Nabytok-Bogart.sk – Recenzia a skúsenosti

Nábytok-Bogart je slovenská verzia poľského eshopu Meble-Bogart. Spoločnosť sa orientuje na výrobu a predaj čalúneného nábytku do obývačiek, spální, detských a študentských izieb, ale i na predaj nábytku do kuchyne či predsiene.

Dizajn webu Nábytok-Bogart

Napriek tomu, že v poľskej obci Czarna existuje aj kamenná predajňa, slovenskí zákazníci si musia vystačiť s internetovým obchodom.
Oplatí sa nakupovať v eshope Nábytok-Bogart? Poďme sa na to spoločne pozrieť...

Sortiment obchodu

Okrem spomínaného čalúneného nábytku nájdete v ponuke obchodu aj "klasický" nábytok do obývacej izby, spálne, detskej izby, jedálne či kuchyne. Nakúpiť si môžete aj produkty pre kvalitný spánok – rošty a matrace. K dispozícii sú tiež bytové doplnky v podobe malých spotrebičov a mopov, ale aj záhradný nábytok.

Spôsob vybavovania objednávok

Objednávka sa v tomto e-shope realizuje klasickým spôsobom – vložením produktu do košíka a vyplnením potrebných údajov (kontaktné údaje či spôsob platby). E-shop umožňuje objednávky aj telefonicky (+421 233 418 621). Obchod sa snaží objednaný tovar zaslať zákazníkovi čo najskôr. Pri tovare je vždy uvedené, do koľkých dní, resp. týždňov bude doručený. Na stránke sa môžete zaregistrovať a sledovať stav svojej objednávky aj prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu.

Vlastná doprava

Nábytok-Bogart realizuje doručovanie nábytku vlastnou dopravou, využíva však aj služby špedičnej firmy. Suma za doručenie sa pohybuje od 10 € vyššie. Max. suma za dopravu je 34 eur. Pri nákupe nad 569 € je už dovoz zadarmo.

Zákazník si môže priplatiť za výnos nábytku – cena sa odvíja od hmotnosti tovaru a poschodia, na ktoré sa tovar vynáša a činí max. 10 €.

Nábytok-Bogart cena dopravy

Správa o doručení

Plusom e-shopu je, že zákazníkov informuje o doručení vopred. Prvý mail príde po naskladnení tovaru, ďalší po naložení do auta, teda vtedy, keď bude pripravený na doručenie. Zákazníkovi príde aj SMS o tom, že podrobnejšie info o doručení nájde vo svojej mailovej schránke. Uvedený čas doručenia je, samozrejme, len orientačný.

Platba prevodom alebo na dobierku

Za tovar sa dá platiť 3 spôsobmi. Vybrať si môžete dobierku a plnú sumu za tovar zaplatiť vodičovi pri preberaní tovaru. Zaplatiť môžete taktiež bankovým prevodom na účet spoločnosti. Treťou možnosťou je kombinácia týchto dvoch spôsobov platby. Najprv zaplatíte 30 % zálohu na účet a zvyšok po doručení.

Likvidujú starý nábytok

V prípade, že neviete, čo so starým nábytkom, môžete kontaktovať e-shop (info@nabytok-bogart.sk) a dohodnúť sa na jeho likvidácii. Cena sa odvíja od množstva, váhy a formy nábytku. Nábytok musí byť demontovaný a s jeho naložením je potrebné pomôcť šoférovi, ktorý poň príde. Nábytok-Bogart je jeden z mála, kto má takúto službu v ponuke.

Výber poťahových látok a morenia dreva

Výrobca umožňuje vybrať si farbu a typ poťahovej látky, čo príde vhod každému zákazníkovi, ktorý si chce zariadiť byt podľa svojich predstáv a bez kompromisov. Pred samotným výberom si zákazník môže objednať bezplatný vzorkovník materiálov.

Klient si môže zvoliť aj farbu morenia drevených častí nábytku.

Nábytok-Bogart výber poťahových látok a morenia dreva

Reklamácia

V prípade, že ste dostali poškodený, nekompletný tovar, prípadne sa vám v rámci záručnej doby poškodil, môžete to nahlásiť cez reklamačný formulár. Je potrebé uviesť nielen podrobné informácie o reklamácii, ale tiež priložiť fotografie poškodeného tovaru. Posúdenie reklamácie trvá maximálne 30 dní.

Ako kontaktovať Nábytok-Bogart?

Od pondelka do soboty funguje bezplatná zákaznícka linka, na ktorej vám pomôžu s výberom. Od pondelka do piatka je k dispozícii od 8.00 do 16.00 hod. a v sobotu od 9.00 do 14.00 hod. V prípade akýchkoľvek otázok môžete Nábytok-Bogart kontaktovať na tel. č. +421 233 418 621. Obchod môžete kontaktovať aj prostredníctvom mailu (podpora@nabytok-bogart.sk) či cez online chat na webe.

Hodnotenie Nábytok-Bogart na Heureke

Na známom webe heureka.sk si možno prečítať viac ako 380 slovných hodnotení o nákupe v eshope.

Hodnotenie Nábytok-Bogart na Heureke

Zákazníci obchodu chvália rýchlu komunikáciu a ochotu obchodu, pestrý sortiment, možnosť výroby tovaru na zakázku, výhodné ceny a akcie, kvalitu nábytku či nadštandardné služby (zaslanie vzorkovníku látok) a Live Chat.

Recenzie a skúsenosti s obchodom Nábytok-Bogart

Z negatív sa najčastejšie kritizovala dlhšia doba dodania objednávky či nedostatočne podrobný návod na skladanie nábytku. Niektorí zákazníci vyčítajú obchodu zlé balenie tovaru, čo malo za následok jeho poškodenie a následnú reklamáciu.

Skúsenosti s Nábytok-Bogart

Nakupovali ste už v tomto internetovom obchode? Ako hodnotíte nákup – od objednávky až po dodanie tovaru? Mali ste nejaký problém s kvalitou dodaného tovaru? Dajte nám vedieť v komentároch! Spolu pomôžeme tým, ktorí sa nevedia rozhodnúť, či v eshope Nábytok-Bogart nakúpiť alebo nie.


Komentáre

16/10/2021 01:39
Janette

Nábytok bogart už nikdy v živote!!!
Totálne arogantný prístup, zavádzanie a klamstvo. Pokiaľ potrebujú vaše peniaze, nasľubujú hory doly, majú tam takého "milého" pána (čech), ktorý má za úlohu všetko pekne obkecať a zákazníkov ojebkať.
Potom vám dodajú vadný materiál, poškodený a povedia, že to musíte reklamovať. Samozrejme peniaze vám nevrátia, musíte čakať! Oháňajú sa zákonmi, o ktorých nemajú ani šajnu!
Táto "firma" už NIKDY VIAC!!!!

14/07/2021 08:48
R. Žiak

Dodacia doba môjho nábytku bola prekročená asi o 7 dní, ale nakoniec bol výrobok veľmi kvalitný. Ale vzhľadom na pandémiu a dobrý kontakt s predávajúcim je moje konečné hodnotenie pozitívne.

17/06/2021 11:18
Lucia Šimková

Objednala som si pohovku Nata, dostupnú zo skladu, dorazila za necelé 2 týždne. Vyzerá skvelo v kvetinovej látke! Navyše je naozaj pohodlná. Odporúčam!

08/06/2021 13:36
Miroslav Gumulak

Som prekvapený, keď čítam negatívne komentáre. Moje skúsenosti s obchodom sú veľmi dobré. S manželkou sme si objednali sedaciu súpravu Annabelle. Je pravda, že dodacia doba bola dosť dlhá, ale bol som o tom vopred informovaný. Nakoniec úspešné nakupovanie. Manželka je tiež šťastná a toto je najdôležitejšie...

31/01/2021 10:19
kveta hanzesova

nekvalitne vypracovanie sed.supravy v spojich nesedi neodporucam obchod uz som sa popalila a reklamacia nieje na urovni zrejme sa obratim na sud

12/01/2021 12:56
Michal

Ja už čakám 2 mesiace a nie sú schopný sa sa k tomu vyjadriť obekdvabka za 740 e najprv že majú inventúru potom ze až po novom roku no neviem ešte im dám týždeň

28/12/2020 17:46
ZUZANA BOHUNOVA

Velka spokojnost,objednala som si sklapaciu postel New elegance,mali ju na sklade,s dodanim 1-2 tyzdne, 1.12.2020 som objednala,5.12 mi volali,ze postel mi pride 8.12 rano medzi 8-11hod, 8.12 asi 20min pred 8hod mi volal polsky sofer,ze o 20min pride...takze komunikacia uplne super,postel vylozil pred domom a pofotil si jednotlive baliky,v ktorych bola postel zabalena,dodavka teda prisla nacas,v poriadku zabalena a kompletna. Postel po zlozeni taktiez splna moje ocakavania,primerana kvalita za dobru cenu. Takze ja mam s Nabytkom Bogart pozitivnu skusenost. Bohunova Ruzomberok

22/08/2020 20:12
Monika Vavrincová

absolútne neodporúčam obejdnávka sedacej súpravy bola na sklade - hneď po objednaní zahadne už na sklade nebola a dodacia lehota bola presne po 8 týždňoch nám príšla poškodená s tým že sme okamžite spísali reklamáciu a teraz sa už týždeň dohadujeme pretože drzo tvrdia že nemáme nárok na odstúpenie od zmluvy a vrátenie plnej výšky -. nepríjemné jednanie argumenty mimo reality a skutočnosti radšej si nič od nich neobjednávajte aby ste neprišli o peniaze !!!!!

19/08/2020 09:46
Dominika Polčíková Mitasová

Maximálna nespokojnosť.
Dlhá čakacia doba 7 týždňov ( o 3 týždne viac ako uvádzajú), a to som ich musela cca 4 krát telefonicky kontaktovať. Dodanie... čo dodať prišiel poliak v šlapkách na nohách, to čo potreboval vyložiť sa nachádzalo na samom spodku nákladiaku, na tom nahádzané kusy nábytku- sedačky, ktoré sme museli svojpomcne vyložiť aby sme sa prebojovali k posteli.
Postel je veľký kus nábytku, takže prišla zabalená v 5 krabiciach- neoznačených kde sa čo nachádza. Diely nie sú zabalené koncepčne ale ako prišli pod ruku. Po zmontovaní spodnej postele nám chýbala jena časť, ktorú sme našli až po rozbalení ostatných 4 krabíc. Postel pozostáva z cca 80 rôzne veľkých dosiek ktoré sú v návode očíslované a ale v krabiciach sú NEOZNAČENÉ, neočíslované. Pokúsili sme sa očíslovať si ich sami, premeriavaním rozmerov každej jednej dosky, ale nepodarilo sa, keďže niektoré dosky majú rovnakú veľkosť ale sú na nich trošku inak navŕtané dierky- to samozrejme v návode nenájdete a ja bohužiaľ nemám doma vešteckú guľu že ako to výrobca myslel... výrobca sa môže hanbiť. Takže montáž rovná sa pokus- omyl. Inú možnosť ako SAMOMONTÁŽ neponúkajú a ani sa nečudujem. Otras, som nespokojná, znechutená- celé zle.
NEODPOÚČAM
Ako bodka na záver pýtali hodnotenie- dostali negatívne a samozrejme že sa nikde nezverejnilo.

19/06/2020 09:00
Marian

Najhoršia firma s nábytkom v celej SR a v Európe! Neseriozne jednanie voči zákazníkovi!!! Z cca. 8 bodov v ich obchodných podmienkach o reklamácii tovaru, akceptujú len 1! A to ze, Vám tovar zoberú do Poľska a po lepia a pošlú späť.. Čiže doma nemáte ani tovar a ani peniaze, ktoré ste riadne zaplatili!!! Hanba tejto firme!

18/06/2020 15:45
janka bakova

nabytok Bogart nikdy viac...otrasny pristup, ziadna komunikacia, neochota, nespolupraca...velke sklamanie, katastrofa

05/03/2020 21:01
Adriana Valentovičova

Ja môžem Bogart z vlastnej skúsenosti len odporučiť. Sedačky vyrobili do 8 týždňov, v telefóne ma vopred upozornili, že to bude toľko trvať. Perfektná kvalita aj vypracovanie, som veľmi spokojná:)

29/01/2020 15:49
Jan Cernak

Ako som už napísal v recenzii na heureke,nikdy viac.Na tovar čakám od októbra 2019.Tomuto obchodu sa treba zďaleka vyhýbať.Zvažujem podnet na obchodnú inšpekciu nech sa im pozrú na zúbok.

09/11/2019 11:43
ĽUBOMIR VARGA

Ja mam nočnú moru až do dnes , skoro dva roky,nikdy viac, nedoporučujem. Je to dlhé písanie.

13/08/2019 20:36
Alena Grechová

Na poschodovú posteľ sme čakali 10 týždňov. Čo sa týka komunikácie, vôbec nebol problém. Snažili sa vyhovieť mojej podmienke, volali, pýtali sa, čiže to hodnotím kladne. Nemali sme zaplatený výnos a aj tak pomohli šoféri aspoň k dverám. Boli slušní a ochotní.
A nakoniec ku kvalite tovaru. Posteľ sa nám veľmi páči. Žiadna drevotrieska, ale masív, pekne opracované drevo, žiadne vady, kazy sme nenašli.
Hodnotím veľmi pozitívne.

27/06/2018 12:05
Martin holy

Veľké sklamanie.cakame na poschodovu posteľ 7 týždňov a príde nám inej farby a roztrhanom papiery.uz pri pohľade na korbu auta bolo vidno ako je to tam nahadzane.a vraj masív.drovotrieska ž poľská. Veľké sklamanie a nikdy viac cez vašu firmu.urcite to dám na net ....

Pridať komentár


Pozrite si aj ďalšie obchody

Hodnotenie článku:
(88.4%)