!!

16/12/2020 14:39
Radoslav Humeny

Je to neschopná banda!!! Ked na to nemajú nech to nerobia!!! Aby balik po Slovensku nevedeli doručiť za 4 pracovne dni!!! Nikdy viac nepošlem nič cez poštového kuriéra!!! Za chvíľu bude aliexpres s činy rychlejsi!!!

11/12/2020 11:44
František Uhlár

Spolčnost žije ešte v 90ich rokoch. Otváracie doby na poštách hlavne na dedinách sú katastrofa. Pravidlá podávania balíkov na pošte z čias komunizmu :-) Nemožnost platit kartou a dalšie podobne veci.Na budúce určite zvolím inú prepravnú spoločnost. Problém s kurierom som nemal.

07/12/2020 14:14
Alexandra

Dobrý deň,

rada by som pochválila kuriéra Kaminského (02008) za ochotu :) balíček mi odovzdal s úsmevom na tvári a to musela na mňa čakať a zháňať ma pretože ja a môj mobil nie sme veru kamaráti....
takže chválim hlavne za ochotu a prístup k práci :)

07/12/2020 12:20
Karol

Slak ma ide trafit aj s celo slovenskou postou balik 1 triedy poslany kurierom vo stvrtok.este neprisiel je pondelok tento balik bol odoslany od jedneho odoslielatela .volal som na informacie ani sa len neospravedlnili za meskanie hlavne ze chcu za to 8€ vraj si to mam reklamovat no nejeb..... Ma stoho.druhy balik odoslany tak samo kurierom vo stvrtok s banoviec cena 25€ je pondelok volal so zas ani este neni pripraveny na odoslanie je toto normalne taketo spravnie .vsak s chiny my pride skorej balik a zadarmo ako tato skur..........posta nemam slov prisam bohu rozpustit celu postu.kto my zaplati naklady ze kvoli nim musim stat s autom lebo my sucastky nedorazili CO? Kto mi to zaplati?

07/12/2020 12:12
Karol Grofcik

Slak ma ide trafit aj s celo slovenskou postou balik 1 triedy poslany kurierom vo stvrtok.este neprisiel je pondelok tento balik bol odoslany od jedneho odoslielatela .volal som na informacie ani sa len neospravedlnili za meskanie hlavne ze chcu za to 8€ vraj si to mam reklamovat no nejeb..... Ma stoho.druhy balik odoslany tak samo kurierom vo stvrtok s banoviec cena 25€ je pondelok volal so zas ani este neni pripraveny na odoslanie je toto normalne taketo spravnie .vsak s chiny my pride skorej balik a zadarmo ako tato skur..........posta nemam slov prisam bohu rozpustit celu postu.kto my zaplati naklady ze kvoli nim musim stat s autom lebo my sucastky nedorazili CO? Kto mi to zaplati?

04/12/2020 09:52
Barbora

Asi som sa ešte nestretla s horším doručovateľom,akým je Slovensá pošta. Za 14 dní mi nedokázali doručiť zásielku,ktorá mala byť doručená na druhý deň od objednania. Nakoľko som zásielku uhradila vopred(to bola tá najväčšia chyba)snažila som sa zistiť,kde sa nachádza. Zamestnankyne zákazníckeho centra pošty mi potvrdili doručenie zásielky na ďalší deň od mojej urgencie
Nestalo sa tak však celý další týždeň,tak som si išla vyzdvihnúť balík na Kopčiansku,kde ùdajne bol. Tam mi pani po 15tich minútach hľadania oznámila,že balík tam nie je.Slovenská pošta ma samozrejme presmerovala na dodávateľa,pričom jej kuriér nedoručil a ešte aj stratil moju zásielku..nehovoriac o tom,že tu neexistuje nikto kompetentný,kto Vám povie ako ďalej postupovať.katastrofa totálna

30/11/2020 21:18
Štefan

Dnes m

25/11/2020 15:24
Zdenka

Zaplatila som za doručenie expres kuriérom na poštu. Zásielka mala byť doručená do 24 hodín. Ani na tretí deň doručená nie je. Stále je v preprave. Otrasné služby. Zaplatiť si dajú,ale termíny nedodržia. Ale to asi kompetentných pracovníkov nezaujíma. Mali by si prečítať tieto recenzie.

02/10/2020 12:27
G.

Dobrý deň. Chcem "veľmi pekne poďakovať" kurierovi, že som mu dnes dopredu 4x volala s prosbou doručenia balíka na inú adresu v tej itej obci (nezdvíhal).
Na obed mi zavolal a samozrejme, že s "veľkou ochotou" mi balík na inú adresu nedoružil.
KATASTROFA!!! Veľká škoda, že pri objednávke nebola možnosť vybrať si inú prepravnú spoločnosť, inak sa Vám oblúkom vyhýbam

30/09/2020 14:25
Ľubica Veselovská

Dobrý deň . Chcela by som poďakovať kuriérovi Marošovi Macákovi. Dnes bol ochotný doručiť zásielku na inú adresu ako som uviedla, aj keď to bolo na opačnú časť mesta. Veľmi pekne mu chcem touto cestou poďakovať,

24/09/2020 13:56
Jarmila Weismanová

Dobrý deň. Dnes mi bol doručený balik kuriérom Slovenskej pošty. Chcen sa aj touto formou poďakovať kurierovi.p.Andrejovi Satorovi. Kurz kuriéra 166. za jeho ľudský prístup a profesionalitu. Kiež by takýchto ľudí bolo viac.S pozdravom Jarka

24/09/2020 09:44
Zuzana

Dobrý deň,


na poštu chodím každý deň, keďže chodím pre zásielky pre firmu. Neviem či sú niekde neochotnejšie dámy ako u nás na pošte. Bežne nám dajú balík, ktorý nie je náš a ešte očakávajú, že im ho obratom donesieme späť. Prípadne nám balíky chýbajú. Toto sa deje na dennom poriadku..... Nehovoriac o tom, že obsluha (podotýkam, že na pošte je pri okienku jeden človek) a ja čakám na zásielky pri druhom 10-15 minút....

23/09/2020 08:38
Ľubomír

Balík podaný 1.triedou - teda doručenie malo byt na druhý deň, samozrejme ze dodnes doručený nie je ! Balík uložený na poste !
Katastrofálne arogantne správanie kuriéra po jeho kontaktovaní, prečo balík nedorucil keď mohol - jeho odpoveď : on nemá čas čakať kým adresát príde k bráne.
Neuveriteľne !!!

18/09/2020 15:59
Ján.

Nespolahlivy a neschopný kuriéry..

17/09/2020 13:29
Romana

Katastrofálne arogantne správanie kuriéra!
Keď ho práca nebaví nech ju nerobí.
Pekný deň!

24/08/2020 14:15
Martin

Eště NIKDY mi táto spoločnosť nedoručila jedinú zásielku! Vždy som že vraj nebol zastihnutý a zásielku mi nechali na pošte. Tam bol personál taký príjemný, že sa mi o ňom ešte 2 dni snívalo. No a u dnešnej zásielky rovno napísali, že som ju odmietol a odoslali ju odosielateľovi.
Aj som sa niekolkokrát sťažoval, vždy mi odpísali, že nedostali od odosielateľa moje tel. číslo. Že je tu ale zvonček s mojím menom, už nie je podstatné, nikdo sa tu neobťažoval zazvoniť a ani sa k tejto veci v mojej sťažnosti vyjadriť.
Moje skúsenosti sú také, že KATASTROFA. Hanba a totálne neprofesionálny prístup pracovníkov aj zákaznického servisu.

20/08/2020 10:15
Hugo

S poštou som jednal už dosť veľa krát v mnohých veciach. S balíkmy na poštu som nikdy nemal problém a vždy prišly správne a bez problému. So zahraničným balíkom z USA trvalo colné konanie skoro mesiac ale to nie je až tak chyba pošty ako colného úradu. Najvätší problém som mal z ich poštovým kuriérom. Na stránke s ktorej som objednával bolo viacej možností doručenia. Najlacnejšia asi bolo doručenie na poštu. Ja som to potreboval čo najskôr (bol štvrtok) a na stránke mali doručenie ďalší deň kurierom ak to objednám do 19:00 bolo asi 16:00. Bola to najdrahšia možnosť no zvolil som to keďže som to aj potreboval doručené ďaľsí deň. Samozrejme nasledujúci deň v piatok nikto nevolal ani neprišiel. Cez víkendy nedoručujú no a v pondelok keď už som bol niedke inde mi volá kuriér že je na adrese. Ja som mu oznámil že tam niesom a že či sa môžme dohodnúť na inom čase doručenia. On sa mi vysmail a povedal že mi to nehá na pošte. Takže som sa tak či tak musel trepať na poštu pričom som to tam mohol mať doručené za asi 10x menej eur. Poštového kuriera určite nedoporučujem.

12/08/2020 10:54
Katarina Božikova

Ja som s kuriérmi slovenskej pošty maximálne spokojná, ak sa dá, volím možnosť doručenia práve prostredníctvom poštového kuriéra. Sú milí, ústretoví, no nemám vôbec čo vytknúť.

05/08/2020 10:49
Ján

Všade sa platí kartou, jedine poštový kuriér neberie karty ani počas hygienických opatrení, sú asi 18storočī.

02/08/2020 23:24
Brano

Balik z ciny pricestoval na slovensko za tyzden. Uz je to skoro mesiac a aktualne caka na colne konanie. Proste slovenska posta :D

01/08/2020 14:28
Viera Berzáková

Pracujem ako vrátnička na Žilinskej univerzite.V mojej kompetencii je samozrejme komunikovat s kazdym,kto mi vstupuje do objektu a kazdeho povinnostou je sa mi nahlasit.v pondelok 27.7.2020 prisiel k rampe kurier Slovenskej posty,ktory stiahol okienko na aute a vulgarnym sposobom na mna zakrical do p...otvorite konecne uz tu rampu?Samozrejme som sa ho spytala za kym ide,na co mi odpovedal,ze ci som slepa a nevidim,kto je.Toto si este nedovolil ani jeden kurier z inej dorucovatelskej spolocnosti!Dokonca sa nedokazal ani len slusne pozdravit!Prave v tom momente bola pri mne kolegyna,ktora nastupuje po PN a priznala sa mi,ze aj ona mala problem s tymto istym kurierom!A ja sa pytam kompetentnych,ako mozu zamestnavat takehoto cloveka,ktory takisto pracuje s ludmi a ma takyto neadekvatny pristup!A navyse,kazdy s tychto ludi si za tie sluzby nemalo plati?

31/07/2020 10:17
Ivona

Neodporúčam nikomu! Pán kurier, ktorý ku nám zakaždým chodí ani nezavolá či som doma, je nepríjemný, zamračený, najradšej by bol asi doma a je vidieť že práca ho jednoducho nebaví. Raz mi zamenili balík, volala som na infolinku, pani takisto nepríjemná, s tónom v hlase prečo ju otravujem, neochotná. Ak sa dá, tak vždy volím inú kuriersku spoločnosť.

27/07/2020 12:11
Peter

Posielal som balík , 14 dní nikto nevie kde sa nachádza. Už nikdy viac cez slovenskú poštu.Katastrofa!!

25/07/2020 08:22
Jana

Čo sa týka produktov, ľudia zrušte ich. Mala som sipo poistenie, keď mi mali plniť, proste si našli hlúpy dôvod prečo neplnia, s tým, že zaplatené prostriedky vám pošlú na poštovú kartu, nemajú ani v päte poslať vám to na účet. Ak chcete zaplatiť nedajbože dobierku touto kartou pýta si to pinkod, ktorý si po 5 rokoch a nervoch a naťahovačkach s mini nemáte šancu pamätať. Toľko moja skúsenosť, pokiaľ sa bude dať vyhnem sa im a aj likvidátorke Flamikovej Adele. Prístup od začiatku katastrofa. Telefónicky sa nedozviete nič, písomne aj po dodaní dokumentov taktiež nič.

21/07/2020 20:17
Roman

Slovenská pošta , už nikdy viac. Posielal som balik koncom Mája do Francúzska , doteraz nedorazil, na reklamáciu mate 60 dni , nikto vam nedá info ako postupujú pri hľadaní ( aspoň sa tak tvária že hľadajú ) , dal som ho poistiť , dokonca na podpis doručenkou a balik jednoducho zmizol a nevedie kde.
Za takú službu platiť už nikdy nebudem. Od tej doby posielam cez ups .
Za služby zdvíhajú ceny ktoré nevedie splniť . Hamba slovenskej pošte .

16/07/2020 17:29
Rastislav Fáber

Vaše služby sú úplný výsmech, platím 6,60 za expresné doručenie a zásielku po nezastihnutí adresáta hodia na poštu na druhý koniec mesta a po dvoch týždňoch mi ju vrátia. Informačné služby žiadna pomoc. 6.60 som mohol hodiť do smetí a zásielku do škarpy. Výsledok ten istý.

22/06/2020 23:12
Marry

Ešte som sa nestretla s takým prístupom kuriéra ale jednoznačne podľa skúsenosti mojich známych a posledná moja skúsenosť má primela napísať recenziu. Vzdy sa snažím zasielku riešiť inou spoločnosťou ako je Slovenska posta. Viem ze praca je náročná ale keď je prístup iných spoločnosti ku zákazníkovi príjemný prečo by nemohla toto zabezpečiť aj posta. Keď vidím recenzie ktoré tu sú od iných a Slovenska posta to prehliada je to smutne. Ale spomeniem tu aspoň poslednú skúsenosť. Kurier mi zavolal tesne pred domom v doobedňajších hodinách , keďže mi vopred nedal vedieť nemôžem čakať cely den na adrese, nemala som ani info ze mi bude doručený balík abycsom si to zabezpečila. Na moje prekvapenie mi po telefóne zvýšeným hlasom vyblafol Akoto ze nie som doma. Potom som dohodla miesto keďže išiel po trase kde som si mohla vyzdvihnúť zasielku a spustil opäť na mna keďže som bola v šoku z jeho správania prevzala som zasielku a nic nepovedala. Keď som to vyrozprávala ďalej tak som sa dozvedela ze to je u tohto kuriéra bežne a ze keď sa dá neobjednávajú cez Slovensku postu. Je zarážajúce ze nik s tým nic nerobi dlhodobo, a neviem kde a kto si dovolí pristupovať k svojej praci takto. Nezvyknem pisat a reagovať negatívne na recenzie vlastne je to moja prvá negatívna recenzia. Viem pochopiť keby mal zlý den ale ako často. Žiaľ nie všetci predajcovia majú v ponuke službu aj inej spoločnosti ako Slovenska posta.

21/06/2020 18:33
Irena Bartalošová

Zasielali sme cez Slovenskú poštu balíky v rámci nášho e-shopu. Priplácali sme za položky - "poistenie zásielky" a za "krehký tovar".
Ak došlo k poškodeniu zásielky, nikdy sme nedostali plnenie ale vyjadrenie pošty bolo, že tovar nebol dostatočne dobre zabalený. K tomu musíme poznamenať, že tovar - kamenné platne, sme balili do izolačnej fólie v niekoľkých vrstvách, a aby došlo k ich poškodeniu, museli s tovarom naozaj zaobchádzať neohľaduplne.
Reklamácia nebola uznaná a namiesto ďalšieho naťahovania sa s poštou sme sa rozhodli zmeniť kuriérsku spoločnosť.

11/06/2020 14:59
Kristina

Slovenska posta hlavne v Pezinku je asi najhorsia na svete. Vasi zamestnanci si nevedia plnit svoju pracu poriadne. Co tam mate za neschopnych ludi co nevedia mi dat ani jeden posrany listok do schranky ktora je 500m od pobocky ze mi prisiel tovar ktory som uz vopred zaplatila a nebol zrovna lacny. Cez polku sveta teraz ide naspat a kto mi zaplati tie naklady navyse? Tie vase nechsopne pracovnicky tam? Ked ich ta praca na poste nebavi nech idu odtial prec.

04/06/2020 08:26
Natália

Absolútna neschopnosť, súhlasím jedna veľká katastrofa, zaplatíte si Kuriérsku službu Slovenskej pošty po informácii kde sa nachádza balík mi na info-linke kľudne povedia kurier ju neprevzal, to čo je za čo teda kurier berie peniaze a po druhom telefonáte mi oznámia je nedohľadateľný a balík proste zmizne, hoci má byť doručený na druhý deň a to bol bol poslaný z územia SR. Nedokážete sa telefonicky s nikým spojiť okrem info-linky, kde Vám určite nepomôžu a omieľajú dookola, napíšte si reklamáciu.Neviete si skontrolovať pohyb balíka a v neposlednom rade sa neviete domôcť svojho práva. Jednoznačne neodporúčam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Neprofesionálna spoločnosť.

02/06/2020 17:19
Viktoria

Ak chcete doručiť balík alebo list určite sa neobracajte na Slovensku poštu. Nie sú schopní doručiť jeden list poslaný prvou triedou za 3 dni ! Z Českej republiky prišiel balík za 1 deň na Slovensko a potom mi ho doručovali ďalšie 4 dni slovenskou poštou. Toto nie je normálne. Hlavne že si zaplatíte prvú triedu a kuriéra ! Neodporúčam!!

11/05/2020 19:42
Adam

Dobrý deň, ste najhoršia kurierská spoločnosť aká tu existuje.

06/05/2020 23:35
Marek

Na pošte sa už aj kradne!

04/05/2020 14:34
Kristína

Slovenská pošta v Čemernom v okolí Vranova nad Topľou:
1. Jednu obálku riešia 5 minút. Jasne som povedala, že chcem malú s bublinkovou fóliou. Priniesla mi obyčajnú, lebo vraj nevie, akú bublinkovú myslím a ona túto už má naúčtovanú, tak to mazať nebude.
2. Prišla som s dvomi balíkmi, že ich chcem odoslať na dobierku. Jeden balík = 10 minút. Pár týždňov predtým mi jedna ich kolegyňa dala podacie lístky, že keď budem nabudúce posielať, aby som nemusela dlho vybavovať. Dnes sa tá druhá za okienkom urazila a drzo si lístok vzala naspäť. Hneď potom som ju poprosila o obálku - ,,Choďte ku kolegyni." A tá mi samozrejme ani nedala ten typ obálky, aký som chcela. Behala som tam od jedného okienka ku druhému jak s prepáčením jebnutá, lebo toto rieši ona a toto zasa ona. Vypisovala som jednu obálku a poprosila som ešte raz tú prvú paniu, či by mi medzitým neskočila po ešte jednu obálku, keďže jej kolegyňa mi dala obálku na list. Opäť že mám ísť ku kolegyni. Tá sa za to ešte urazila. A keď tam poviete, že sa ponáhľate, tak ona drzo odpovie, že ona sa ponáhľa tiež alebo že to nie je jej problém.
A spoločnosť GLS - HRÔZA. Dvaja kuriéri si medzi sebou 4x vymenili môj balík, lebo jeden nechodí do susednej dediny o kilometer ďalej od tej, v ktorej práve bol. Volala som mu, tak mi povedal, nech zavolám kolegovi, ktorému ten balík dal. Ten zasa povedal, že žiadny balík nedostal. Vysvetlila som mu situáciu a odpovedal presný opak, že dostal nejaký balík, ale že dnes určite nedôjde. Hneď potom zistil, kde vlastne bývam a povedal, že nepríde vôbec, lebo tam nechodí. Zdrbala som ho jak psa a balík priniesol ten prvý bez jediného slova.
Druhý prípad s touto službou - koronavírus znamená nevydať peniaze? To dopekla kde sme? Platila som zaokrúhlene 30€, keďže som nemala drobné a on mi vydávať nebude, lebo v hotovosti by ani nemal brať.
A tretí - jedna známa si objednala balíček. Po vydávaní peňazí, keď si 20€ zo 40€, ktoré jej mal vydať, nechal, a ona mu zavolala, že si nechal 20€, povedal, že to nie je jeho problém a už sa vracať nebude, lebo sa ponáhľa doručiť ďalšie zásielky.
GLS je tá NAJHORŠIA DODÁVACIA SPOLOČNOSŤ NA CELOM SLOVENSKU. HOTOVÍ IDIOTI.

30/04/2020 18:09
Martin

Najhorsia dorucovatelska sluzba v Slovenskej republike
garancia dorucenia express kurierom do 24 hodin 0 bodov,len marketingovy tah na ludi aby si priplatili
neschopnost dorucit balik v ramci uzemia SR na vzdialenost cca 250 km pocas 4 dni
matuce informacie,do mailu pride link www.postabezhranic.cz kde sa uvadza ze balik je na poste a potom tam je este odkaz na Slovensku postu a cuduj sa svet balicek je stale v preprave a je smutne ze hrda Slovenska posta pouziva cesku webovu stranku
MAXIMALNE NEDOPORUCUJEM VYUZIVAT DOROCOVATELSKE SLUZBY SLOVENSKEJ POSTY,VELA PENAZI ZA MENEJ AKO MINIMUM MUZIKY

27/04/2020 18:36
Marek Kopnický

Tak dnes som objednal cez stránku Expres kuriér na adresu, vyplnil ePodací hárok, vytlačil, nalepil na balík, doniesol na poštu, cena mala byť cca 8€. Aké bolo moje prekvapenie, keď mi teta povedala že je to nadrozmerný balík, že budem platiť viac ako 15€. Tak už keď som vystál frontu, tak som to nechal tak, čo už, pripravíš im to, donesieš a ešte platíš viac ako cez obyčajného kuriéra, ktorí si po to príde. Vravím si, som blbec, určite to na stránke, keď som podával ehárok bolo niekde poznačené, max rozmer, alebo niečo, ale ono to tam nieje. Balík mal 13kg, rozmer cca 100 x 120 x 18cm. Cenník je na stránkepošty a nadrozmerný náklad je definovaný: max. rozmery: 200 cm pre ktorýkoľvek z rozmerov alebo 300 cm pre súčet dĺžky a najväčšieho obvodu meraného v inom smere ako dĺžka. Kua to už neviete spraviť tu stránku na podávanie poriadne?

23/04/2020 11:42
Zuzana

Kuriér počas momentalnej situacie je veľmi neohľaduplný. Za prvé nemal nasadené ochranné rúško ani inak zakrytý nos a ústa a nenasadil si rúško ani po upozornení. Za druhé v emaili bolo napísané, že platba len kartou a kurier nepríma hotovosť a samozrejme kartou sa platiť nedalo

23/04/2020 10:28
Jakub

Slovenská pošta jedna banda neschopných ľudí, ktorá nevie doručiť ani balíky z jednej objednávky lebo ich nevedia naložiť v plnom počte do jedného prepravného auta lebo niesu schopný ani počítať do 10, akoby nestačilo, že meškajú s doručením x dni ale budú meškať ďalší/ďalšie lebo to ide cez ďalších neschopných (možno len nezaplatených) ľudí. PS: ak niečo robím tak sa snažím aby to malo zmysel

17/04/2020 22:56
adam

Celé zle, pošta je jedno zúfalstvo. Arogantní pracovníci, neskorá donaska, často poškodená. Vôbec neodporúčam.

15/04/2020 20:09
Peter

Kuriérska služba slovenskej pošty je katastrofa, objednal som si balík, kuriér mi napísal ze mi ho doručí dnes. Celý deň som ho čakal, a ked uz prišiel tak ani nedal vedieť do predu že príde len zazvonil (bývam v bytovke) kým som zišiel dole kuriér už tam nebol. Cesta dole mi trvala minútu max 2.

09/04/2020 18:11
Miriama

Hrôza! Ráno mi kuriér písal že mi doručí balík .. volám mu naspat cely deň a nezdviha ...takýto prístup kašlem a ešte si za to platiť !

09/04/2020 14:14
Reni Angyal

Poštový kuriér v Hamuliakove, super prístup, ochota, spoľahlivosť. Som rada, že doručuje pošta aj v čase koronavírusu. Vážim si túto prácu.

01/04/2020 09:38
Pavel

OTRAS NEODPORUCAM AK SA DA VYHNUT SA SLOVENSKEJ POSTE NA KILOMETER ..KOMUNIKACIA 0BODOV ...ZAPATROSENE ZASIELKY NA DENNOM.PORIADKU REKLAMACIA BEZ SANCE ...CIZE KTO.CITA RECENZIE RUKY PREC OD NICH ZVOLTE INE KUR. SPOLOCNOSTI !!!!

12/03/2020 18:20
Ján

Dobrý deň,
vie mi niekto poradiť na koho sa mám obrátiť ak som už 3x posielal balík slovenskou poštou-kuriérom, zaplatím 7 euro a nakoniec si aj tak musím ísť pre balík na poštu?
Zakaždým adresát nezastihnuty, to snáď nieje ani možné toto.
Na balíku veľkými číslami telefónne číslo a pani na infolinke povie, že číslo nebolo zadané.

20/02/2020 12:15
Zuzana

Uplne zodpovednost na bode mrazu. Uz 2krat mi stratili zasielku zasielanu prvou triedou. A ked som podala reklamaciu odpoved? Ze reklamacia je nepodstatna. A drzost zamestnancov v Brezne nema hranic. V ZIVOTE SLOVENSKU POSTU NEODPORUCAM!!!!!

12/02/2020 13:21
Igor

Dobrý deň rád by som sa pripojil k hodnoteniu slovenskej pošty.Od 27 januára 2020 čakám na balík z Poľska,pochybenie nastalo v Bratislave kde balík fyzicky bol 8 dní po tomto termíne ho Slovenská pošta vrátila odosieľatelovi do Polska.Po lacných výhovorkách ako boli premočené udaje adresáta po niekolkzch urgenciach a sťažnostiach sa neudialo k zlepšeniu nič.Naopak arogantné odpovede a nikoho nič nezaujíma hlavne že to bolo vyplatené a 1.triedou balík má už nalietané veľké množstvo hodín a prekladania.Hlavne že na socialnych sieťach má SLOVENSKÁ POŠTA velkú reklamu VÁŠ BALÍK JE S NAMI V BEZPEĆÍ.

17/01/2020 14:40
Jozef

Posta Horné Saliby. Ked je otváracia doba do pol 3,tak by sa patrilo to dat vediet ludom aj na internetovej stranke. LEBO JE TAM DO 3!!! A DOJDE TAM CLOVEK 14:27 A UZ POSTA ZATVORENA??? CO TO MA BYT AKOZE??

09/01/2020 18:10
Stefan

Nedavno som písal recenziu o nedoručení troch balikov do usa no konečne po mesiaci prisli a od vstupu do usa boli za dva dni doručene a od vtedy som ich sledoval na usps pošte a tam bol každý,totálne každý pohyb vedel som presne kde sa baliky nachadzajú za dva dni tam bolo na každý balík 9 pohybov aj presny dátum a dokonca aj presný čas,info usps pošty na rozdiel od našej perfektný.som rád že balíky konečne po mesiaci prisli.

08/01/2020 17:48
Mária

Dňa 19.11.2019 bola na moju adresu poslaná zásielka z USA so sledovacím číslom. Podľa čísla zásielka 25.11.2019 opustila logistické centrum vo Schwechate. Dnes 8.1.2020 mi bola doručená Slovenskou poštou. Pri pokuse o reklamáciu pridlhej dodacej lehoty mi bolo povedané, že sledovacie číslo nie je správne a preto sa nedá zistiť, kde nastala chyba. Zásielka prešla štyrmi log. centrami, kde bolo číslo bez problémov, čiže ako obvykle vina nie je v Slov. pošte. Podľa Slov. pošty je asi v poriadku, keď na doručenie obyčajnej zásielky potrebujú SEDEM týždňov, pritom nešlo o zásielku vyžadujúcu colnú kontrolu. Hm, asi mám byť rada, že to vôbec došlo. Toto nie je moja prvá a určite ani posledná negatívna skúsenosť, ale človek si nie vždy môže vybrať dopravcu. Slovenskej pošte sa vyhýbam, pokiaľ môžem. SLOVENSKÁ POŠTA = CELÉ ZLE!!!

05/01/2020 15:54
Jan

TO JE NAJHORŠI KURIER DVA KRAT NAS KONTAKTOVAL V ROZPETI 3 DNI ŽE DORUČI BALIK A NEDORUČIL HO A NAKONIEC HO NECHAL NA POŠTE. ČO ROBIA ŠEFOVIA ? ALEBO TO ANI NEČITAJU? ALEBO PLATI AKY ŠEF TAKA FIRMA

03/01/2020 10:39
monika

ako tak čítam tak nie som sama.
3 tyzdne pred vianocami som poslala balik mojmu bratoviz uk na sk . v uk bolo vsetko v poriadku na sk balik nemozu najst .naposledy bol balik na poste Trnava 8 odvtedy neexistuje.bolo mi tvrdene ze adresa nebola spravne oznacena.potom mi tvrdili ze balik nemohli dorucit lebo adresat nebol doma.moj brat tvrdi ze doma bol a ani listok o nezastihnuti mu nedali.ked sme sa pytali kde balik teda je tak nam povedali ze ho poslali spät ,ale ja som balik naspät neobdrzala. a toto nie je prvy krat ked nieco prislo mojej rodine poskodene alebo neprislo vobec! Slovenska posta je na smiech!!!!

02/01/2020 12:05
Stefan

Dobrý deň,v pondelok 9.12.2019 som posielal tri velké balíky do usa každý mal 10kg no do dnešného dna neboli doručené a na dorucenie maju tak 9 dni no chapem boli sviatky,napriek tomu že mam sledovacie čislo každeho balíka tak posledna informacia o sledovaní zásielok slov.pošty je výstup z krajiny podavatela dňa 10.12.2019 a od vtedy stále nič stale sú tri balíky v preprave.ked som najšiel na internete jedine čislo ktore existuje kde akože vam povedia viac a podrobnejšie tak vždy ked som sa tam dovolal asi kazdy druhy deň tak vždy som dostal rôzne (iné)informacie no zhodli sa na jednom NEVIIEME,mam si sledovat zasielku no ako ja si mam sledovat zasielku TRI BALIKY,ked ani oni nevedia ze kde sa nachadzaju možu sa stratit tri velke baliky každy po 10kg a to ze vraj majú nový vymakaný system sledovanie zasielok.tak 31.12.2019 som bol na pobocke slov.pošty podat reklamaciu o nedodani,strate TROCH balikov no maju na to dva mesiace t.j.do konca februara ako sa to vôbec môže toto stat ved ked náhodov sa stratí nejaky malí balíček alebo list tak to este ako tak viem pochopit ale aby sa stratili TRI DESAT KILOVE BALIKY tak to sa neda pochopit to si slovenska pošta robi perfektnu reklamu ,som max znechuteny a vytočený HANBA PREPRAVNYM SPOLOCNOSTIAM.

30/12/2019 17:46
Marek

Najhoršia pošta čo poznám. Neodporúčam. Z dvoch dní na doručenie sa to predĺžilo na týždeň a aj tak som zásielku nedostal.

20/12/2019 08:53
Timea

najhoršie čo môže byť, si dať doručiť balík slovenskou poštou, absolvent neodporúčam!!! a navyše Vám vôbec nezdvihnú telefóny, čiže žiadna komunikácia...takže o svojom balíku ani neviete nič!.

19/12/2019 10:15
Lubica Rusnakova

Dobry den,

urcite neodporucam postovu pobocku v OD Central , Bratislava, Metodova ulica - čakacia doba je tam viac ako hodinu na odoslanie listu, vladne tam chaos - baliky su nahadzane ňpri bocnej stene bez ladu a skladu a systemu...takze pracovnicky nevedia najst ziadne baliky.....ich spravanie je velmi neprofesionalne a spomalene.....

..ako klient som stratila doveru v slovensku postu, ze podane listy alebo baliky ak aj dorazia na miesto, pracovnicky v pobocne ju nebudu vedoiet najst a ludia odidu bez balika.....tak ako som bola svedkom aj v OD central - pobočke Slovenskej posty...

...ak uz musite pouzit Slovensku postu, tak urcite nie pobocku v OD Central....a urcite by som tam vymenila vedenie, ktore zjavne nezvlada situaciu a nevie efektivne riadit fungovanie pobocky.....

11/12/2019 14:00
denis

ako tak citam tieto reakcie, tak dost velke problemy so slovenskou postou maju najma v bratislave a predpokladam, ze sa to tyka aj dalsich velkych miest. ja byvam v malom meste a tu funguje dorucovanie zasielok obstojne - malu zasielku doruci aj postarka, na vacsiu necha zlty listok a ked som si objednaval dorucenie kurierom SP, tak som tiez nemal problem...

11/12/2019 08:51
Augustín

od 28.11.2019 je mi nedoručený balík cez „expres kuriér na adresu“ .
Nedostal som ani „žltý papierik“ s oznamom aby som si balík vyzdvihol na
najbližšej pošte ani SMS. Po viac ako týždni a telefonáte na číslo 0850 122 413
som sa dozvedel, že pošta nie je schopná mi doručiť balík. Mám si ho ísť
vyzdvihnúť na poštu Bratislava 12. Potom načo má pošta „službu expres kuriér“ ?
Poučenie do budúcnosti už nikdy, nikdy, nikdy nepoužívať služby Slovenskej pošty.

08/12/2019 10:18
Jozef

Hnus v tomto štate.... a bude horšiee. lebo si to zaslužime ... ked volime koho volime.....

08/12/2019 10:17
Jozef

Slovenska pošta odzrkadluje cely naš štat .... tak sa potom nečudujte prečo tu nič nefunguje... a ked chcete niečo reklamovat tak sa to neda a vy za to mozete že sa stala chyba...

06/12/2019 08:34
Dominika

Neodporúčam! Objednávala som si tovar a žiaľ na výber bol len osobný odber a kuriér Slov.pošty. Skúsila som kuriéra. Veľká chyba! Záslielka najprv dorazila nekompletná a aj poškodená (roztrhnutá krabica). Potom zásielka dorazila znova (o týždeň neskôr), krabica olepená páskou, opravená, veď nie je problém ktorý by páska nespravila. Keď som to doma otvorila tak som bola nemilo prekvapená, tovar bol poškodený, do krabice vytiekol tekutý prací prostriedok a oni to z vonkajšej strany krabice zalepili lepiacou paskou tak aby to nebolo vidieť!!! Takúto zásielku som vôbec nemala prebrať! Už si cez Slovenskú poštu neobjednám nič! Nechcem si ani predstaviť čo s tými zásielkami stvárajú keď to potom doručia v takom stave.

03/12/2019 14:09
maria

ja mam len dobre skusenosti, asi mam stastie na dobreho kuriera v meste

29/11/2019 12:51
Eva

Tri objednávky s kuriérom "na adresu" cez SP:
Prvá - 18.11.2019 (pondelok) podaná na pošte v BA, hneď oznam z pošty s EB. Celý týždeň "v preprave", po telefonáte som sa dozvedela, že tovar sa nachádza na Bojnickej 14. Výlet z Karlovej Vsi mi zabral rovné 3 hodiny, ale tovar som získala.
Druhá - objednávka 15.11., podľa informácii na stránke predajcu odoslané 19.11. (utorok). Z pošty vôbec žiadna informácia. Na základe telefonátu s predajcom tovaru som získala EB a informáciu, že sa tovar nachádza na pošte, lebo som si ho 23.11. (sobota) neprebrala. Žiaden telefonát, žiaden lístok v schránke. Na základe EB mi tovar na pošte vydali. Včera, dva dni po prebratí zásielky, sa v schránke záhadne objavil žltý lístok, že mám tovar na pošte...
A teraz mám vraj v preprave (od 26.11. / utorok) tretiu objednávku... Snažím sa ju sledovať na stránke pošty, ale informácia " v preprave" (3-tí deň) nehovorí nič o tom, či stále trčí na pošte, alebo u kuriéra...
Koľkože to majú na doručenie cez kuriérsku službu podľa vlastných poštových podmienok a koľko sú mi už dlžní za omeškanie? To nikoho neštve???

22/11/2019 16:32
Alexandra

Dobry den, Mam velmi zlu skusenost s postovym kurierom, Najprv som si telefonicky objednala kuriera a na infolinke mi povedali ze pride na druhy den, na druhy den neprisiel, potom som si vytvorila online objednavku kuriera vybrala som si datum a cas a za dva dni neprisiel. Takze moja skusenost je velmi zla!!! Neodporucam!!!!

13/11/2019 14:03
mato

mne dorucil kurier slovenskej posty v zivote asi len 3 zasielky, ale vzdy zavolal vopred, opytal sa ci som na adrese a potom balik priniesol. 1x mi bol doruceny poskodeny balik (rozbite keramicke misky pre manzelku), tak som to rovno siel reklamovat na postu.. zazitok bol riadny, pani to nechcela riesit, zevraj je to moja chyba, ale bol som neoblomny a stal som pri okienku pokial odniekadial nevytiahla reklamacny formular.. po par tyzdnoch mi volali, ze mi vratia plnu cenu rozbitej misky. takze sice menej prijemny zazitok, ale bolo to vyriesene k mojej spokojnosti

25/10/2019 14:54
Mária

Neodporúčam nakoľko služba nezodpovedá cene. Zvolila som poštového kuriéra, ktorý bol o 1€ drahší ako iný, z toho dôvodu aby som si mohla balík prevziať priamo na pošte v prípade, že ma kuriér nezastihne doma. Sledujem zásielku - balík je už 3 dni v preprave a pritom prevzatý bol v meste vzdialenom 60km od môjho bydliska. Pri inej príležitosti určite zvolím inú spoločnosť.

01/10/2019 14:22
Zuzana Mrvová

Dobrý deň, ste najhoršia kurierská spoločnosť aká tu existuje..Komunikacia je nula bodov, nezdvihanie mobilu, no čistá KATASTROFA!!!!!!!!!

09/09/2019 14:17
Peter

Dobry den.Kurierska sluzba Slovenskej posty je jedna velka katastrofa.Najhorsie co moze byt.Ziadne zdvihanie telefonov,ziadna komunikacia,niekedy ani nedorucia zakazku,oberaju ludi o cas.

Pridať komentár


Pozrite si aj ďalšie obchody

Hodnotenie článku:
(94.2%)