Slovenská pošta – recenzia a skúsenosti

Doručovanie balíkov neponúkajú iba dopravné spoločnosti, známym hráčom na tomto trhu je aj Slovenská pošta. Ide o overeného prepravcu, ktorý je pomerne rýchly a dokáže baliky prepraviť nielen v rámci Slovenska, ale aj mimo neho.

Slovenská pošta

Aké ponúka pošta možnosti a aké sú ceny za jej služby?

Odosielanie balíkov

Čo sa zasielania balíkov týka, máte na výber tri možnosti spôsobu dodania. Balík môžete zaslať na adresu, bude doručený na adresu vedenú na balíku alebo adresnom štítku. Vybrať si môžete aj možnosť Balík na poštu. Pri uložení na pošte treba uviesť telefónne číslo alebo mailovú adresu adresáta, aby ho pošta mohla o uložení zásielky informovať. Možnosťou je tiež uloženie zásielky v BalíkoBoxe, potrebné je taktiež uvedenie čísla mobilného telefónu adresáta.

Špeciálnou službou je služba Expres kuriér, ktorá je určená na rýchle doručenie dokumentov a tovaru v rámci Slovenska. Tovar bude dodaný do 24 hodín. Možnosti ohľadom spôsobu dodávania sú rovnaké ako pri Balíkoch na poštu, teda dodanie domov a na poštu. Expres zásielku môžete pri balíkoch do 15 kg zaslať takmer na každej pošte alebo u kuriéra, zásielky nad 15 kg môžete zaslať len na vybraných expres poštách, prípadne u kuriéra.

Slovenská pošta spôsoby dodania balíkov

Služby k balíku

Pošta v tejto súvislosti ponúka viacero služieb nielen odosielateľovi, ale aj adresátovi. Balík sa dá poistiť, poslať na dobierku, jeho poslanie sa dá stornovať, ale aj uložiť na inú adresu. Adresát môže požiadať v prípade zaslania balíka na adresu o opakované doručenie, ale napríklad aj o predĺženie odbernej lehoty či doručenie na inú adresu.

Doplnkové služby k službe Expres kuriér zahŕňajú napríklad poistenie, dobierku, info o doručení či možnosti doručiť zásielku do 10. hodiny, do 14. hodiny a v deň podania.

Cena prepravy

Cena sa líši podľa toho, či ide o balík na adresu alebo o balík na poštu. Pri balíku na adresu a hmotnosti do 5 kg je to 3,90 eura, za balík do 10 kg zaplatíte 4,90 eura. Ak ide o balík na poštu, bude vás to stáť 2,70, resp. 3,70 eura. V prípade podanie cez ePodací hárok sú ceny o 20, resp. 10 centov nižšie. Uvedené ceny sú oslobodené od DPH. V prípade kuriéra sú ceny o niečo vyššie.

Expres kuriér cena prepravy

Sledovanie zásielok

Pošta drží krok s dobou a umožňuje aj sledovanie pohybu zásielok. Informácie o pohybe vašej zásielky získate po zadaní podacieho čísla, ktoré získate pri poslaní balíka v rámci Slovenska automaticky.

Komunikácia

Pri posielaní balíkov sa zadáva telefónne číslo adresáta, aby sa s ním mohla pošta skontaktovať. To isté platí aj pri kuriérovi, ktorý adresáta ohľadom zásielky kontaktuje a informuje ho o čase dodania.

Aké sú vaše skúsenosti?

Služba Expres kuriér je pomerné nová, posielanie balíkov cez poštu však funguje už dlhé roky. Aj v tomto prípade platí, že väčšina má skúsenosti dobré. Kameňom úrazu je ľudský faktor a niektorým sa prístup kuriérov, resp. spôsob ich komunikácie nepáčil.

Podeľte sa s nami o svoje skúsenosti a pridajte hodnotenie. Ako posudzujete:

  • ústretovosť,
  • komunikáciu,
  • dochvíľnosť,
  • stav zásielky,
  • cenou,
  • ponúkané služby?

Komentáre

22/06/2020 23:12
Marry

Ešte som sa nestretla s takým prístupom kuriéra ale jednoznačne podľa skúsenosti mojich známych a posledná moja skúsenosť má primela napísať recenziu. Vzdy sa snažím zasielku riešiť inou spoločnosťou ako je Slovenska posta. Viem ze praca je náročná ale keď je prístup iných spoločnosti ku zákazníkovi príjemný prečo by nemohla toto zabezpečiť aj posta. Keď vidím recenzie ktoré tu sú od iných a Slovenska posta to prehliada je to smutne. Ale spomeniem tu aspoň poslednú skúsenosť. Kurier mi zavolal tesne pred domom v doobedňajších hodinách , keďže mi vopred nedal vedieť nemôžem čakať cely den na adrese, nemala som ani info ze mi bude doručený balík abycsom si to zabezpečila. Na moje prekvapenie mi po telefóne zvýšeným hlasom vyblafol Akoto ze nie som doma. Potom som dohodla miesto keďže išiel po trase kde som si mohla vyzdvihnúť zasielku a spustil opäť na mna keďže som bola v šoku z jeho správania prevzala som zasielku a nic nepovedala. Keď som to vyrozprávala ďalej tak som sa dozvedela ze to je u tohto kuriéra bežne a ze keď sa dá neobjednávajú cez Slovensku postu. Je zarážajúce ze nik s tým nic nerobi dlhodobo, a neviem kde a kto si dovolí pristupovať k svojej praci takto. Nezvyknem pisat a reagovať negatívne na recenzie vlastne je to moja prvá negatívna recenzia. Viem pochopiť keby mal zlý den ale ako často. Žiaľ nie všetci predajcovia majú v ponuke službu aj inej spoločnosti ako Slovenska posta.

21/06/2020 18:33
Irena Bartalošová

Zasielali sme cez Slovenskú poštu balíky v rámci nášho e-shopu. Priplácali sme za položky - "poistenie zásielky" a za "krehký tovar".
Ak došlo k poškodeniu zásielky, nikdy sme nedostali plnenie ale vyjadrenie pošty bolo, že tovar nebol dostatočne dobre zabalený. K tomu musíme poznamenať, že tovar - kamenné platne, sme balili do izolačnej fólie v niekoľkých vrstvách, a aby došlo k ich poškodeniu, museli s tovarom naozaj zaobchádzať neohľaduplne.
Reklamácia nebola uznaná a namiesto ďalšieho naťahovania sa s poštou sme sa rozhodli zmeniť kuriérsku spoločnosť.

11/06/2020 14:59
Kristina

Slovenska posta hlavne v Pezinku je asi najhorsia na svete. Vasi zamestnanci si nevedia plnit svoju pracu poriadne. Co tam mate za neschopnych ludi co nevedia mi dat ani jeden posrany listok do schranky ktora je 500m od pobocky ze mi prisiel tovar ktory som uz vopred zaplatila a nebol zrovna lacny. Cez polku sveta teraz ide naspat a kto mi zaplati tie naklady navyse? Tie vase nechsopne pracovnicky tam? Ked ich ta praca na poste nebavi nech idu odtial prec.

04/06/2020 08:26
Natália

Absolútna neschopnosť, súhlasím jedna veľká katastrofa, zaplatíte si Kuriérsku službu Slovenskej pošty po informácii kde sa nachádza balík mi na info-linke kľudne povedia kurier ju neprevzal, to čo je za čo teda kurier berie peniaze a po druhom telefonáte mi oznámia je nedohľadateľný a balík proste zmizne, hoci má byť doručený na druhý deň a to bol bol poslaný z územia SR. Nedokážete sa telefonicky s nikým spojiť okrem info-linky, kde Vám určite nepomôžu a omieľajú dookola, napíšte si reklamáciu.Neviete si skontrolovať pohyb balíka a v neposlednom rade sa neviete domôcť svojho práva. Jednoznačne neodporúčam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Neprofesionálna spoločnosť.

02/06/2020 17:19
Viktoria

Ak chcete doručiť balík alebo list určite sa neobracajte na Slovensku poštu. Nie sú schopní doručiť jeden list poslaný prvou triedou za 3 dni ! Z Českej republiky prišiel balík za 1 deň na Slovensko a potom mi ho doručovali ďalšie 4 dni slovenskou poštou. Toto nie je normálne. Hlavne že si zaplatíte prvú triedu a kuriéra ! Neodporúčam!!

11/05/2020 19:42
Adam

Dobrý deň, ste najhoršia kurierská spoločnosť aká tu existuje.

06/05/2020 23:35
Marek

Na pošte sa už aj kradne!

04/05/2020 14:34
Kristína

Slovenská pošta v Čemernom v okolí Vranova nad Topľou:
1. Jednu obálku riešia 5 minút. Jasne som povedala, že chcem malú s bublinkovou fóliou. Priniesla mi obyčajnú, lebo vraj nevie, akú bublinkovú myslím a ona túto už má naúčtovanú, tak to mazať nebude.
2. Prišla som s dvomi balíkmi, že ich chcem odoslať na dobierku. Jeden balík = 10 minút. Pár týždňov predtým mi jedna ich kolegyňa dala podacie lístky, že keď budem nabudúce posielať, aby som nemusela dlho vybavovať. Dnes sa tá druhá za okienkom urazila a drzo si lístok vzala naspäť. Hneď potom som ju poprosila o obálku - ,,Choďte ku kolegyni." A tá mi samozrejme ani nedala ten typ obálky, aký som chcela. Behala som tam od jedného okienka ku druhému jak s prepáčením jebnutá, lebo toto rieši ona a toto zasa ona. Vypisovala som jednu obálku a poprosila som ešte raz tú prvú paniu, či by mi medzitým neskočila po ešte jednu obálku, keďže jej kolegyňa mi dala obálku na list. Opäť že mám ísť ku kolegyni. Tá sa za to ešte urazila. A keď tam poviete, že sa ponáhľate, tak ona drzo odpovie, že ona sa ponáhľa tiež alebo že to nie je jej problém.
A spoločnosť GLS - HRÔZA. Dvaja kuriéri si medzi sebou 4x vymenili môj balík, lebo jeden nechodí do susednej dediny o kilometer ďalej od tej, v ktorej práve bol. Volala som mu, tak mi povedal, nech zavolám kolegovi, ktorému ten balík dal. Ten zasa povedal, že žiadny balík nedostal. Vysvetlila som mu situáciu a odpovedal presný opak, že dostal nejaký balík, ale že dnes určite nedôjde. Hneď potom zistil, kde vlastne bývam a povedal, že nepríde vôbec, lebo tam nechodí. Zdrbala som ho jak psa a balík priniesol ten prvý bez jediného slova.
Druhý prípad s touto službou - koronavírus znamená nevydať peniaze? To dopekla kde sme? Platila som zaokrúhlene 30€, keďže som nemala drobné a on mi vydávať nebude, lebo v hotovosti by ani nemal brať.
A tretí - jedna známa si objednala balíček. Po vydávaní peňazí, keď si 20€ zo 40€, ktoré jej mal vydať, nechal, a ona mu zavolala, že si nechal 20€, povedal, že to nie je jeho problém a už sa vracať nebude, lebo sa ponáhľa doručiť ďalšie zásielky.
GLS je tá NAJHORŠIA DODÁVACIA SPOLOČNOSŤ NA CELOM SLOVENSKU. HOTOVÍ IDIOTI.

30/04/2020 18:09
Martin

Najhorsia dorucovatelska sluzba v Slovenskej republike
garancia dorucenia express kurierom do 24 hodin 0 bodov,len marketingovy tah na ludi aby si priplatili
neschopnost dorucit balik v ramci uzemia SR na vzdialenost cca 250 km pocas 4 dni
matuce informacie,do mailu pride link www.postabezhranic.cz kde sa uvadza ze balik je na poste a potom tam je este odkaz na Slovensku postu a cuduj sa svet balicek je stale v preprave a je smutne ze hrda Slovenska posta pouziva cesku webovu stranku
MAXIMALNE NEDOPORUCUJEM VYUZIVAT DOROCOVATELSKE SLUZBY SLOVENSKEJ POSTY,VELA PENAZI ZA MENEJ AKO MINIMUM MUZIKY

27/04/2020 18:36
Marek Kopnický

Tak dnes som objednal cez stránku Expres kuriér na adresu, vyplnil ePodací hárok, vytlačil, nalepil na balík, doniesol na poštu, cena mala byť cca 8€. Aké bolo moje prekvapenie, keď mi teta povedala že je to nadrozmerný balík, že budem platiť viac ako 15€. Tak už keď som vystál frontu, tak som to nechal tak, čo už, pripravíš im to, donesieš a ešte platíš viac ako cez obyčajného kuriéra, ktorí si po to príde. Vravím si, som blbec, určite to na stránke, keď som podával ehárok bolo niekde poznačené, max rozmer, alebo niečo, ale ono to tam nieje. Balík mal 13kg, rozmer cca 100 x 120 x 18cm. Cenník je na stránkepošty a nadrozmerný náklad je definovaný: max. rozmery: 200 cm pre ktorýkoľvek z rozmerov alebo 300 cm pre súčet dĺžky a najväčšieho obvodu meraného v inom smere ako dĺžka. Kua to už neviete spraviť tu stránku na podávanie poriadne?

23/04/2020 11:42
Zuzana

Kuriér počas momentalnej situacie je veľmi neohľaduplný. Za prvé nemal nasadené ochranné rúško ani inak zakrytý nos a ústa a nenasadil si rúško ani po upozornení. Za druhé v emaili bolo napísané, že platba len kartou a kurier nepríma hotovosť a samozrejme kartou sa platiť nedalo

23/04/2020 10:28
Jakub

Slovenská pošta jedna banda neschopných ľudí, ktorá nevie doručiť ani balíky z jednej objednávky lebo ich nevedia naložiť v plnom počte do jedného prepravného auta lebo niesu schopný ani počítať do 10, akoby nestačilo, že meškajú s doručením x dni ale budú meškať ďalší/ďalšie lebo to ide cez ďalších neschopných (možno len nezaplatených) ľudí. PS: ak niečo robím tak sa snažím aby to malo zmysel

17/04/2020 22:56
adam

Celé zle, pošta je jedno zúfalstvo. Arogantní pracovníci, neskorá donaska, často poškodená. Vôbec neodporúčam.

15/04/2020 20:09
Peter

Kuriérska služba slovenskej pošty je katastrofa, objednal som si balík, kuriér mi napísal ze mi ho doručí dnes. Celý deň som ho čakal, a ked uz prišiel tak ani nedal vedieť do predu že príde len zazvonil (bývam v bytovke) kým som zišiel dole kuriér už tam nebol. Cesta dole mi trvala minútu max 2.

09/04/2020 18:11
Miriama

Hrôza! Ráno mi kuriér písal že mi doručí balík .. volám mu naspat cely deň a nezdviha ...takýto prístup kašlem a ešte si za to platiť !

09/04/2020 14:14
Reni Angyal

Poštový kuriér v Hamuliakove, super prístup, ochota, spoľahlivosť. Som rada, že doručuje pošta aj v čase koronavírusu. Vážim si túto prácu.

01/04/2020 09:38
Pavel

OTRAS NEODPORUCAM AK SA DA VYHNUT SA SLOVENSKEJ POSTE NA KILOMETER ..KOMUNIKACIA 0BODOV ...ZAPATROSENE ZASIELKY NA DENNOM.PORIADKU REKLAMACIA BEZ SANCE ...CIZE KTO.CITA RECENZIE RUKY PREC OD NICH ZVOLTE INE KUR. SPOLOCNOSTI !!!!

12/03/2020 18:20
Ján

Dobrý deň,
vie mi niekto poradiť na koho sa mám obrátiť ak som už 3x posielal balík slovenskou poštou-kuriérom, zaplatím 7 euro a nakoniec si aj tak musím ísť pre balík na poštu?
Zakaždým adresát nezastihnuty, to snáď nieje ani možné toto.
Na balíku veľkými číslami telefónne číslo a pani na infolinke povie, že číslo nebolo zadané.

20/02/2020 12:15
Zuzana

Uplne zodpovednost na bode mrazu. Uz 2krat mi stratili zasielku zasielanu prvou triedou. A ked som podala reklamaciu odpoved? Ze reklamacia je nepodstatna. A drzost zamestnancov v Brezne nema hranic. V ZIVOTE SLOVENSKU POSTU NEODPORUCAM!!!!!

12/02/2020 13:21
Igor

Dobrý deň rád by som sa pripojil k hodnoteniu slovenskej pošty.Od 27 januára 2020 čakám na balík z Poľska,pochybenie nastalo v Bratislave kde balík fyzicky bol 8 dní po tomto termíne ho Slovenská pošta vrátila odosieľatelovi do Polska.Po lacných výhovorkách ako boli premočené udaje adresáta po niekolkzch urgenciach a sťažnostiach sa neudialo k zlepšeniu nič.Naopak arogantné odpovede a nikoho nič nezaujíma hlavne že to bolo vyplatené a 1.triedou balík má už nalietané veľké množstvo hodín a prekladania.Hlavne že na socialnych sieťach má SLOVENSKÁ POŠTA velkú reklamu VÁŠ BALÍK JE S NAMI V BEZPEĆÍ.

17/01/2020 14:40
Jozef

Posta Horné Saliby. Ked je otváracia doba do pol 3,tak by sa patrilo to dat vediet ludom aj na internetovej stranke. LEBO JE TAM DO 3!!! A DOJDE TAM CLOVEK 14:27 A UZ POSTA ZATVORENA??? CO TO MA BYT AKOZE??

09/01/2020 18:10
Stefan

Nedavno som písal recenziu o nedoručení troch balikov do usa no konečne po mesiaci prisli a od vstupu do usa boli za dva dni doručene a od vtedy som ich sledoval na usps pošte a tam bol každý,totálne každý pohyb vedel som presne kde sa baliky nachadzajú za dva dni tam bolo na každý balík 9 pohybov aj presny dátum a dokonca aj presný čas,info usps pošty na rozdiel od našej perfektný.som rád že balíky konečne po mesiaci prisli.

08/01/2020 17:48
Mária

Dňa 19.11.2019 bola na moju adresu poslaná zásielka z USA so sledovacím číslom. Podľa čísla zásielka 25.11.2019 opustila logistické centrum vo Schwechate. Dnes 8.1.2020 mi bola doručená Slovenskou poštou. Pri pokuse o reklamáciu pridlhej dodacej lehoty mi bolo povedané, že sledovacie číslo nie je správne a preto sa nedá zistiť, kde nastala chyba. Zásielka prešla štyrmi log. centrami, kde bolo číslo bez problémov, čiže ako obvykle vina nie je v Slov. pošte. Podľa Slov. pošty je asi v poriadku, keď na doručenie obyčajnej zásielky potrebujú SEDEM týždňov, pritom nešlo o zásielku vyžadujúcu colnú kontrolu. Hm, asi mám byť rada, že to vôbec došlo. Toto nie je moja prvá a určite ani posledná negatívna skúsenosť, ale človek si nie vždy môže vybrať dopravcu. Slovenskej pošte sa vyhýbam, pokiaľ môžem. SLOVENSKÁ POŠTA = CELÉ ZLE!!!

05/01/2020 15:54
Jan

TO JE NAJHORŠI KURIER DVA KRAT NAS KONTAKTOVAL V ROZPETI 3 DNI ŽE DORUČI BALIK A NEDORUČIL HO A NAKONIEC HO NECHAL NA POŠTE. ČO ROBIA ŠEFOVIA ? ALEBO TO ANI NEČITAJU? ALEBO PLATI AKY ŠEF TAKA FIRMA

03/01/2020 10:39
monika

ako tak čítam tak nie som sama.
3 tyzdne pred vianocami som poslala balik mojmu bratoviz uk na sk . v uk bolo vsetko v poriadku na sk balik nemozu najst .naposledy bol balik na poste Trnava 8 odvtedy neexistuje.bolo mi tvrdene ze adresa nebola spravne oznacena.potom mi tvrdili ze balik nemohli dorucit lebo adresat nebol doma.moj brat tvrdi ze doma bol a ani listok o nezastihnuti mu nedali.ked sme sa pytali kde balik teda je tak nam povedali ze ho poslali spät ,ale ja som balik naspät neobdrzala. a toto nie je prvy krat ked nieco prislo mojej rodine poskodene alebo neprislo vobec! Slovenska posta je na smiech!!!!

02/01/2020 12:05
Stefan

Dobrý deň,v pondelok 9.12.2019 som posielal tri velké balíky do usa každý mal 10kg no do dnešného dna neboli doručené a na dorucenie maju tak 9 dni no chapem boli sviatky,napriek tomu že mam sledovacie čislo každeho balíka tak posledna informacia o sledovaní zásielok slov.pošty je výstup z krajiny podavatela dňa 10.12.2019 a od vtedy stále nič stale sú tri balíky v preprave.ked som najšiel na internete jedine čislo ktore existuje kde akože vam povedia viac a podrobnejšie tak vždy ked som sa tam dovolal asi kazdy druhy deň tak vždy som dostal rôzne (iné)informacie no zhodli sa na jednom NEVIIEME,mam si sledovat zasielku no ako ja si mam sledovat zasielku TRI BALIKY,ked ani oni nevedia ze kde sa nachadzaju možu sa stratit tri velke baliky každy po 10kg a to ze vraj majú nový vymakaný system sledovanie zasielok.tak 31.12.2019 som bol na pobocke slov.pošty podat reklamaciu o nedodani,strate TROCH balikov no maju na to dva mesiace t.j.do konca februara ako sa to vôbec môže toto stat ved ked náhodov sa stratí nejaky malí balíček alebo list tak to este ako tak viem pochopit ale aby sa stratili TRI DESAT KILOVE BALIKY tak to sa neda pochopit to si slovenska pošta robi perfektnu reklamu ,som max znechuteny a vytočený HANBA PREPRAVNYM SPOLOCNOSTIAM.

30/12/2019 17:46
Marek

Najhoršia pošta čo poznám. Neodporúčam. Z dvoch dní na doručenie sa to predĺžilo na týždeň a aj tak som zásielku nedostal.

20/12/2019 08:53
Timea

najhoršie čo môže byť, si dať doručiť balík slovenskou poštou, absolvent neodporúčam!!! a navyše Vám vôbec nezdvihnú telefóny, čiže žiadna komunikácia...takže o svojom balíku ani neviete nič!.

19/12/2019 10:15
Lubica Rusnakova

Dobry den,

urcite neodporucam postovu pobocku v OD Central , Bratislava, Metodova ulica - čakacia doba je tam viac ako hodinu na odoslanie listu, vladne tam chaos - baliky su nahadzane ňpri bocnej stene bez ladu a skladu a systemu...takze pracovnicky nevedia najst ziadne baliky.....ich spravanie je velmi neprofesionalne a spomalene.....

..ako klient som stratila doveru v slovensku postu, ze podane listy alebo baliky ak aj dorazia na miesto, pracovnicky v pobocne ju nebudu vedoiet najst a ludia odidu bez balika.....tak ako som bola svedkom aj v OD central - pobočke Slovenskej posty...

...ak uz musite pouzit Slovensku postu, tak urcite nie pobocku v OD Central....a urcite by som tam vymenila vedenie, ktore zjavne nezvlada situaciu a nevie efektivne riadit fungovanie pobocky.....

11/12/2019 14:00
denis

ako tak citam tieto reakcie, tak dost velke problemy so slovenskou postou maju najma v bratislave a predpokladam, ze sa to tyka aj dalsich velkych miest. ja byvam v malom meste a tu funguje dorucovanie zasielok obstojne - malu zasielku doruci aj postarka, na vacsiu necha zlty listok a ked som si objednaval dorucenie kurierom SP, tak som tiez nemal problem...

11/12/2019 08:51
Augustín

od 28.11.2019 je mi nedoručený balík cez „expres kuriér na adresu“ .
Nedostal som ani „žltý papierik“ s oznamom aby som si balík vyzdvihol na
najbližšej pošte ani SMS. Po viac ako týždni a telefonáte na číslo 0850 122 413
som sa dozvedel, že pošta nie je schopná mi doručiť balík. Mám si ho ísť
vyzdvihnúť na poštu Bratislava 12. Potom načo má pošta „službu expres kuriér“ ?
Poučenie do budúcnosti už nikdy, nikdy, nikdy nepoužívať služby Slovenskej pošty.

08/12/2019 10:18
Jozef

Hnus v tomto štate.... a bude horšiee. lebo si to zaslužime ... ked volime koho volime.....

08/12/2019 10:17
Jozef

Slovenska pošta odzrkadluje cely naš štat .... tak sa potom nečudujte prečo tu nič nefunguje... a ked chcete niečo reklamovat tak sa to neda a vy za to mozete že sa stala chyba...

06/12/2019 08:34
Dominika

Neodporúčam! Objednávala som si tovar a žiaľ na výber bol len osobný odber a kuriér Slov.pošty. Skúsila som kuriéra. Veľká chyba! Záslielka najprv dorazila nekompletná a aj poškodená (roztrhnutá krabica). Potom zásielka dorazila znova (o týždeň neskôr), krabica olepená páskou, opravená, veď nie je problém ktorý by páska nespravila. Keď som to doma otvorila tak som bola nemilo prekvapená, tovar bol poškodený, do krabice vytiekol tekutý prací prostriedok a oni to z vonkajšej strany krabice zalepili lepiacou paskou tak aby to nebolo vidieť!!! Takúto zásielku som vôbec nemala prebrať! Už si cez Slovenskú poštu neobjednám nič! Nechcem si ani predstaviť čo s tými zásielkami stvárajú keď to potom doručia v takom stave.

03/12/2019 14:09
maria

ja mam len dobre skusenosti, asi mam stastie na dobreho kuriera v meste

29/11/2019 12:51
Eva

Tri objednávky s kuriérom "na adresu" cez SP:
Prvá - 18.11.2019 (pondelok) podaná na pošte v BA, hneď oznam z pošty s EB. Celý týždeň "v preprave", po telefonáte som sa dozvedela, že tovar sa nachádza na Bojnickej 14. Výlet z Karlovej Vsi mi zabral rovné 3 hodiny, ale tovar som získala.
Druhá - objednávka 15.11., podľa informácii na stránke predajcu odoslané 19.11. (utorok). Z pošty vôbec žiadna informácia. Na základe telefonátu s predajcom tovaru som získala EB a informáciu, že sa tovar nachádza na pošte, lebo som si ho 23.11. (sobota) neprebrala. Žiaden telefonát, žiaden lístok v schránke. Na základe EB mi tovar na pošte vydali. Včera, dva dni po prebratí zásielky, sa v schránke záhadne objavil žltý lístok, že mám tovar na pošte...
A teraz mám vraj v preprave (od 26.11. / utorok) tretiu objednávku... Snažím sa ju sledovať na stránke pošty, ale informácia " v preprave" (3-tí deň) nehovorí nič o tom, či stále trčí na pošte, alebo u kuriéra...
Koľkože to majú na doručenie cez kuriérsku službu podľa vlastných poštových podmienok a koľko sú mi už dlžní za omeškanie? To nikoho neštve???

22/11/2019 16:32
Alexandra

Dobry den, Mam velmi zlu skusenost s postovym kurierom, Najprv som si telefonicky objednala kuriera a na infolinke mi povedali ze pride na druhy den, na druhy den neprisiel, potom som si vytvorila online objednavku kuriera vybrala som si datum a cas a za dva dni neprisiel. Takze moja skusenost je velmi zla!!! Neodporucam!!!!

13/11/2019 14:03
mato

mne dorucil kurier slovenskej posty v zivote asi len 3 zasielky, ale vzdy zavolal vopred, opytal sa ci som na adrese a potom balik priniesol. 1x mi bol doruceny poskodeny balik (rozbite keramicke misky pre manzelku), tak som to rovno siel reklamovat na postu.. zazitok bol riadny, pani to nechcela riesit, zevraj je to moja chyba, ale bol som neoblomny a stal som pri okienku pokial odniekadial nevytiahla reklamacny formular.. po par tyzdnoch mi volali, ze mi vratia plnu cenu rozbitej misky. takze sice menej prijemny zazitok, ale bolo to vyriesene k mojej spokojnosti

25/10/2019 14:54
Mária

Neodporúčam nakoľko služba nezodpovedá cene. Zvolila som poštového kuriéra, ktorý bol o 1€ drahší ako iný, z toho dôvodu aby som si mohla balík prevziať priamo na pošte v prípade, že ma kuriér nezastihne doma. Sledujem zásielku - balík je už 3 dni v preprave a pritom prevzatý bol v meste vzdialenom 60km od môjho bydliska. Pri inej príležitosti určite zvolím inú spoločnosť.

01/10/2019 14:22
Zuzana Mrvová

Dobrý deň, ste najhoršia kurierská spoločnosť aká tu existuje..Komunikacia je nula bodov, nezdvihanie mobilu, no čistá KATASTROFA!!!!!!!!!

09/09/2019 14:17
Peter

Dobry den.Kurierska sluzba Slovenskej posty je jedna velka katastrofa.Najhorsie co moze byt.Ziadne zdvihanie telefonov,ziadna komunikacia,niekedy ani nedorucia zakazku,oberaju ludi o cas.

Pridať komentár


Pozrite si aj ďalšie obchody

Hodnotenie článku:
(95.4%)