Nabytok-a-interier.sk – Recenzia a skúsenosti

Internetový obchod s nábytkom pôsobí v našej krajine už viac než 12 rokov. V ČR sa mu darí predávať nábytok už viac ako 14 rokov. Spoločnosť, ktorá prevádzkuje e-shop nabytok-a-interier.sk vlastní sklad s rozlohou 3 000 m2 a zamestnáva 15 zamestnancov.

Dizajn eshopu nabytok-a-interier.sk

O raste spoločnosti svedčí aj každoročný nárast počtu vybavených objednávok, ktorý spoločnosť prezentuje na svojom webe.

Rast počtu objednávok webu nabytok-a-interier.sk

Sortiment obchodu

Ako už samotný názov e-shopu napovedá, v internetovom obchode Nábytok a interiér si môžete kúpiť všetko potrebné na zariadenie obývačky, spálne, detskej izby či kuchyne. Obchod ponúka taktiež tovar na zariadenie jedálne, pracovne, kúpeľne i predsiene. V jeho ponuke nájdete tiež záhradný nábytok, bytové doplnky, svietidlá a osvetlenie.

Doprava

E-shop sa pýši tým, že skladom drží 6 000 ks nábytku, aby dokázal rýcho vyhovieť potrebám zákazníkov. Tovar dopravuje buď vlastnými autami, alebo využíva služby overených prepravcov. Hneď ako je tovar pripravený na expedíciu, zákazníkovi zavolajú a dohodnú si s ním dátum dodania. Tovar doručia pred vchod domu v mieste určenia. Cena dopravy je rovnaká, či bývate v Bratislavskom, Žilinskom, alebo Košickom kraji. Za prevoz zaplatíte 6,90 eura.

Cena za dopravu v e-shope nabytok-a-interier.sk

Výnos tovaru

V prípade, že by ste mali záujem o výnos tovaru, môžete o túto službu požiadať. Podmienkou však je asistencia, teda aktívna pomoc vodičovi pri výnose. Táto služba nie je dostupná v Košickom, Prešovskom a Nitrianskom kraji. Podrobnosti o tejto službe nájdete na webe e-shopu.

Platba viacerými spôsobmi

Pri objednávaní tovaru si ôžete vybrať z niekoľkých možností platby. Samozrejmosťou je bankový prevod/vklad na účet a platba platobnou kartou (podporované sú Visa a MasterCard). E-shop ponúka aj platbu na dobierku a v hotovosti pri osobnom odbere na adrese FreePort, Športová ulica 2757, 024 01 Kys. Nové Mesto. V prípade objednávky nad 120 eur si môžete zvoliť nákup na splátky. Pri nákupe na splátky je doprava zdarma.

Záruka výhodnej ceny

Ak plánujete z e-shopu Nábytok a interiér zakúpiť tovar, ktorý ste našli u konkurencie za výhodnejšiu cenu, predajca vám ho predá za vami deklarovanú cenu a doručí zadarmo.

Ponuka tovaru v e-shope nabytok-a-interier.sk

Garancia sa vzťahuje iba na identický tovar, nevsťahuje sa na tovar v akcii alebo vo výpredaji. Ponuka sa zároveň nevzťahuje na viac ako 2 ks tovaru. Ak chce zákazník využiť garanciu, musí mailom predložiť dôkaz vo forme printscreenu/fotografie letáku, v ktorom je zobrazený identický tovaru za výhodnejšiu cenu.

Ako bonus získa zákazník aj poukážku na 10 €, ktorú môže využiť pri ďalšom nákupe v e-shope. Kompletné podmienky akcie si možno prečítať na webe.

Predĺžená lehota na vrátenie tovaru

V prípade nespokojnosti môže zákazník obchodu tovar vrátiť v predĺženej lehote – do 45 dní. Nepoužívaný tovar je nutné zaslať v originálnom balení. Zákazníkovi sa vracia plná suma objednávky, teda i cenu za dopravu tovaru a za dobierku. 45-dňová lehota na vrátenie sa nevzťahuje na taký tovar, ktorý bol vyrobený na zákazku podľa špecifikácie zákazníka.

Záruka dodacej lehoty

E-shop ponúka svojim klientom kompenzáciu za predĺženie lehoty na dodanie tovaru v podobe kupónu na zľavu na nákup ďalšieho tovaru vo výške 10 €, ktorý klient získa za každých 14 dní omeškania až do hodnoty 20 % z ceny objednaného tovaru.

Reklamácia

Na tovar z e-shopu je poskytovaná 24-mesačná záruka. V prípade, že ste v danom čase zistili nejakú chybu, ktorá nebola spôsobená bežným používaním a ani neodbornou montážou, mnipuláciou a zaobchádzaním, môžete tovar reklamovať. V reklamácii treba uviesť názov tovaru, konkrétny popis závady, kópiu dokladu o nadobudnutí, záručný list, fotodokumentáciu a adresu, na ktorú treba zaslať vybavenú reklamáciu. V prípade, že si to predajca vyžiada, treba dodať aj reklamovaný výrobok. Reklamačný formulár, ktorý má väčšina e-shopov na svojej stránke, v Nábytok a interiér nenájdete.

Najpredávanejší tovar v e-shope nabytok-a-interier.sk

Ako kontaktovať obchod nabytok-a-interier.sk?

Tel. kontakt: 0911 735 712 a 041 202 34 56
E-mailová adresa: nabytok@byvajsnami.sk

Hodnotenie e-shopu na Heureke

Na webe heureka.sk si na základe 919 recenzií (v čase písania recenzie e-shopu) môžete utvoriť predstavu o fungovaní e-shopu. Z pozitívnych stránok e-shopu sa najčastejšie spomínajú výhodné ceny, široký sortiment, dobrá komunikácia, ústretovosť a pravidelné akcie.

Hodnotenie e-shopu nabytok-a-interier.sk na heureka.sk

Z negatív sa najčastejšie píše o neprimeranej dĺžke dodania tovaru skladom či tovaru na objednávku. Zákazníkov hnevá, že e-shop nedodržiava prezentovanú dobu dodania a často ju predĺži o niekoľko týždňov. Klienti obchodu sa sťažujú na to, že im nebol dodaný kompletný tovar, niektorí kritizujú nedostatočnú komunikáciu.

Recenzie a skúsenosti s nákupom v nabytok-a-interier.sk

Recenzie a skúsenosti s nákupom v nabytok-a-interier.sk

Recenzie zákazníkov si možno prečítať aj priamo na webe predajcu. Aké sú však vaše skúsenosti? Nakupovali ste v tomto e-shope? Ako ste boli spokojní s procesom vybavenia vašej objednávky? Aká bola komunikácia obchodu? Bol doručený tovar kvalitatívne v poriadku? Bola dodržaná dodacia doba tovaru? Podeľte sa s nami o vaše skúsenosti v komentároch.


Komentáre

16/07/2019 09:00
Andrea

Neodporúčam. Objednaný tovar bol dodaný o 3 týždne neskôr a z firmy sa neunúvali informovať, že budú meškať s dodaním. Kuriérovi dali info, že ma nemusí v deň dodania kontaktovať. Dodaný tovar (gauč) mal úplne odlišnú farbu aj veľkosť. “Pán konateľ “ nebol schopný zistiť ani po týždni kde nastala chyba. Keby som ich sama nekontaktovala o ničom by ma neinformovali. Jednanie nula bodov. Jednoznačne neodporúčam za tie nervy to nestojí kupovať čokoľvek od tejto firmy.

26/06/2019 09:48
Anna

Som spokojná s obchodom na otázky som dostala hneď odpoveď komunikácia super ,sú ochotní doručiť tovar aj po dohode ,ceny sú prijateľné ,tovar došiel v poriadku

14/09/2018 10:39
Petra

Veľmi dlhé čakanie na tovar vyše 8 týždňov, celá objednávka stála na rostoch, ktoré nemali na sklade a neboli ochotní to urgentne riešiť.
Celá situácia sa pohla ďalej až po mojich 3 telefonátov z ich strany všetko bolo ok.
Nakoniec sme to riešili stornom objednávky.
Neodporucujem ich, vôbec im nezáleží na klientovi dlho im trvajú spätné väzby

31/08/2018 10:20
Alzbeta

Som velmi spokojna. Rychle vybavenie a rychle dorucenie. Objednala som kuchynsku linku 19. Agusta a 22. Agusta som uz mala linku doma. Dakujem.

Pridať komentár


Pozrite si aj ďalšie obchody

Hodnotenie článku:
(90.4%)