UPS – recenzia a skúsenosti

Spoločnosť UPS patrí k najväčším hráčom na trhu, čo sa doručovania zásielok týka. Na Slovensku pôsobí už 25 rokov a zastupuje ju spoločnosť Slovak Parcel Service, s. r. o.

Doručovateľská spoločnosť UPS

Balíky vám doručí v rámci celého Slovenska od pondelka do soboty obvykle do 24 hodín. Ani zasielanie balíkov po celom svete (pôsobí v 220 krajinách) však nie je pre túto spoločnosť problém.

Ponúkané služby

UPS ponúka niekoľko možností posielania zásielok – vybrať si môžete nízkoobjemové alebo príležitostné odosielanie, veľkoobjemové alebo pravidelné odosielanie a aj ich nákladné prepravné služby.

Spoločnosť sa snaží zautomatizovať proces odosielania a znížiť množstvo administratívnych úkonov. Vďaka službe UPS Internet Shipping môžete preto poslať balík online pomocou jedného kroku.

UPS služby

Sledovanie zásielok

Sledovanie zásielok je už pomaly štandardom a nechýba ani u UPS. Svoju zásielku môžete jednoducho sledovať – na stránke spoločnosti stačí zadať číslo zásielky/zásielok a zistíte, kde sa váš balík v danej chvíli nachádza.

Cena prepravy

Získať cenovú ponuku, resp. bližšie informácie o preprave zásielok môžete po zadaní údajov (miesto vyzdvihnutia a doručenia, veľkosť balíka), musíte byť však registrovaní na stránke. Bez toho sa presnejšie informácie o cenách a časoch doručenia, žiaľ, nedozviete. Odoslať zásielku síce môžete aj ako hosť, budete sa však musieť prihlásiť cez svoj Facebook, Twitter, cez Gmail alebo cez Amazon. Možnosť zaslať balík "na skúšku", aby ste si overili, ako UPS funguje, tak bez zanechania elektrickej stopy a zadania istých osobných údajov nie je možné.

UPS výpočet cien

Komunikácia

Informáciu o doručení zasiela kuriér prostredníctvom SMS, uvádza v nej približný čas dodručenia. Ak nie je prijímateľ zastihnutý, mal by do schránky dostať informáciu o ďalšom termíne doručenia. O tom, že vám má prísť zásielka, sa tak často dozviete až v konkrétny deň.

Aké sú vaše skúsenosti?

Vzhľadom na dlhoročné skúsenosti, má UPS čo ponúknuť. Aj v tomto prípade zohráva dôležitú úlohu ľudský faktor – s UPS kuriérmi boli zväčša ľudia spokojní, našlo sa aj zopár výnimiek. Viacerí sa sťažovali na "neúspešné doručenie", hoci boli doma, zásielku im nedodali. Tiež na to, že kuriér ich len prezvonil a očakával, že mu zavolajú späť, pretože on nemá v náplni práce volať.

Podeľte sa s nami o svoje skúsenosti a pridajte hodnotenie. Ako posudzujete:

  • ústretovosť,
  • komunikáciu,
  • dochvíľnosť,
  • stav zásielky,
  • cenu,
  • ponúkané služby?

Komentáre

30/08/2021 13:04
Daniel Bockanič

Najhoršie cenené služby aké som kedy vyskúšal. Preprava balíčka do pol kila na internete stála do Thajska 198€ (spokojnosť). Nedala sa objednať cez internet bez zákazníckeho čísla. Požiadanie zákazníckeho čísla prinieslo tri dni a žiadnu odpoveď čo viedlo k množstvu telefonátov a objednanie prepravy cez pani na UPS informáciách (menšia spokojnosť, žiadne zákaznícke číslo mi nebolo ponúknuté). Cena po dvoch telefonátoch sa vyšplhala na 280€ (niečo celkom iné ako sa spomínalo na kalkulácii cez stránku, nespokojnosť). Otázkou na platbu mi bolo povedané, že kuriérovi sa platí na miest kartou alebo v hotovosti (možnosť karty bola ideálna, spokojnosť). Kuriér prišiel o 11:00 s tým, že kartou sa platiť nedá za objednávanie prepravy a balík neprevezme (mierne podráždenie, nespokojnosť). Pre zaslanie balíka som musel v daždi behať po meste hľadajúc bankomat a stihnúť toho istého kuriéra do 12tejhodiny (vďaka za informáciu od pani, že karta je možná). Balík sa nakoniec podarilo odoslať. Hodinu na to príde mail, že balík nespĺňa rozmerové info (bol cca o 5cm väčší a vyšší, no hmotnosť malmožno aj menšiu) a, že buď doplatím 700€ alebo sa mi vráti späť. 700€ ????? Ak je hmotnosť rovnaká a rozmery minimálne odlišné? Ďakujem UPS nikdy viac :) - 4 krát zmenená kalkulácia pričom výsledná suma bola isto žart, chybne dané informácie o službách a príšerný spôsob objednania služby cez 3 osoby telefonicky/ mailovým vypisovaním

Pridať komentár


Pozrite si aj ďalšie obchody

Hodnotenie článku:
(90.6%)