Asko.sk - Recenzia a skúsenosti

Spoločnosť ASKO, ktorá sa zaoberá predajom nábytku a bytových doplnkov, funguje na Slovensku už od roku 2006. Sieť svojich predajní začala spoločnosť budovať v Nitre, aktuálne možno nakupovať aj v Bratislave, Trenčíne, Poprade, Košiciach, Prievidzi alebo online - prostredníctvom eshopu.

Dizajn webu ASKO nábytok

ASKO - Nábytok je od roku 2011 členom nemeckej podnikovej skupiny PORTA. Jeho ideou je prepojenie nemeckej kvality a slovenského ducha. Či sa im túto ideu darí napĺňať, to musíme zhodnotiť my, zákazníci.

Vysoká spokojnosť zákazníkov

Nábytok ASKO patrí na Slovensku k najznámejším predajniam. Množstvo zákazníkov však využíva aj eshop, o čom svedčí aktuálne viac než 2000 recenzií na webe heureka.sk.

Hodnotenie Asko nábytok na heureke

Zákazníci eshopu vyzdvihujú kvalitnú a rýchlu komunikáciu, prehľadnosť webu, ochotu personálu, široký výber tovaru, prijateľné ceny, rýchle dodanie predmetu objednávky či možnosť nakupovať z pohodlia domovu. 

Eshop sa samozrejme nevyhol ani kritike - zákazníci sa najčastejšie sťažujú na nedostatočnú komunikáciu počas vybavovania reklamácie, dlhú dobu reklamácie, vyššiu cenu dopravy či poškodenie dodaného tovaru.

Aktuálne je so službami eshopu ASKO spokojných 93 % zákazníkov.

Hodnotenie spokojnosti s eshopom ASKO

Vernostný program e-shopu

Ak chcete nakupovať so zľavami, potom určite využite vernostný program, do ktorého sa treba zaregistrovať pomocou formuláru na webe

  • 3% zľava z aktuálnych predajných cien produktov pri druhej objednávke
  • 5% zľava z aktuálnych predajných cien produktov pri tretej objednávke
  • 7% zľava z aktuálnych predajných cien produktov každej ďalšej objednávky

Zľavy sa nevzťahujú na platbu za dopravu a doplnkové služby. Všetky podmienky ich získania a uplatnenia nájdete na webe predajcu.

Bohatá ponuka služieb ASKO

Snáď najatraktívnejšia je služba Garancia najnižších cien. Ak zákazník nakúpi v ASKU a do 14. dní prinesie dôkaz (leták, inzercia, ...), že totožný tovar možno kúpiť v inej predajni lacnejšie, ASKO mu vráti rozdiel ceny. 

Chcete si zakúpiť novú kuchyňu? K dispozícií máte odborné poradenstvo, 3D plánovanie kuchýň a vyhotovenie návrhu zdarma. ASKO zabezpečuje aj odbornú montáž nábytku a zapojenie elektrospotrebičov. Samozrejmosťou je možnosť nákupu na splátky. 

Ako kontaktovať ASKO?

Infoservis pre predajne: 0850 184 422 - voľba 1 Zákaznícky servis

  • Pondelok – Piatok: 9.00 – 20.00 h
  • Sobota – Nedeľa: 9.00 – 21.00 h

Infoservis pre e-shop: 0850 184 422 - voľba 2 Zákaznícky servis

  • Pondelok - Nedeľa: 9:00 - 19:30 h

Reklamácie v ASKO Nábytok

Pre vybavenie reklamácie je nutné vyplniť kontaktný formulár na webe.

Vaše recenzie a skúsenosti s nákupom

Patríte k spokojným alebo nespokojným zákazníkom nábytku ASKO? Ako hodnotíte personál na kamenných predajniach? Páči sa vám eshop a využívate ho? Podeľte sa s nami o vaše osobné skúsenosti pri výbere, nákupe na splátky či doručení tovaru.


Komentáre

13/10/2018 14:33
Janula

Vraj maju xelke zlavy tento tyzden. No zial zavadzaju a ziadne zlavy nemaju. Od marca sledujem isty druh tovaru a vzdy rovnaka cena. Takze Asko nikdy viac. Klamu.

11/10/2018 15:32
Viktória

Ďalšia zlá skúsenosť a nespokojnosť. Objednávali sme posteľ a nočné stolíky. Cca 13-14. Augusta. Povedali nám 4-6 týždňov , ale zvyčajne to príde aj skôr. Po uplynutí 6.teho týždňa sme boli už strašne netrpezlivý, kvôli tomuto sme nemohli ísť bývať do nového domu. Začali sme im vyvolávať či to tam tovar náhodou nemajú, 1.krát nám telefón zdvihli , potom už nie. Napokon sa s Manželom dohodli, že vo štvrtok poobede tam má ísť po tovar. On tam šiel a tovar tam nebol, povedali mu, že má prísť zajtra, šiel tam na druhý deň poobede,( bývame 110 km od BA) , povedali mu že tovar máme v kamióne na dvore ale vykladať ho budú až večer,má to počkať. Počkal, večer o 7mej mu dali vedieť že namiesto postele poslali písací stôl a naša postel na ktorú sme mali položenú aj zálohu už ani nedôjde. Horko-ťažko nám vrátili zálohu a na šťastie ešte v ten deň v Skonto nábytku sme kúpili tú istú posteľ za lepšie cenu , ktorú sme si hneď mohli odniesť aj domov.

14/09/2018 18:27
Paulína

V asku sme kupovali spáleň. Na prvý pohľad pekné. Ale ak začnete skladať...odrazu zistíte že nieje žiadna šróba, že je krátka kolajničková lišta a vy nemôžete zložiť nič. Reklamácia trvala 7 týždňov. Základný korpus skrine sme mali hneď a na zvyšok ako vybavenie skrine ,poličky komoda a nočné stolíky atď... čakacia doba 8 týždňov. Raz stačilo. Ceny na nábytku sú zavádzajúce. Napr: na skrini je : akcia 700€ otvorite skriňu a v nej kopec poličiek suflikov..a vybavenia. A potom zistíte že všetko je za príplatok. Nabudúce nakúpime inde. A to sme už kupovali aj v Poľsku a maximálna spokojnosť. Nechýbala ani jedna šróba ,ešte nám pomohli aj naložiť. Asi tak....

30/08/2018 11:05
Rozália Mócziová

Dobrý deň. Dovezený poškodený tovar a žiadna ochota vymeniť ho . Oháňanie sa 30 dňový limitom a spite na zemi/za 700 eur/. Sklamanie na plnej čiare.

30/06/2018 11:49
Komolikova Natasa

Dobry den, vcera skusenost velmi zla. Malo personalu, vsetci poschovavni alebo zaneprazdneni. Ak na niekoho nahodiu narazite, musite mat velke stastie, aby vedel poradit. Urcite moja posledna navsteva.

03/05/2018 15:04
Tomas

S Askom som maximálne nespokojný, Tovar o ktorý mam záujem nemajú a každé 3 týždne mi príde mail o tom že výrobca posunul termín dodania. Na infolinke samozrejme osoby ktoré Vám nič nevedia povedať. V dnešnej dobe plnej konkurencie mi chcú nahovoriť že nemecký dodávateľ im 3x po sebe posunie termín dodania a zakaždým o 3-4 týždne. Maximálna neprofesionalita tejto firmy ktorá si o svojich zákazníkoch mysli že sú sprostý. Mali by sa zamysliet nad tým a niečo s tým urobiť.

17/08/2017 09:55
žaneta

v Asku nakupujeme pravidelne, mame odtial komplet obyvacku, jedalensky stol so stolickami, predsienovy nabytok. Kto si nepotrpi na prilis velky luxus, ten si vyberie. So sluzbami sme boli vzdy spokojny, jedine obcas nepotesi ta nekonecna dodacia doba.

Pridať komentár

Pozrite si aj ďalšie obchody

Hodnotenie článku:
(88%)