1000 ❤️ tipov na darčeky vo ✅ výpredaji až 90% ⭐ Zobraziť zoznam

zavrieť

GEIS – recenzia

Dlhoročnými skúsenosťami s prepravou zásielok sa môže pochváliť aj firma Geis, ktorú v roku 1945 založil Hans Geis. Na slovenskom trhu pôsobí od roku 2006 a radí sa medzi popredných poskytovateľov prepravných a logistických služieb.

Geis Global Logistic

Spoločnosť má 8 pobočiek po celom Slovensku a ponúka celý rad služieb.

Ponúkané služby

K najznámejším patrí, samozrejme, balíková preprava (Geis Parcel SK), využiť môžete aj možnosť prepravy paletových a kusových zásielok, celovozovú prepravu, kontraktnú (Geis SK) či dokonca leteckú a námornú prepravu.

Čo sa balíkovej prepravy týka, ponúka je nielen vnútroštátnu, ale aj medzinárodnú balíkovú prepravu. Spoločnosť využíva tzv. HUB systém (centrálne prekladisko s triediacou technológiou, ktorým prechádzajú zásielky z celej republiky), kde sa zásielky triedia a zasielajú do cieľových miest.

Cena prepravy

Geis sa riadi heslom jeden kus = jedna zásielka, to značí, že môžete poslať koľko balíkov chcete, každý sa bude rátať ako jedna zásielka. Maximálne rozmery balíka sú 80 x 60 x 200 cm (šírka x výška x dĺžka), max. hmotnosť zásielky je 50 kg.

Gies vnútroštátna preprava

Ceny sa mierne líšia od toho, či budú zaslané na firemnú alebo na súkromnú adresu. Za 1 kg balík to s DPH činí 7,16, resp. 8,36 eura. Cena prepravy zahŕňa vyzdvihnutie zásielky, ručenie do výšky 2 500 eur, report o zásielkách. V prípade, že zadáte mail zákazníka, bude mu zaslané info o doručení zásielky na mail, ale tiež dostane SMS. V prípade, že zákazníka nezastihnú, pokúsia o opakované doručenie nasledujúci deň (v cene prepravy sú zahrnuté dva pokusy o doručenie). K službám patrí aj doručenie za prvé uzamykateľné dvere a potvrdenie o doručení.

Sledovanie zásielok

Geis sa taktiež možnosti Sledovať zásielku nevyhýba. Stačí len na stránke zadať číslo zásielky a zakrátko budete vedieť, kde presne sa nachádza.

Geis balíkové zasielky

Komunikácia

Spoločnosť by mala príjemcovi zaslať email a SMS o expedícii zásielky, ale taktiež správu o doručení v daný deň s časovým oknom, kedy máte zásielku očakávať. Je to vcelku praktické, pretože už deň vopred viete, že vám balík príde.

Aké sú vaše skúsenosti?

Geis si niektorí pochvaľujú a nedajú na dopravnú spoločnosť, niektorí s ňou majú zlé skúsenosti a vôbec ju neodporúčajú. Neprejavili spokojnosť s rýchlosťou doručenia a ani s komunikáciou kuriérov.

Podeľte sa s nami o svoje skúsenosti a pridajte hodnotenie. Ako posudzujete:

  • ústretovosť,
  • komunikáciu,
  • dochvíľnosť,
  • stav zásielky,
  • cenu,
  • ponúkané služby?

Komentáre

08/11/2019 13:14
Jozef

Objednal som si cez nový LIDL - SHOP. Človek by čakal, že nová služba bude aspoň zo začiatku fungovať spoľahlivo, avšak tovar posielajú cez GEIS. čo je veľká chyba.
Prečo?
Deň dodania tovaru sa človek dozvie až TEN DEŇ keď má byť tovar dodaný, čiže vybavenie dovolenky či voľna - nemožné.
Cez SMS správu sa oznámi ČAS dodania vo veľmi širokom rozpätí niekoľkých hodín, čiže opäť sa človek nemôže zariadiť KEDY má čakať tovar. Jedine ak by bol človek nezamestnaný a nepotreboval nič jesť iba sedieť doma.
Ak človek v tom širokom rozpätí niekoľkých hodín práve nie je doma kuriér nie je ochotný počkať ANI 10 MINÚT kým človek príde domov napr. z obchodu.
Kuriér nie je ochotný prísť na iné miesto daného sídliska ak človek práve nie je doma.
Kuriér bol neochotný, nepríjemný a pri námietkach povedal, že je mu to JEDNO.

Jednoznačne zlá skúsenosť a LIDL urobil zle, že zasiela so spoločnosťou GEIS.

06/11/2019 09:50
Eva

Žiaľ, Geis je tá najhoršia a najnespoľahlivejšia prepravná spoločnosť, s akou som sa stretla. Spoločnosť Vás vopred neupozorní, kedy Vám bude zásielka doručená. Kuriér sa Vám vopred neozve, aby si s Vami dohodol čas a miesto prevzatia zásielky. Ak aj náhodou zavolá a Vy si dovolíte mať akýkoľvek vážny dôvod a nemohli ste telefonát prijať, máte smolu. Viac sa sa Vami nenamáha skontaktovať, telefón vypne a zásielka ide naspäť do depa. Môžete čakať ďalší deň a keď sa chcete niekomu dovolať, máte tiež smolu, lebo sa schovávajú za odkazové schránky, aby ani náhodou nemuseli s klientmi riešiť svoju neschopnosť. Treba sa snažiť s e-shopmi dohodnúť, aby posielali balík ktoroukoľvek inou spoločnosťou - všetky sú ochotné a ústretové voči zákazníkovi - len nie cez Geis, im je totiž zákazník iba na obtiaž.

24/10/2019 20:05
Mojmír

Úprimne mi je z kuriérskej služby GEIS zle! Je to najhoršia prepravn á firma na Slovensku. Neochota vládne od centrály vo Zvolene, cez depo v Nitre aj u kuriérov. Chovajú sa AROGANTNE, zákazník je niekde na samom konci, hoci za prepravu si počítajú veľké sumy. Nedá sa porovnať s DPD, DHL, TOP trans alebo UPS. Tovar som mal dostať od predajcu až za 11 dní, tak som ho vrátil, lebo to mal byť darček. Kuriér to vzal akoby sa nič nestalo, no mne vrela žlč. Proste HNUS.

24/10/2019 00:31
jan dujava

Je to arogantně výpi..na firma zaměstnávajuca kurierou retardou z vodičakmi v létě objednaný a zaplateni dovoz domu nedodrží a a nechají staru ženu nech si zhaňa pomoc od sousedů včera to jste s tým že neodvieznli staru ladičku Lebo sa mu vrah nezmesti do auta pritom doviezol rozmerovo podobnu a zase nechal staru paní len tak arogantně nech si poradí hovedo nevychované doufám že ho karma doženie či najskôr

18/10/2019 15:02
Katarina Hudecova

Konečne som sa stretla s kurierom ,ktorý bol v telefone ked sme spolu komunikovali velmi ochotny a milý,pri preberaní detto ,meno kuriera Tichy

15/10/2019 14:09
Gabriela kroslakova

Pan TICHY mi doviezol matrac,mala som si prist pre neho na parkovisko.Bol pekne zrolovany,ale aj tak odmietol coby len k brane prist.Peniaze som mu udajne mala priniest k autu,odmietal prist na urcenu adresu,ze on nie je stahovak.Pristup 0 bodov.

27/09/2019 12:37
gibsonx

to najhoršie, čo na kuriérskom trhu je.....4 zásielky, 4 NEDODANIA !

20/09/2019 17:08
Jaro

ja to asi nedokážem napísať bez vulgarizmov, ale pokúsim sa. tovar behal hore-dole po Slovensku, dva krát ho odoslali odosielateľovi do Čiech, doručenie naplánované na 1541-1741, pritom v systéme geis uz o 1520 objednávka vedená ako nedoručená. vodič manželke tykal, po týždni čakania poslal sms že teda zásielku má a príde o 1300, no o 1530, keď mu volala tak povedal že on tú zásielku ani nenaložil. neviem či si robí srandu, ale keby sa mi doslal do rúk tak z neho spravím dvoch, mal by závozníka.. totálne neschopná preprava a ľudia z geis. HANBA. bohužial eshopy sa ulakomia a využívajú služby týchto darebákov.

18/08/2019 11:37
Zuzana

NAJHORŠIA SPOLOČNOSŤ!!! Odišla nám mraznička, tak som hneď v stredu objednala novú. V piatok sme mali mať mrazničku doma, manžel si vzal voľno z práce, aby ju mohol dať dnu a zapojiť. Potrebovali sme však vybaviť ešte aj iné veci, keďže prerábame. A tak teda v piatok čakáme a čakáme....a čakáme celý deň ako blbí a našej mrazničky nikde. Fakt? 15€ doprava, treba nám ju fakt súrne. Dovolať sa im nemôžme, keďže infolinka iba od pondelka do piatku od 8:00 do 17:00. Vďaka! Píšem prvý email, nič. Druhý email, taktiež nič. OK. V pondelok sa nám už konečne uráčili odpísať na email. (Vôbec nevadí, že sme už dosť veci vyhodili do koša, pretože sa pokazili !!!). No a po pár mailoch som sa dozvedela, že: (budem kopírovať z emailu)
GEIS: "zásielka dorazila v piatok oneskorene na doručujúcu pobočku, preto ju už nebolo možné spracovať na rozvoz. V tomto čase už boli naši vodiči mimo pobočky. Dnes je zásielka na rozvoze a doručuje sa. "
JA: "Pred 8 rano sa vám zdá neskoro? A prečo nám z Alzy tvrdili že zásielka ma byt uz u nás? Objednávala som už asi milión veci a všetko mi prišlo vždy načas! Teraz zrazu výhovorky! Už mám kopu vecí v odpadkovom koši! Ďakujem Vám krásne! NIKDY viac si uz nic neobjednam cez vasu kuriersku spolocnost..15€ zaplatit dopravu, to ano. Ale aby prisla zasielka načas, to uz nie. Kebyze viem, akí ste nezodpovedni, tak by som si prišla po tovar radsej nejako sama. Raz ked mi pride email, že zásielka mi ma prist v piatok, tak v piatok tu mala byť! Je PONDELOK! V piatok so mnou čakal manžel cely den doma, kedy príde. Dnes je už v práci. Tak som zvedavá čo spravím s mraznickou sama. A nedajbože aby začalo pršať!
Fakt krása. Dakujem vam ešte raz!"
GEIS: "Dobrý deň, áno, nakoľko na daný smer sa vodič už nakladal. Pokiaľ Vám sľúbila Alza, že garantuje dobu doručenia, je potrebné sa obrátiť na nich. Naša doba doručovania je obvyklou dobou, nie garantovanou, taktiež zásielka išla z českej republiky, vtedy je obvyklá doba doručovania dva pracovné dni. "
JA: "Ked si to vypocitate, tak 2 pracovne dni davno prešli. Alza sa vyhovara na Vas, Vy na Alzu. Super. A ja mám plný kôš veci z mrazničky, ktoré sa už skazili . "

A na tento email už neodpovedali. HROZNÉ!
NIKOMU neodporúčam túto kuriérsku spoločnosť. NIKOMU!!!!

Zásielka prišla nakoniec v pondelok. Kuriér mi volal doobeda, že je sám, že príde až okolo 16:00, či bude vtedy niekto doma. Prišiel až okolo 18:00 a mrazničku mu pomáhal vyložiť môj manžel. Nemám slov. Fakt už nikdy viac cez túto spoločnosť!

11/06/2019 22:01
Štefan

Vaša spoločnosť je tá najhoršia spoločnosť cez akú sme kedy posielali, obchodná zástupca povie kurier bude chodiť po balíky poobede, o 9:30 už u nás stepuje že prečo nemáme nachystané balíky, že on je v meste len do 10:00, po týždni spolupráce vám arogantný kurier povie že by bol najradšej keby ste cez geis neposielali že ho to otravuje k nám chodiť po balíky. Po mesiaci vám poškodia tovar za cca 230 € pričom ste mali objednaný spätný zvoz od zákazníka k vám na jeden balík a oni od zákazníka zoberú 3 balíky pričom 2 z toho po ceste na mesiac stratia a jeden doručený po týždennom pátraní dodajú poškodení, pričom to poznačíte aj kurierovi do papierov lebo že on nebude čakať na rozbalenie zásielky ktorá evidentne prešla zápasom 1 ligy majstrov, po rozbalení spíšete reklamáciu, pošlete fotky, opíšete problém a? Oni vám to zamietnu pričom už 2 mesiace majú vaše 2 stratené balíky nikde v depe kde ich dohľadali a pýtajú sa vás jestli ich môžu zlikvidovať. Na infolinke panička ktorá môže uznať len reklamáciu do malej sumy vám stále opakuje to isté dookola a 230€ má zákazník ako výstrahu pred spoluprácou. Proste nie je čo dodať, fotogalériu a popis tejto komédie čo riešime už cez 2 mesiace zavesím na každú stránku kde sa budú dať pridať fotky vrátane našeho eshopu aby ľudia vedeli že geis patrí na smetisko doručovania.

Pridať komentár


Pozrite si aj ďalšie obchody

Hodnotenie článku:
(88.4%)