GEIS – recenzia

Dlhoročnými skúsenosťami s prepravou zásielok sa môže pochváliť aj firma Geis, ktorú v roku 1945 založil Hans Geis. Na slovenskom trhu pôsobí od roku 2006 a radí sa medzi popredných poskytovateľov prepravných a logistických služieb.

Geis Global Logistic

Spoločnosť má 8 pobočiek po celom Slovensku a ponúka celý rad služieb.

Ponúkané služby

K najznámejším patrí, samozrejme, balíková preprava (Geis Parcel SK), využiť môžete aj možnosť prepravy paletových a kusových zásielok, celovozovú prepravu, kontraktnú (Geis SK) či dokonca leteckú a námornú prepravu.

Čo sa balíkovej prepravy týka, ponúka je nielen vnútroštátnu, ale aj medzinárodnú balíkovú prepravu. Spoločnosť využíva tzv. HUB systém (centrálne prekladisko s triediacou technológiou, ktorým prechádzajú zásielky z celej republiky), kde sa zásielky triedia a zasielajú do cieľových miest.

Cena prepravy

Geis sa riadi heslom jeden kus = jedna zásielka, to značí, že môžete poslať koľko balíkov chcete, každý sa bude rátať ako jedna zásielka. Maximálne rozmery balíka sú 80 x 60 x 200 cm (šírka x výška x dĺžka), max. hmotnosť zásielky je 50 kg.

Gies vnútroštátna preprava

Ceny sa mierne líšia od toho, či budú zaslané na firemnú alebo na súkromnú adresu. Za 1 kg balík to s DPH činí 7,16, resp. 8,36 eura. Cena prepravy zahŕňa vyzdvihnutie zásielky, ručenie do výšky 2 500 eur, report o zásielkách. V prípade, že zadáte mail zákazníka, bude mu zaslané info o doručení zásielky na mail, ale tiež dostane SMS. V prípade, že zákazníka nezastihnú, pokúsia o opakované doručenie nasledujúci deň (v cene prepravy sú zahrnuté dva pokusy o doručenie). K službám patrí aj doručenie za prvé uzamykateľné dvere a potvrdenie o doručení.

Sledovanie zásielok

Geis sa taktiež možnosti Sledovať zásielku nevyhýba. Stačí len na stránke zadať číslo zásielky a zakrátko budete vedieť, kde presne sa nachádza.

Geis balíkové zasielky

Komunikácia

Spoločnosť by mala príjemcovi zaslať email a SMS o expedícii zásielky, ale taktiež správu o doručení v daný deň s časovým oknom, kedy máte zásielku očakávať. Je to vcelku praktické, pretože už deň vopred viete, že vám balík príde.

Aké sú vaše skúsenosti?

Geis si niektorí pochvaľujú a nedajú na dopravnú spoločnosť, niektorí s ňou majú zlé skúsenosti a vôbec ju neodporúčajú. Neprejavili spokojnosť s rýchlosťou doručenia a ani s komunikáciou kuriérov.

Podeľte sa s nami o svoje skúsenosti a pridajte hodnotenie. Ako posudzujete:

  • ústretovosť,
  • komunikáciu,
  • dochvíľnosť,
  • stav zásielky,
  • cenu,
  • ponúkané služby?

Komentáre

23/03/2020 10:30
Veronika

Dobrý deň, súhlasím so všetkým, čo je v týchto recenziách uvedené. Je to NAJHORŠIA SPOLOČNOSŤ NA DORUČOVANIE ZÁSIELOK. Slečny-sliepky na infolinke sú arogantné a dôležité ako hov.... v tráve, ešte z Vás robia otravného debila. Bola by som zvedavá, či by boli také drzé aj pri osobnom kontakte. Ani jedno doručenie zásielky nebolo bez problémov. Raz sme zaplatili za dopravu necelých 130,00 € a čakali sme a čakali a čakali. Prečo? Pretože Geis nemal voľné auto. A nám chlapi čakali na stavbe na odvodňovacie dvorce. ????To si neviete predstaviť, koľko oni chudáci majú roboty, lebo my ostatní nepracujeme, sedíme doma, objednávame a čakáme na Geis. Sú to obyčajný amatéri, ktorý sa spoliehajú, že sú na Slovensku a tu sú služby...... samozrejme česť výnimkám. Doručovali nám americkú chladničku a..... no ten chudáčik v depe Geisu, čo
nakladal chladničku, no chudáčik netrafil sa so zdvižkou tam kde mal, ale do chladničky, ale veď Vy si to doma nejak vyklepete ????. Zážitky s Geisom, by boli aj na knižné vydanie. NEODPOÚČAM Keby doručovali smrť, sme ako LENIN. VEČNE ŽIVÝ. Pekný deň samozrejme bez Geisu, pretože ak čakáte zásielku doručovanú Geisom, v ten moment sa to zmení.

20/03/2020 16:48
Jakub

Dnes mi mal prísť objednaný balík a miesto toho mi došli len samé nervy. Keď som na ich stránke dal sledovanie zásielky zistil som že balík mi vraj kuriér doniesol ale nepodarilo sa mu ho doručiť, celý deň naňho čakám a neprišiel a keď som zavolal na infolinku tak som sa nedozvedel nič ani na tretí krát čo som tam volal.Takže miesto môjho balíku mám len nervy kuriér ani nevolá takže ja ani neviem kedy a či vôbec bude ten môj balík doručený

06/03/2020 10:10
jolana

Veľmi zlé skúsenosti..asi mám smolu na toho istého arogantného protivného kuriéra..Mala som objednaný balíček..Mal prísť doobeda, neprišiel. Volali sme spolu, vraj nestíhal, lebo má toho veľa. Nevadí, dohodli sme sa na druhý deň. Nestihla som zdvihnúť telefón, keď mi prezvonil..volala som mu hneď späť, spojilo nás za 45 sekúnd,!! Vraj som nezdvihla telefón, tak odišiel.. No dobre, že príde teda zajtra..Celý deň čakám ,sledujem jeho pohyb na nete ..Pozerám info, sledujem jeho pohyb na mape..je vo vedľajšej dedine..beriem si mobil už aj na WC keby nááhodou..a kuknem na mapu a info, že adresát nezastihnutý na adrese ?!?!?! Čo je veľa, to je moc..že je arogantný, protivný, neochotný ok, ale že klame..Tak som zavolala na centrálu...Balík mi bol doručený do 20 minút..Doručený..no skôr hodený pri bráne od cesty, zničená krabica, asi si kuriér dobre uľavil a zavolal mi že balík máte doručený ..rozumej hodený pri bráne na ceste..pršalo..zničená krabica...
Neviem, čo táto spoločnosť zamestnáva za typy ľudí, ale mali by sa zamyslieť. Dnes mi prišiel balík, opäť zničený dokopaný.. bola tam tvrdá plechovka, tak snáď si kuriér moc neublížil ;-) Nabudúce takýto poškodený balík už nepreberiem.
Túto spoločnosť si vyberiem naozaj len preto, že daný dodávateľ INÚ prepravnú spoločnosť nemá v ponuke.. to už radšej aj zásielkovňu s osobným odberom ..hocičo len nie GEIS.. Podobné názory mám aj z môjho okolia, takže problém nebude na mojej strane.Nikto nemá čas sedieť doma a čakať na kuriéra, každý má svoje povinnosti. Zdvihnúť telefón a dohodnúť sa by malo byť samozrejmosť.. Kuriér z inej spoločnosti nemá problém mi zavolať, že nestihne dohodnutý čas od-do, lebo ostal visieť v zápche.. Chápem, keď o tom viem, viem sa zariadiť aj ja a dohodneme sa. GEIS by mal venovať asi viac energie na vyškolenie svojich zamestnancov, čo je telefón a na čo sa používa a ako sa má správať ku svojim zákazníkom. Slušné správanie by malo byť samozrejmosťou a nie si odkladať cigaretu na NÁŠ plot, kým mi podá balíček?!

03/03/2020 22:27
Laco

Katastrofálna spoločnosť na ničom sa nedá dohodnúť. Aj keď sa dohodnete za chvíľu to neplatí potom prestanú dvíhať mobil, alebo ho zdvihnú až keď sú už na sklade (údajne). Kto chce zdvihnúť nervy vrele odporúčam. Na odľahčenie mohli by voziť zubatu ľudia by žili večne (nikdy by ju nedoviezli)

28/02/2020 14:40
l.

ja som s kurierom spolocnosti geis nikdy nemala problem a dnes ma dokonca prekvapil velmi mily pan - doniesol mi vacsi a tazsi balicek a ked zbadal, ze som tehotna, tak sa sam ponukol, ze mi ho vynesie az do bytu. Takyto pristup som este nezazila a tych balickov bolo pocas tehotenstva fakt dost

18/02/2020 15:21
Ráchel

Už nikdy nepoužijem túto spoločnosť. Drzí kuriér. Dvakrát som mu nezdvihla o 9 mobil a 9.20 mu volám a tváril sa že ani nevie že pre mňa má balík, že asi áno. A poprosila som ho, aby sa zastavil teda neskôr a nič. Platím si za kuriéra viac peňazí, ale toto bolo naposledy. Na druhý deň mi pre istotu nevolal vôbec. Tak hádam zajtra mi už balík príde. Lebo toto neni normálne celý deň doma čakať na milostivého kuriéra.

14/02/2020 10:20
lucia

ja sa absolutne nemozem stazovat - kurier geis k nam chodi pravidelne, vzdy mi rano pride sms s predpokladanym casom dorucenia, kurier mi zavola dopredu a spyta sa ci som na adrese a balik prinesie.. zatial som nemala jedinu negativnu skusenost

05/02/2020 16:50
Margita

Pridávam svoju negativnu skusenostou s touto "prepravnou" spoločnosťou. Na dodanie tovaru som čakala 4 dni. V piatok sa manzel s kurierom dohodl, ze okolo 13tej hodiny mi doruci balik. Na balik som cakala v dohodnutu hodinu, no tovar kurier nedorucil, a to sa ani neozval, ze tovar nedoruci. Tak sa mu volalo a zrazu mi oznamil, ze pre fyzicke osoby dorucuju iba do 11:30 a po obede vybavuju splocnosti. V pondelok som zase cakala na dorucenie, no bohuzial zbytocne. Ked sa volalo kurierovi 10 min. po tom co mi volal on, ale zial som v tom case nemala pri seve telefon, tak mi povedal, ze mi balik nedoruci nakolko mi volal a ja som mu nedvihala telefon a vraj bol na adrese dorucenia. Ze teraz je pri Tornali (vyse 50 km od mojej adresy). Za 10 min. urobit cca 40-50 km mi pride nereálne. V utorok ten isty kurier volal rano o 7:00, ze dnes tovar doruci, ze sa ešte ozve. Keďže sa neozýval (bolo 12:00), tak som za mu pokusala 4 krat dovolat, no marne, bol nedostupny. Tak som zavolala na zakaznicku linku, kde mi povedali, ze zistia co sa deje. Spätne mi oznamili, ze balik nedorucia ani dnes kvoli zlym poveternostným vplyvom, ze ho dorucia zajtra. Nakoniec mi balik dorucili na 4ty den a aj to s problemami. Kurier sa ani neracil ozvat a dohodnut čas dodania a opat nedvihal telefon. Tak opat som musela volat na zakaznicku linku a stazovat sa na arogantneho, drzeho kuriera, ktorý si asi pre seba chce nechat moje zaplatene matrace, ktore mi dorucuje od piatka. NIKDY VIAC SI NEBUDEM OBJEDNAVAT TOVAR, KTORY MA DORUCIT GEIS!!! ROBIA SI Z LUDI DOBRY DEN. Sa cudujem, ze tato prepravna spolocnost ešte existuje. Neviem ci im zle meno robia iba arogantní kurieri, ktori si nevazia toho, ze maju pracu a robia si co chcu alebo cela spolocnost je na H... O

28/01/2020 13:36
Zuzana

Najhoršia prepravná spol.akú som kedy zažila. Arogancia,neochota, neprofesionalita od šoféra, cez pani na info linke až po vedúceho depa. Upozornujuca sprava v den dorucenia zasielky neprišla, sofer stojaci pred domom 2xzavola na mobil, kedze nereagujete na mobilne volanie odchadza prec-zasielku nedoruči, namiesto toho vam dokladne vynada. Pritom by stacilo zazvonit na zvoncek na brane, balik odovzdat.

23/01/2020 08:35
Janci

Katastrofalne dodanie... nespokojnost obrovska. človek si objedna tovar da ho doručit kurierom v dôvere ze mu ho doruči, a v den dodania hlada po celom okrese kuriera mladeho s prepačenim sfajčeneho doslova chalana v dodavke, mi volal ze mi to nedovezie ze ho mam ist hladat kde je... kde to zijeme. uz v zivote neodporučam nikomu si davat doručovat zakupeny tovar cez firmu GEIS

20/01/2020 12:49
Miska

Najhorsia skusenost, neobjednavajte!!!!!!!!
Mesiac som cakala na dodanie, po mesiaci tovar vrateny odosielatelovi, opatovne zaslany a viac ako tyzden cakam, zbytocne vypisovanie, arogancia, urcite neodporucam

17/01/2020 11:51
Stano

Najhoršia prepravná spoločnosť akú som doposiaľ zažil.
E-mail, SMS o expedícii vôbec neprišli. Kuriér ráno 09.07 hod. (keď som samozrejme ako väčšina pracujúcich v práci) volá, že je na adrese (moja vzdialenosť od neho cca 7km , trasa Poprad-Švábovce). Dohadujem sa s ním, že približne za 15 min. budem na adrese. Rýchlo bežím za nadriadeným, aby ma na chvíľku pustil (OK bez problémov). O 09.20 hod. mi zvoní mobil (križovatka na Gánovce), že kde som tak dlho. Hovorím, že už tam budem, on na to, že už nebude na mňa čakať (bral som to ako žart, ale nebol), 09.22 hod. som na adrese a ten ču.ák tam naozaj už nebol!!! Júúúj, ale ma nas.al!!! Dúfam, že táto spoločnosť čo najskôr odíde z trhu, pretože je hanbou kuriérskych spoločností! Telefón na arogantného chruňa (ak, by ste ho chceli náhodou kontaktovať): +421 915 985 820 ;)

15/01/2020 21:12
Daniel

to si robia srandu.balik mal prísť 31.12.2019 .......2.1.2020 bol na ceste k nám dnes je 15.1.2020 a stále nič na mail neodpovedajú ani predajca sa nevie dovolať.

15/01/2020 10:19
Mariana Slovakova

Velmi neprijemny a neochotny kuriér, ..pristup katastrofalny..nikdy som toto nezazila.Telefon v pobocke nedvihaju...Nikdy viac .

14/01/2020 16:59
Soňa Mikulová

Nerozumiem ako ešte môžu s nimi eshopy spolupracovať.asi sú najlacnejší? Katastrofa.kazda jedna zásielka prepravovana touto službou mi robí akurát nervy.skoda, že vo veľa e-shopoch nieje na výber.;( Otras

13/01/2020 17:31
vladimír

Nechápem prečo Geis posiela zásielku z Košíc do Popradu cez Zvolen, teda niekoľko sto kilometrov naviac. Potom niet divu, že zásielky sú otlčené! Dnes ráno o 06 hodín prišla zásielka do depa v Poprade, no na doručenie ju nedali. Keď som sa centrály cez formulár opýtal kedy sa tak stane dostal som odpoveď, že to urgovali. Ďakujem pekne Geis nikdy viac!!!

10/01/2020 08:50
Gabika

Najhoršia prepravná spoločnosť,po nedoruceni balíka keď kuriér neprišiel nám po 3dnoch prišla sprava,že si máme prísť osobne do depa..keď sme boli predtým v depe nám zásielku odmietli vydať...

08/01/2020 11:58
Jakub

Najhorsia dorucovacia spolocnost s akou som kedy mal moznost prist do kontaktu. Kurier neprisiel v niekolkych dohodnutych terminoch ani nezavolal ani nic. Niekolkokrat som ho kontaktoval a dohadoval novy termin, vzdy sa len vyhovoril a slubil, ze na dany termin to privezie. Ked ma uz prestalo bavit sediet doma a cakat na nieco co nikdy nepride, tak som zacal kontaktovat spolocnost. Zakaznicka linka je jeden velky vtip, volal som niekolkokrat v roznych dnoch a casoch, vzdy bolo zahadne obsadene. Mailova komunikacia este vacsi vtip. Po niekolkych dnoch stravenych komunikaciou so zamestnankynou, ktora odpisovala len jednu spravu rano a jednu 3 minuty pred koncom pracovnej doby, ma to prestalo bavit a ponukol som, ze si po tu zasielku pridem kamkolvek kde mi ju vydaju. Odvtedy mi prestali odpisovat.

07/01/2020 10:19
Petra

Neskutocne!!! Tuto prepravnu spolocnost vobec neodporucam!! Moj balik maju na depe uz od 19.12.2019 Do dnesneho dna 7.1.2020 mi balik stale nie je doruceny. Pokusali sme sa 2x volat do spolocnosti Geis kde nam a nevedeli vobec pomoct a stale bol balik na depe. Mimochodom za hovor, kde som sa chcela informovat co je s mojou zasielkou, som musela za platit vo fakture, takze maju este aj taku drzost ai uctovat poplatok za hovor!! Je to neskutocne naozaj. Zasielku sme zrusili a teraz cakam kedy mi vratia spet peniaze. Som zvedava kolko im bude trvat kym zasielku odoslu predajcovi!!! Uz nikdy viac si od tejto spolocnosti nedam doviest balik!!

30/12/2019 10:26
Tatiana

Neskutocne! S takymto pristupom som sa nestretla. Ak ma spolocnost na takomto pristupe fungovat tak mi je takejto spolocnosti luto. Som velmi nespokona. Na balik cakam dlho ale taka neochota s prepravcami spolupracovat tak to je uz nad moje nervy. Neodporucam a budem sa vyhybat tejto prepracnej spolocnosti!

21/12/2019 17:50
Gabriela

Dnes nám mala byť doručená zásielka, ráno mi prišla sms ze kuriér nás o presnom čase bude informovať do tejto hodiny nas kuriér neinformoval až po mojom telefonáte mi kuriér oznámil ze balík nechal u nejakej pani z ineho vchodu ktorá nás pozná nevedel ani jej meno to tejto chvíli neviem u koho sa balík nachádza. Neodporúčam. Nikdy som sa s takýmto prístupom kuriéra nestretla som neskutočne sklamaná a vytocena z prístupu kuriéra otrasné.

21/12/2019 01:18
Lenka

Z geis nechcem mat nič spoločne zásielka už cestuje 10 dni ku ne domov pritom ju majú na depe v mojom meste a prístup od nich je asi taký aby som si ju prisla zobrať na sklad pritom som za niečo zaplatila do dnešného dňa tam trčí a nikto mi nieje svhopny balík doručiť

20/12/2019 15:08
Maria

Dnes ma vytocili nehorazne. Platila som 5 eur postovne aby mi to doviezli domov nebyvam ani daleko od cesty ani na nepristupnom.mieste a ked som soferovy povedala kde ma ist tak zacal somrat ze mam ist 150 metrov k hlavnej ceste ze on cuvat nejde ze ma dodavku pritom ked velke auta co vozia material na stavby k nam vysli ako nic a jedna dodavka nevyjde, este aj otocit sa mal kde ako nic ...a ked som mu povedala ze mam male 2 deti ze sa mi neda k hlavnej ze tu normalne vyjde ved bezne mi nosia kureri balicky a nemaju s tym problem tak povedal ze budem bez balicka ze mu to jedno...neochota prvej triedy... aj ked som svoj balicek nakoniec obdrzala ale vytocena som bola nenormalne a to z tejto spolocnosti sa mi uz 2krat stalo

19/12/2019 20:10
Ružena

Najhoršia kuriérska služba s akou som kedy mala skúsenosť. Ak máte to šťastie že Vám balík doručia tak to bude mimo toho aj tak širokého časového rozpätia ktoré vám oznámia a nakoniec sa pravdepodobne dovalí nejaký vulgárny idiot. Zvoľte hocičo iné ak môžete len nie Geis.

18/12/2019 15:18
patrik telesnicky

Najhoršia prepravná spoločnosť dohoda s kurierami nemožná do sms a e-mail chodia vymyslená neexistujúce čísla dĺžka dodania s konkurenciou neprimerane dlhá po zistení čísla pomocov e-mailu mi kuriér povedal že od rána do jednej nieje schopný dodať dodávku v žiaden deň bývam priamo v Prešove takže žiadna Spádová oblasť a že si mám vyzdvihnúť zásielku na pobočke .... I dodanie cez slovenskú poštu prvkov triedou je lepšia voľba .

11/12/2019 20:44
Andrea

Hoci zásielku prevzali na doručenie 3.12., ani k dnešnému dňu (11.12.) a napriek urgencii neboli schopní vykonať ani len pokus o jej doručenie. Žiaľ, pri objednávke nebola možnosť voľby iného spôsobu doručenia. Reálne tak hrozí, že včas objednaný a expresne expedovaný balík, nebude nakoniec kvôli Geisu doručený do Vianoc. Neviem, o čo ide tejto firme, ani ako môže mať v predmete podnikania kuriérske služby. Absolútna katastrofa, nespoľahlivosť, žiadna komunikácia. Balík trčí už týždeň a pol v depe...jediné šťastie, že som neplatila vopred, lebo mám podozrenie, kde a v akom stave balík vlastne je a aký osud mu Geis pripravil :(. V každom prípade však určite treba avizovať takéto skúsenosti e-shopom, aby prehodnotili výber zmluvných kuriérskych spoločností....ja si určite už nebudem objednávať nikde, kde majú v ponuke doručovania Geis.

10/12/2019 11:22
Renata

Pridávam sa k ostatný nespokojný zákazníkom, ktorí mali tu smolu a čakali a este možno aj čakajú na svoj tovar. Najhoršia... prepravná spoločnosť, aká existuje na Slovensku.. Nenachádzam slov ako ju pomenovať.. Moja zásielka je stále v depe.. a nie a nie sa k nej dostat..

22/11/2019 08:30
Agata

Veľmi zlà skúsenosť.
Prvé doručenie bolo "zhodenie" sušičky z auta. Nie zloženie. Samozrejme, že bola poškodenà, tak som čakala na zvoz, aby ju zobral späť.
Mala som dohodnutý termín 3 dni vopred, v čase od 8.00 do 20.00 hod, zobrala som si dovolenku a čakala... kuriėr neprišiel, telefón nedvíhal. Operátori nemali zåujem kontaktovať kuriėra a zistiť, či príde a kedy prīde. Večer som kurierovi zaslala SMS, na ktorū odpovedal , citujem doslova: "sofer mal dnes pokazene auto, menil somu si kartu a omylom ju ma moja dcera. Zajtra mu ju dam a poviem aby sa ozval. Zamestnavatel" . Sms "zamestnavatela" už komentàr nepotrebuje.
Tak opäť čakàm. Alzu som informovala. Snàď si tu už nebudem musieť vylievať srdce.

08/11/2019 13:14
Jozef

Objednal som si cez nový LIDL - SHOP. Človek by čakal, že nová služba bude aspoň zo začiatku fungovať spoľahlivo, avšak tovar posielajú cez GEIS. čo je veľká chyba.
Prečo?
Deň dodania tovaru sa človek dozvie až TEN DEŇ keď má byť tovar dodaný, čiže vybavenie dovolenky či voľna - nemožné.
Cez SMS správu sa oznámi ČAS dodania vo veľmi širokom rozpätí niekoľkých hodín, čiže opäť sa človek nemôže zariadiť KEDY má čakať tovar. Jedine ak by bol človek nezamestnaný a nepotreboval nič jesť iba sedieť doma.
Ak človek v tom širokom rozpätí niekoľkých hodín práve nie je doma kuriér nie je ochotný počkať ANI 10 MINÚT kým človek príde domov napr. z obchodu.
Kuriér nie je ochotný prísť na iné miesto daného sídliska ak človek práve nie je doma.
Kuriér bol neochotný, nepríjemný a pri námietkach povedal, že je mu to JEDNO.

Jednoznačne zlá skúsenosť a LIDL urobil zle, že zasiela so spoločnosťou GEIS.

06/11/2019 09:50
Eva

Žiaľ, Geis je tá najhoršia a najnespoľahlivejšia prepravná spoločnosť, s akou som sa stretla. Spoločnosť Vás vopred neupozorní, kedy Vám bude zásielka doručená. Kuriér sa Vám vopred neozve, aby si s Vami dohodol čas a miesto prevzatia zásielky. Ak aj náhodou zavolá a Vy si dovolíte mať akýkoľvek vážny dôvod a nemohli ste telefonát prijať, máte smolu. Viac sa sa Vami nenamáha skontaktovať, telefón vypne a zásielka ide naspäť do depa. Môžete čakať ďalší deň a keď sa chcete niekomu dovolať, máte tiež smolu, lebo sa schovávajú za odkazové schránky, aby ani náhodou nemuseli s klientmi riešiť svoju neschopnosť. Treba sa snažiť s e-shopmi dohodnúť, aby posielali balík ktoroukoľvek inou spoločnosťou - všetky sú ochotné a ústretové voči zákazníkovi - len nie cez Geis, im je totiž zákazník iba na obtiaž.

24/10/2019 20:05
Mojmír

Úprimne mi je z kuriérskej služby GEIS zle! Je to najhoršia prepravn á firma na Slovensku. Neochota vládne od centrály vo Zvolene, cez depo v Nitre aj u kuriérov. Chovajú sa AROGANTNE, zákazník je niekde na samom konci, hoci za prepravu si počítajú veľké sumy. Nedá sa porovnať s DPD, DHL, TOP trans alebo UPS. Tovar som mal dostať od predajcu až za 11 dní, tak som ho vrátil, lebo to mal byť darček. Kuriér to vzal akoby sa nič nestalo, no mne vrela žlč. Proste HNUS.

24/10/2019 00:31
jan dujava

Je to arogantně výpi..na firma zaměstnávajuca kurierou retardou z vodičakmi v létě objednaný a zaplateni dovoz domu nedodrží a a nechají staru ženu nech si zhaňa pomoc od sousedů včera to jste s tým že neodvieznli staru ladičku Lebo sa mu vrah nezmesti do auta pritom doviezol rozmerovo podobnu a zase nechal staru paní len tak arogantně nech si poradí hovedo nevychované doufám že ho karma doženie či najskôr

18/10/2019 15:02
Katarina Hudecova

Konečne som sa stretla s kurierom ,ktorý bol v telefone ked sme spolu komunikovali velmi ochotny a milý,pri preberaní detto ,meno kuriera Tichy

15/10/2019 14:09
Gabriela kroslakova

Pan TICHY mi doviezol matrac,mala som si prist pre neho na parkovisko.Bol pekne zrolovany,ale aj tak odmietol coby len k brane prist.Peniaze som mu udajne mala priniest k autu,odmietal prist na urcenu adresu,ze on nie je stahovak.Pristup 0 bodov.

27/09/2019 12:37
gibsonx

to najhoršie, čo na kuriérskom trhu je.....4 zásielky, 4 NEDODANIA !

20/09/2019 17:08
Jaro

ja to asi nedokážem napísať bez vulgarizmov, ale pokúsim sa. tovar behal hore-dole po Slovensku, dva krát ho odoslali odosielateľovi do Čiech, doručenie naplánované na 1541-1741, pritom v systéme geis uz o 1520 objednávka vedená ako nedoručená. vodič manželke tykal, po týždni čakania poslal sms že teda zásielku má a príde o 1300, no o 1530, keď mu volala tak povedal že on tú zásielku ani nenaložil. neviem či si robí srandu, ale keby sa mi doslal do rúk tak z neho spravím dvoch, mal by závozníka.. totálne neschopná preprava a ľudia z geis. HANBA. bohužial eshopy sa ulakomia a využívajú služby týchto darebákov.

18/08/2019 11:37
Zuzana

NAJHORŠIA SPOLOČNOSŤ!!! Odišla nám mraznička, tak som hneď v stredu objednala novú. V piatok sme mali mať mrazničku doma, manžel si vzal voľno z práce, aby ju mohol dať dnu a zapojiť. Potrebovali sme však vybaviť ešte aj iné veci, keďže prerábame. A tak teda v piatok čakáme a čakáme....a čakáme celý deň ako blbí a našej mrazničky nikde. Fakt? 15€ doprava, treba nám ju fakt súrne. Dovolať sa im nemôžme, keďže infolinka iba od pondelka do piatku od 8:00 do 17:00. Vďaka! Píšem prvý email, nič. Druhý email, taktiež nič. OK. V pondelok sa nám už konečne uráčili odpísať na email. (Vôbec nevadí, že sme už dosť veci vyhodili do koša, pretože sa pokazili !!!). No a po pár mailoch som sa dozvedela, že: (budem kopírovať z emailu)
GEIS: "zásielka dorazila v piatok oneskorene na doručujúcu pobočku, preto ju už nebolo možné spracovať na rozvoz. V tomto čase už boli naši vodiči mimo pobočky. Dnes je zásielka na rozvoze a doručuje sa. "
JA: "Pred 8 rano sa vám zdá neskoro? A prečo nám z Alzy tvrdili že zásielka ma byt uz u nás? Objednávala som už asi milión veci a všetko mi prišlo vždy načas! Teraz zrazu výhovorky! Už mám kopu vecí v odpadkovom koši! Ďakujem Vám krásne! NIKDY viac si uz nic neobjednam cez vasu kuriersku spolocnost..15€ zaplatit dopravu, to ano. Ale aby prisla zasielka načas, to uz nie. Kebyze viem, akí ste nezodpovedni, tak by som si prišla po tovar radsej nejako sama. Raz ked mi pride email, že zásielka mi ma prist v piatok, tak v piatok tu mala byť! Je PONDELOK! V piatok so mnou čakal manžel cely den doma, kedy príde. Dnes je už v práci. Tak som zvedavá čo spravím s mraznickou sama. A nedajbože aby začalo pršať!
Fakt krása. Dakujem vam ešte raz!"
GEIS: "Dobrý deň, áno, nakoľko na daný smer sa vodič už nakladal. Pokiaľ Vám sľúbila Alza, že garantuje dobu doručenia, je potrebné sa obrátiť na nich. Naša doba doručovania je obvyklou dobou, nie garantovanou, taktiež zásielka išla z českej republiky, vtedy je obvyklá doba doručovania dva pracovné dni. "
JA: "Ked si to vypocitate, tak 2 pracovne dni davno prešli. Alza sa vyhovara na Vas, Vy na Alzu. Super. A ja mám plný kôš veci z mrazničky, ktoré sa už skazili . "

A na tento email už neodpovedali. HROZNÉ!
NIKOMU neodporúčam túto kuriérsku spoločnosť. NIKOMU!!!!

Zásielka prišla nakoniec v pondelok. Kuriér mi volal doobeda, že je sám, že príde až okolo 16:00, či bude vtedy niekto doma. Prišiel až okolo 18:00 a mrazničku mu pomáhal vyložiť môj manžel. Nemám slov. Fakt už nikdy viac cez túto spoločnosť!

11/06/2019 22:01
Štefan

Vaša spoločnosť je tá najhoršia spoločnosť cez akú sme kedy posielali, obchodná zástupca povie kurier bude chodiť po balíky poobede, o 9:30 už u nás stepuje že prečo nemáme nachystané balíky, že on je v meste len do 10:00, po týždni spolupráce vám arogantný kurier povie že by bol najradšej keby ste cez geis neposielali že ho to otravuje k nám chodiť po balíky. Po mesiaci vám poškodia tovar za cca 230 € pričom ste mali objednaný spätný zvoz od zákazníka k vám na jeden balík a oni od zákazníka zoberú 3 balíky pričom 2 z toho po ceste na mesiac stratia a jeden doručený po týždennom pátraní dodajú poškodení, pričom to poznačíte aj kurierovi do papierov lebo že on nebude čakať na rozbalenie zásielky ktorá evidentne prešla zápasom 1 ligy majstrov, po rozbalení spíšete reklamáciu, pošlete fotky, opíšete problém a? Oni vám to zamietnu pričom už 2 mesiace majú vaše 2 stratené balíky nikde v depe kde ich dohľadali a pýtajú sa vás jestli ich môžu zlikvidovať. Na infolinke panička ktorá môže uznať len reklamáciu do malej sumy vám stále opakuje to isté dookola a 230€ má zákazník ako výstrahu pred spoluprácou. Proste nie je čo dodať, fotogalériu a popis tejto komédie čo riešime už cez 2 mesiace zavesím na každú stránku kde sa budú dať pridať fotky vrátane našeho eshopu aby ľudia vedeli že geis patrí na smetisko doručovania.

Pridať komentár


Pozrite si aj ďalšie obchody

Hodnotenie článku:
(88.4%)