Najlacnejsinabytok.sk – Recenzia a skúsenosti

E-shop najlacnejsinabytok.sk sa zaoberá, ako už vyplýva z jeho názvu, najmä predajom nábytku. Poskytuje naozaj široký sortiment a výber kompletného zariadenia do domácnosti. Predávaný tovar v obchode a hlavne vo výpredaji je nesmierne lacný.

Dizajn webu najlacnejsinabytok.sk

Produktov na výber je naozaj neúrekom. Nájdete v ňom produkty do obývačky, spálne, detskej izby, kuchyne, ale aj jedálne pracovne či kúpeľne. Veľmi dobre funguje odporúčanie príbuzných produktov. Napríklad k posteli vám automaticky e-shop ponúkne vhodný nočný stolík alebo matrac. Fotografie produktov by mohli byť vo väčšom rozlíšení a s detailnejšími zábermi. Takisto by ich mohlo byť viac, keďže väčšina výrobkov disponuje iba jednou fotkou. Pozitívom sú podrobné popisy samotných produktov s potrebnými informáciami. Nemenej dôležitá je aj skutočnosť, že väčšinu tovaru má e-shop podľa informácii na sklade.

Doprava tovaru

O dodanie tovaru sa stará zásielková služba. Za dopravu platíte podľa hmotnosti tovaru. Pri objednávkach do 50 kg je dopravné 7,50 €, od 51 do 150 kg je to 16,90 €, za tovar s hmotnosťou nad 150 kg je cena dopravného 19,90 €. Dopravné je zadarmo pri objednávkach nad 1 300 €.

V prípade osobného odberu, samozrejme, za dopravu neplatíte. E-shop ponúka aj bonusové služby, konkrétne výnos tovaru, za ktorý zaplatíte 15 € a viac, v závislosti od veľkosti vynášaných vecí. Táto služba však nie je dostupná všade. V Košickom, Nitrianskom a Prešovskom kraji vám s výnosom tovaru nepomôžu.

Platba viacerými spôsobmi

E-shop ponúka pri kúpe nábytku niekoľko možností, ako za tovar zaplatiť. Môžete si vybrať prevod na účet, platbu pri osobnom odbere (sklad v Kysuckom novom Meste), splátkový predaj a dobierku. Pri tej je poplatok 3,90 €.

Objednávka tovaru v e-shope najlacnejsinabytok.sk

Tovar skladom

Výhodou e-shopu je predovšetkým dostupnosť veľkého množstva nábytku, ktorý majú skladom. Ak si objednáte skladovku, vyexpedovaná bude do 5 dní. Pri tovare na objednávku si na svoj nábytok počkáte 2 – 4 týždne, resp. 4 – 6 týždňov v prípade polstrovaného nábytku. V prípade, že sa rozhodnete platiť vopred bankovým prevodom, expedícia sa uskutoční až po prijatí vašej platby na účet. Rovnako pri platbe na splátky sa expedícia tovaru koná po schválení splátkovou spoločnosťou.

Výhody a nevýhody e-shopu

Dizajn e-shopu je podľa nášho názoru trochu zastaralý, no napriek tomu je zobrazovanie produktov prehľadné. Prezeranie v mobile je postačujúce, zďaleka však nie ideálne. Veľmi pozitívne hodnotíme aj možnosť objednania tovaru na splátky prostredníctvom spoločnosti Cetelem.

Miernou nevýhodou je doprava zadarmo až pri nákupe nad 1 300 €. Toto však zmierňuje fakt, že cena samotnej dopravy nie je veľmi vysoká vzhľadom na to, že ide o nábytok, čo je pomerne rozmerný tovar. Čo nás naozaj zamrzelo, je, že tovar sa nedá zaplatiť online pomocou karty, keďže táto možnosť platby stále naberá na popularite.

Reklamácia

V prípade, že tovar sa v rámci záručnej doby, ktorá podľa zákona trvá 24 mesiacov, poškodil, môžete ho reklamovať. Záručný a pozáručný servis poskytuje FreePort, spol. s r. o., Športová 2757, 024 01 Kysucké Nové Mesto. Reklamácia musí obsahovať názov reklamovaného tovaru, konkrétny popis závady, kópiu dokladu o nadobudnutí (faktúru), záručný list (u príslušenstva je záručným listom doklad o nadobudnutí – stačí kópia), adresu, kam zaslať vybavenú reklamáciu a kontakt na kupujúceho (tel. číslo, e-mail). Je potrebné dodať aj fotografie chybného dielu alebo závady, v prípade, že ot o predajca požiada, treba následne dodať aj reklamovaný výrobok, resp. jeho reklamovanú časť. Posúdenie reklamácie trvá maximálne 30 dní.

Ako kontaktovať e-shop najlacnejsinabytok.sk?

E-shop môžete kontaktovať telefonicky i mailom. Od pondelka do piatka je v čase od 7.00 do 12.00 a od 13.00 do 16.00 hod. dostupná zákaznícka linka (041 202 06 00, 041 202 06 01). Svoje otázky a pripomienky môžete e-shopu zaslať aj mailom na objednat@najlacnejsie.sk či otazky@najlacnejsie.sk. Reklamácie sa vybavujú na reklamacie@najlacnejsie.sk. Použiť môžete aj reklamačný formulár, nachádzajúci sa na webstránke obchodu, kde si môžete vybrať, čo chcete riešiť (otázky, reklamácia, všeobecné veci).

Hodnotenie e-shopu na heureke

Keďže funguje už cca 12 rokov, ide o overený obchod. Svedčia o tom aj hodnotenia na heureke. Väčšina z nich je pozitívna, obchod v čase písania recenzie (03/2020) odporúčalo 88 % zákazníkov.

Hodnotenie e-shopu najlacnejsinabytok.sk na heureke

Zákazníci chvália dobré ceny, veľký výber, kvalitu nábytku a aj rýchlosť doručenia. Páči sa im komunikácia obchodu, prispôsobenie dodania.

Napriek tomu, že väčšina má s dodaním dobré skúsenosti, našlo sa aj niekoľko zákazníkov, ktorým sa zdala dodacia doba pridlhá. Niektorým prišiel tovar poškodený, nepáčilo sa im, že na webe je málo fotografií a nemôžu si tovar pozrieť aj osobne.

Recenzie a skúsenosti s nákupom v e-shope najlacnejsinabytok.sk

Osobná skúsenosť s e-shopom

O osobnú skúsenosť sa s nami podelil náš redaktor Marek:

"Osobne som si odtiaľ objednával rohovú sedaciu súpravu. Nákup prebehol bez problémov a relatívne jednoducho a rýchlo. Pri potvrdení objednávky v košíku mi bola ponúknutá služba expresného dodania tovaru za 9,9 €, ktorú som ale nevyužil. Pre niekoho však môže byť táto služba užitočná, ak sa napríklad chystá o pár dní niekam na dovolenku. Pri neobdržaní tovaru do 72 hodín vám poplatok za túto službu vrátia v plnej výške. Sedačku som objednával v pondelok a v piatok už bola doma. Prišla v nepoškodenom stave a je dokonca pohodlnejšia, ako som za tú cenu očakával."

O svoje skúsenosti s nákupom v e-shope najlacnejsinabytok.sk sa môžete podeliť v komentároch.


Komentáre

24/07/2019 16:30
Tatiana Malíčková

Veľká nespokojnosť ani neviem kde začať. Objednali sme si z internetu na najlacnejsinabytok.sk rohovu sedacku a styri stolicky. Boli sme si pre tovar osobne. Uz v sklade sme zistili ze namiesto 4 stoliciek nam prisli iba tri, co by bolo este v pohode vsak sme omylny stava sa beriem dalsia stolicka sa doobjednala s tym ze nam ponukli prepravu zdarma. Stolicku este nemame. Kedze mame nove byvanie a nebyvame este na adrese kde sa nabytok doniesol tak sme ho odbalili az po 11tich dnoch. Vtedy sme zistili ze gauc je poskodeny. Na dvoch miestach je latka roztrhnuta a nosna nozicka je poskodena. Samozrejme sme hned volali na infolinku kde mi dali mail na ktory mam mapisatpopis zavady a co pozadujem plus fotky. Este nesmiem dodat ze kvalita gauca bola 0bodov. Normalne som sa bala ze ked si sadnem ze sa ta latka pretrhne. Tak sme sa rozhodli ze chceme tovar vratit no vtedy prisiel sok. Na mail mi samozrejme neodpisovali iba na prvy a na dalsie uz nie. Tak po dvoch dnoch som tam volala ja a povedali mi ze bud mozem tovar reklamovat co ske nechceli lebo sme nespokojny s gaucom takze nechceme jeho opravu ale chceme gauc vratit. A ako druhe mi ponukli vratenie ale neposkodebeho tovaru. Co samozrejme nemozem kedze gauc je poskodeny. Takze ho daju opravit a odrataju mi to z ciastky ktoru mi vratia. Akoze halo?? To co je za firma to aku mate politiku poslem zakaznikovi deravy a poskodeny gauc ten ho samozrejme vrati lebo nikto nechce deravy gauc daju ho opravit na zakaznikove naklady a nasledne ho predaju dalej za plnu cenu akoze hroza!!!!!!!!!! A to chceli este chybu hodit namna a ze im mam poslet zabaleny gauc aby sa vylucilo.mechanicke poskodenie alebo poskodenie pri preprave. By som chcela vidiet toho co si foti zabaleny gauc wtf. Vidno ze sidlite na kysuciach. Uz.nikdy viac. Co dodat a tie stolicky tiez boli katastrofalne jedna sa nedala poskladat lebo k nej chybali srobiky. Takze sup do obchodu na vlastne naklady si kup dalsie ok poskladas a stolicka sa hojda nema stabilitu nohymaju rozne velkosti, jedna bola poskodena poskrabana a tretej chybali plastove stuplne na spodku nohy co dodat no.nikdy viac ????????????

06/07/2019 11:13
Silvia

Veľká nespokojnosť s dodaním. Tovar som objednávala ešte v marci. Išlo o skrinku a dvojsedacku. Doteraz mi nebola dvojsedacka dodaná. Žiadala som o dodanie aspoň skrinky, ktorú už mali na sklade. Keby som im nevolala, nedozvedela by som sa, že skrinku už tam majú. Bola mi dodaná posledný júnový týždeň. Požiadala som ich o zľavu, keď som tak dlho čakala. Bola mi ponúknutá odminusovana cena za dopravu. Keď mi prišla faktúra skoro som odpadla, žiadna zľava nebola a celú dopravu som tam mala zauctovanu. Zas som ich kontaktovala a bolo mi povedané, že keď dodajú dvojsedacku, odrátajú dopravu z faktúry. Neviem ešte koľko budem čakať, ale majú veľmi neprofesionálne jednanie. Snáď sa sedačky teraz v júli dočkám. Tento obchod jednoznačne nedoporucujem.

26/06/2019 10:48
Boris M.

Zatiaľ Najlepšia skúsenosť a naj.internetový obchod s nábytkom.Ochota,profesionálny prístup aj čo sa jedná o reklamácie tovaru.Veľká spokojnosť.Možem len odporúčať a dúfam,že to tak vydrží :) Díky

Pridať komentár


Pozrite si aj ďalšie obchody

Hodnotenie článku:
(91.2%)