Novynabytok.sk – Recenzia a skúsenosti

História e-shopu novynabytok.sk, ktorý sa na svojom webe pýši prívlastkom "najväčší eshop s nábytkom v SR", sa datuje od roku 2007.

Dizajn webu novynabytok.sk

V internetovom obchode si môžete vyberať z takmer 34 000 ks nábytku, ktoré sú aktuálne skladom. Rozloha skladu, v ktorom firma poskytuje aj osobný odber, je 5 500 m2.

Sortiment

Na webe zoženiete zariadenie pre celú domácnosť – od kuchynskej linky cez posteľ, sedačku až po záhradný nábytok. Kompletne si tak môžete v jednom obchode zariadiť obývačku, spálňu, detskú izbu, ale aj kuchyňu s jedálnňou či predsieň. Obchod ponúka nábytok aj do kancelárie. V jej ponuke sa nachádzajú tiež svietidlá a bytové doplnky s bytovým textilom.

Doprava tovaru

E-shop ponúka dopravu v rámci celej Slovenskej republiky. Cena dopravy je v prípade tovaru do 500 € pomerne nízka – 7,90 €. Obchod kontaktuje zákazníka 1-2 dni pred expedíciou a dohodne si presný dátum dodania tak, aby zákazníkovi vyhovoval. Pri nákupe nad 500 eur je doprava zdarma, rovnako ako pri osobnom odbere v centrálnom sklade v Martine. Na dopravu posteľných obliečok a obrazov má e-shope akciu – zaplatíte za ňu iba 4 €.

Nábytok e-shop prepravuje vlastnými vozidlami, menšie objednávky (do 30 kg) prepravuje kuriér.

Objednávka tovaru v e-shope novynabytok.sk

Spôsob platby

Novynabytok je moderný obchod, o čom svedčia i rôzne možnosti platby. Za tovar môžete platiť na dobierku. Pri preberaní a skontrolovaní tovaru môžete platiť platobnou kartou (ak tovar prepravuje spoločnosť) alebo v hotovsti (v prípade doručenia kuriérom). Za tovar sa dá zaplatiť prevodom na účet, kartou, ale aj na splátky. To však platí len v prípade, že hodnota nákupu bude viac ako 100 eur.

Sledovanie tovaru

Aby ste si mali istotu, že tovar k vám skutočne putuje, môžete svoju objednávku jednoducho sledovať prostredníctvom webstránky obchodu. Stačí len zadať číslo objednávky a heslo (ktoré vám boli zaslané mailom) a zistíte, kde sa váš tovar nachádza.

Vynáška nábytku

V prípade, že si objednávate objemnejší nábytok, s ktorým si sami neporadíte, môžete si dohodnúť vynášku nábytku do bytu. Táto služba je spoplatnená podľa toho, o aké poschodie a aký ťažký tovar ide. Vynášku si treba dohodnúť vopred.

Ponuka tovaru v e-shope novynabytok.sk

60-dňová garancia vrátenia tovaru

Ak si kúpu tovaru rozmyslíte, potom môžete využiť predĺženú lehotu na jeho vrátenie. Zákazníkovi budú vrátené peniaze iba v tom prípade, ak do 60 dní odo dňa dodania vráti kompletný a nepoužívaný tovar v originálnom nepoškodenom obale.

Garancia sa nevzťahuje na montovaný alebo atypický tovar, ktorý bol vyrobený na mieru, či nábytok, ktorý zákazník získal ako výmenu kus za kus. Na webe si môžete prečítať kompletné podmienky využitia 60-dňovej garancie.

Reklamácia

Pokiaľ sa tovar v rámci záručnej doby, ktorá podľa zákona trvá 24 mesiacov, poškodil, môžete ho reklamovať. Slúži na to reklamačný formulár, v ktorom treba okrem kontaktných údajov uviesť aj druh závady a jej popis. Pripojiť môžete tiež fotografie poškodeného nábytku. Ako uvádza e-shop na svojej stránke, "99 % drobných poškodení nábytku riešime výmenou poškodenej časti za novú".

Ako kontaktovať e-shop Nový nábytok?

Tel. kontakt: 02/20 570 670 (denne od 8.00 do 20.00, piatok do 18.00 hod.)
Tel. kontakt - osobný odber v sklade: 0948 711 551 (Po – Pia: 8.00 až 15.30 hod.)
E-mail: info@novynabytok.sk
Online kontaktný formulár

Hodnotenie Novynabytok.sk na Heureke

E-shop nemá núdzu o hodnotenia na webe heureka.sk. Ba priam naopak – na webe sa nachádza viac než 5 500 hodnotení kvality služieb tohto obchodu.

Hodnotenie e-shopu novynabytok.sk na heureke

Z pozitívnych stránok sa najčastejšie skloňuje výborná komunikácia a ochota zamestnancov, jednoduchý proces objednania tovaru, prehľadnosť e-shopu, výhodné ceny či bezproblémové dodanie.

Recenzie a skúsenosti s e-shopom novynabytok.sk

Nájdu sa však aj negatíva – najčastejšie ide o predĺženie deklarovanej doby dodania tovaru, chýbajúce časti tovaru alebo absencia návodu na skladanie nábytku. V niektorých prípadoch sa zákazníci sťažujú na kvalitu nábytku.

Recenzie a skúsenosti s nákupom

Ak ste už v e-shope novynabytok.sk nakupovali, potom sa podeľte s ostatnými o svoje skúsenosti. Boli ste s procesom objednávky a dodania tovaru spokojní? Aká bola kvalita tovaru? Je niečo, čo by ste tomuto internetovému obchodu s nábytkom vytkli? Nájde sa niekto, kto tovar reklamoval? Svoje názory, postrehy a recenzie e-shopu môžete pridať do komentárov pod článkom.


Komentáre

22/07/2021 19:06
Silvia

Tiež máme zlú skúsenosť skúsenosť s týmto e shopom stôl prišiel napohľad v poriadku ale po poskladaní vôbec do seba nesedí a medzi doskami sú medzery.

09/07/2021 15:41
Róbert Nagy

Ponúkajú veľa pekných vecí naraz veľkým problémom je dodanie, ktoré si riešia vo vlastnej réžii. To znamená, že napr. v mojom prípade ide dodávka do Bratislavy raz za týždeň. Čo sa týka dohadovania termínu žiadne sa nekoná. Oznámia vám, že tam bude vtedy a vtedy. Ak vám to nevyhovuje, ozvú sa nabudúce, to znamená o týždeň. Zas nevyhovuje tak o týždeň. Katastrofa. To ísté s reklamáciou ktorá nieje doteraz doručená. Už si týmto nechcem prechádzať.

04/07/2021 06:41
Veronika D.

Je tu niekto kto v 14 - dňovej lehote tovar vrátil? Bolo bez problémov alebo spoločnosť komplikovala aj tento proces?

13/06/2021 18:09
Robert

ABSOLÚTNE NEODPORÚČAM - NAJHORŠIA NÁBYTKÁRSKA SPOLOČNOSŤ, S AKOU SOM MAL KEDY SKÚSENOSŤ! Spoločnosť samú seba označuje ako najväčší e-shop s nábytkom na Slovensku, ale žiaľ kvantita ide na úkor kvality tovaru. Posteľ bola síce doručená skôr, ako bol pôvodný termín, avšak poškodená a nekompletná. Poškodenie nebolo veľké a so spoločnosťou sme sa dohodli na tom, že si ho opravím sám a bola mi následne daná zľava z ceny tovaru. Avšak pri reklamácií chýbajúceho kusu - dna postele mi operátori tvrdili, že niektoré časti postele je možné dokúpiť samostatne, avšak v tomto prípade sa jednalo o matrac a rošt, nie o kľúčovú časť postele, ktorá mala mať úložný priestor! Spočiatku to vyzeralo, že reklamácie sa vyvíja snubne, avšak čoskoro sa ukázalo, že zahraničný dodávateľ so spoločnosťou nekomunikuje - teda som sa nedozvedel ani to, kedy mi tovar príde, ale ani to, aká je hrúbka dna, z akého materiálu je vyrobený a či je v jednom kuse. Po nekonečnom vypisovaní e-mailov, fotení tovaru a screenovaní webstránky s popisom tovaru (vďaka čomu som dokázal, že dno JE súčasťou predávaného tovaru) mi prišla strohá správa, že sa vybavenie mojej reklamácie neuskutoční v danej zákonnej lehote (v dôsledku toho podávam sťažnosť na SOI). Žiadal som o telefonický kontakt na reklamačné oddelenie, keďže nikde na webe nie je, na čo mi bolo odpovedané, že e-mailová komunikácia je preukázateľnejšia - napriek tomu, že volejúceho záznamník oboznamuje s tým, že sa hovory nahrávajú za účelom "skvalitnenia" služieb?! Rovnako ako v prípade opravy, ktorú som realizoval sám, som sa pýtal o možnosť vrátenia sumy za cenu dna postele (čím by mi pochopiteľne vznikli vyššie náklady, keby som si dal vyhotoviť tovar na mieru, ale stále prijateľnejšie, ako skladovať rošt, matrac a nekompletnú posteľ v byte ešte neviem ako dlho), avšak až na niekoľký krát mi bolo výslovne napísané, že mám len dve možnosti - čakať na doriešenie reklamácie, alebo vrátiť tovar. Pritom na webe sa v časti o reklamáciách píše, že spoločnosť by mala za poškodený tovar vrátiť časť sumy, prípadne vymeniť tovar, ak je na ňom vada - suma mi bola vrátená len za poškodenie. Niekoľkokrát som písal e-maily, kde som citoval body z reklamácie, ale zamestnanci ich ignorovali. Naveľa som sa domohol vrátenia časti sumy aj za nekompletný tovar. Nakoniec som však pristúpil na pokračovanie v reklamačnom konaní - mám vrátiť tovar, ktorý som si sám opravil a ešte som k nemu musel nakúpiť rošt a matrac z iných e-shopov, pretože konkrétny rošt na túto posteľ (presný typ roštu som sa dozvedel v online chate od operátorky) nebol v predaji? Momentálne nie je v predaji ani daná posteľ a teda neviem, nakoľko je reálne, či mi dané dno postele od výrobcu, ktorý so spoločnosťou nekomunikuje príde... Tovar na tomto webe je možno cenovo prijateľnejší, ako na iných stránkach, ale rozhodne mám ponaučenie do budúcnosti, že si pri budúcom nákupe budem radšej šetriť peniaze na kvalitnejší nábytok a že si nebudem čítať len pozitívne recenzie na stránke danej spoločnosti.

28/05/2021 23:48
elena herudova

absolutne neodporučam.....klamstvo a drzosť to je ich pracovnou metodou....

05/05/2021 13:00
Jana

Uz nikdy viac,objednana postel s vysuvnym lozkom...dodanie sice vcas,ale postel vyzera hrozne,cela poodierana,spracovanie hrozne,ako keby tuto postel uz roky niekto pouzival a pretrel narychlo bielou farbou...podana reklamacia a co bude dalej?chvilu pockam a potom podstupim dalej

10/04/2021 22:14
Hana Fusekova

Neodporúčam!!!!!!!!!!!!!!!! Tovar prišiel poškodený už nikdy viac nebudem objednávať kuriér neochotny tovar poškodený som sklamaná a nahnevaná.

09/04/2021 19:24
Silvia

NEODPORUCAM OBCHOD!!! Tovar prišiel poškodený, a reklamáciu neuznali, že som ju zaslala až pár dní po dodaní (skladali sme po pár dňoch, lebo sme sa sťahovali - tovar už bol doručený do nového, takže sa neprekladal) krabice boli nepoškodené , kusy sedeli ale podrobne sme ich nepozerali, nechali sme ich zabalené v igelite tak ako došli.

30/03/2021 19:40
Anna Králová

Keby som si prečítala tieto negatívne komentáre, určite by som si od nich nič neobjednala. Teraz ma to mrzí, pretože mám s nimi veľmi zlé skúsenosti. Tovar prišiel s meškaním, chýbal komponent, ďalší kus mal zlý rozmer, reklamácia nemala konca - kraja. Nakoniec som to s nimi ukončila tým, že už o nich nechcem ani počuť!!! URČITE NEODPORÚČAM!!!

18/03/2021 10:20
Dana Blažejová

ABSOLÚTNE NEODPORÚČAM: v krátkom časovom horizonte sme urobili dve objednávky. Na obidve objednávky bola daná reklamácia. Reklamáciu na vešiak Sandy s prižmúrením oboch očí môžeme považovať za ukončenú. Reklamácia na šatníkovú skriňu Camber je adeptom do TV Markíza – do programu „Občan za dverami“. To čo napísali na neuznanie reklamácia je riadny brak – reklamácia neuznaná pre nedodanie fotodokumentácie chýbajúcich dielov. To si robia srandu ? Keď bude eshop robiť školenie na to, ako fotiť chýbajúce diely dodávky, radi sa zúčastníme. Tento eshop s našou skúsenosťou a prístupom si vyslúžil veľmi negatívnu recenziu a samozrejme aj naše tkz. „vrelé odporúčanie ostatným zákazníkom“. Veta z E-mailu „Vzniknutá situácia nás mrzí, vynasnažíme sa ju vyriešiť k Vašej spokojnosti“ je z ich strany len a len fráza.

10/03/2021 17:43
Slavomír

Takto vyzerajú police regála ktorý sme si objednali podotýkam že to je už druhý čo nám poslali prvý bol poškodený tiež ten sme reklamovali 13/01/21 reklamáciu uznali ale ďalší poslali až po 2 mesiacov po tom čo som to už dal na Slovensku Obchodnú Inšpekciu no a ten ďalší vyzeral takto ako vidíte komplet odmocene kraje ako keby stal vo vode . Na to som im poslal odstúpenie od zmluvy, odpísali že si po tovar niekoho pošlú a peniaze vrátia ale kedy niekoho pošlú a kedy vrátia peniaze to už nedali vedieť ???????????????? no a noc ďalej sa nedeje. Ľudia nekupujte od nich nič stačí si len pozrieť na Facebook koľko majú sťažností a aj SOI ich má pod drobnohľadom kôli veľkému počtu sťažnosti. Ja budem určite informovať všade kde sa bude dať aby ľudia vedeli že to je len banda ktorá zoberie peniaze od zákazníka pošle mu úplný odpad a ďalej nič neriešia oni majú vaše peniaze a viac ich nezaujíma .

09/03/2021 21:16
Danka Nascakova

Zdravím, z obchodu som nakupovala už viackrát a som veľmi spokojná, doba dodania do dvoch týždňov, komunikácia v pohode,pani ktorá mi volala veľmi príjemná, tovar(kuchynské skrinky, poličky, postel) prišiel v poriadku, kompletný, dobre zabaleny, kuriér v pohode z mojej strany odporúčam a dakujem

20/01/2021 08:30
Katarina

Neodporúčam! Neseriózne správanie, tovar nedodany na čas, zlá farba a rozbite krabice. Ked som ich vrátila kvôli tomu ze farba bola zlá, tak mi strhli peniaze za poškodenie tovaru ale ani zvyšné peniaze aj tak este neposlali.

07/01/2021 13:19
Dušan S.

Nedoporučujem !!!!!!!!! tovar zaplatený príde rozbitý nechcú ho uznať mám aj vieo ako sa sním manipulovalo vyhovárajú sa na výrobcu POZOR dopadnete yle ako ja ani tovar ani peniaze 14.11.2020 nákup dne ešte nič

08/12/2020 14:10
Maria M

Neodporúčam Nikomu !!!! Naťahujú reklamáciu aj po dvoch mesiacoch, otrasný obchod, nekvalitný nábytok, poškodený hneď po rozbalení, ešte horšie reklamačné oddelenie, vyhodené peniaze...
Neodporúčam nikomu, kto nemá oceľové nervy, vyhnúť sa tomuto obchodu, je to tragédia !!!

07/12/2020 14:46
Zuzana

Absolútne NEODPORÚČAM. Skriňu nám dodali s nesprávnymi dverami. Tri týždne po reklamácii sme stále boli bez akejkoľvek reakcie. Dva mesiace po reklamácii tvrdia, že čakajú na vyjadrenie dodávateľa. Reklamačné oddelenie sa dá kontaktovať výhradne emailom, z ktorého chodia nič nehovoriace vety typu "Na riešení vašej reklamácie pracujeme" a podobne. Snahu o riešenie sme nezaznamenali žiadnu, iba vyčkávajú až nás to prestane baviť.

16/11/2020 15:06
Simona G

Klamú v popise tovaru!!!! Keď som ich s tým konfrontovala, uplne ma ignorovali a jedina možnosť bola odstupit od zmluvy a teda na vlastne naklady poslat tovar spat do Martina!! Absolutne neodporúčam nakoľko klamu zakazníkov a zamestnanci ako by sa ani nevyznali vo svojej robote!! Dávam podnet na SOI !

16/11/2020 11:43
Miloš

NEODPORÚČAM!!!
PRIŠIEL NÁM ÚPLNE INÝ TOVAR, ICH CHYBOU A VOBEC SA NESNAŽIA DANÚ CHYBU RIEŠIŤ. ÚPLNE NÁS IGNORUJÚ. MÁME TO RIEŠIŤ IBA EMAILOM ALEBO NA VLASTNÉ NÁKLADY POSLAŤ NASPÄŤ. TO BY SME UŽ ASI ANI PENIAZE NEUVIDELI Z ICH PRÍSTUPOM, REKLAMÁCIU IDEME RIEŠIŤ CEZ SOI. NEODPORUČAM !!!!

07/10/2020 10:37
Peter

POZOR! Neodporúčam nakupovať. Prišiel mi poškodený nábytok a neuznali mi reklamáciu. Takto sa správajú ŠMEJDI !!!

25/09/2020 19:01
Monika B.

Neodporúčam. Dodacia lehota dlhá a aj tak nedodržaná. Ďalej možnosť platby kartou pri preberaní tovaru (aj nálepka s touto informáciou na ich vozidle)......zrazu vraj pokazený platobný terminál, takže sme boli nútení ísť do susedného mesta vybrať hotovosť (16 km).......čiže výdavky navyše. No a perlička na koniec, jedna zo skriniek kuchynskej linky je v inom farebnom prevedení. Akože výstupná kontrola bola kde? Ako môžu vyexpedovať tovar, ktorý je iný? Som tak nahnevaná a znechutená, určite tento obchod nikomu neodporučím.

23/09/2020 13:47
Marián

Jednoznačne NEODPORÚČAM!!! Po viacerých negatívnych skúsenostiach sme tomuto eshopu dali ešte šancu (nekompletné dodanie jedálenského setu, poškodená doska stola, oneskorené dodanie), čo sme aj oľutovali. Posledná zásielka opäť prišla nekompletná - chýba LED osvetlenie obývacej steny, za ktoré sme si priplatili 49 eur. Navyše, nesedí drevený dekor spodných prípojných skriniek. Firma odmieta uznať reklamáciu. Podávame podnet na SOI.

07/08/2020 14:46
Alžbeta

NEODPORÚČAM!!!! Nekvalitný nábytok za vysokú cenua kladenie absurdných požiadaviek pri reklamácii

06/08/2020 09:34
Marian

Nikdy viac! Reklamu mali,ze objednany tovar mi bude doruceny do 7dni. Bolo to nakoniec 14dni. Detska postel s pristelkou.Poslali mi zly rozmer matraca tak som musel fotit a nahravat video aby mi uverili. Na vymenu matracu cakam uz mesiac!! Staru postielku sme vyhodili nakolko prisla tato nova. Doteraz ju nemozeme pouzivat nakolko matrac je dlhsi ako postel. Iba problemy mame ale stat sa moze,chapem,ale mesiac nevedia vymenit jeden matrac?!

04/08/2020 14:21
Zuzana A.

Neodporúčame!!!!!!!Pohovku dodali bez skrutiek, kvalita výroby, resp. výstupnej kontroly je žiadna, kedže sú schopní vyexpedovať takýto tovar! Idú iba na kvantitu, nie na kvalitu!!Po reklamovaní, treba čakať na vyjadrenie výrobcu, čo trvá dlho, a potom máte celú pohovku poslať späť, tzn. vybaviť si prepravu, naloženie, takže Vás vyjde lacnejšie opraviť si to sám. Treba dokúpiť skrutky aby ste si domontovali operadlá a prevŕtať zarážky, aby to sedelo, teda si ju sám dorobiť.Vôbec sa o Vás nezaujímajú, dôležité je, že zaplatíte a ťahajú čas, až kým to nevzdáte a radšej si to sami opravíte.

04/07/2020 09:33
Nikoleta Turtev Tarnóczy

Neodporúčam. Otrasné. Dodali poškodenú sedačku, absolútne nekorenspondovala s vyobrazením, bez nožičiek! Komunikácia katastrofálna. Vraj nejdú do ofenzívy. Ale idú. Zatiaľ mi nevrátili všetky peniaze. Obvinili má že nespolupracujem, pritom sa snažím vrátiť a dokončiť odstúpenie od zmluvy od prvej chvíle. Však načo by mi bola neúplná a poškodená sedačka. Nekonečné dohadovanie sa. Podnet na SOu.

26/11/2019 17:15
Janka Nemčeková

Katastrofálna skúsenosť. Nikdy viac! Strašné. Som obvinená, že sa im tovar vrátil poškodený.

24/09/2019 20:45
Paľo

Zakúpená posteľ https://www.novynabytok.sk/manzelska-postel-200-cm-naturlig-blomst-high-drawers-buk-s-rostom-800594 a doplnená o matrace. Nebudem sa vyjadrovať ku dodaniu (bolo treba počkať na rošty). Po nejakej dobe používania postele sa v jednom rošte zlomila jedna priečka (reklamácia je v riešení dva mesiace) 19.9.2019 som zisťoval mailom, ako riešia moju reklamáciu, zo strany obchodu nenastala žiadna reakcia. V nedeľu 22.9.2019 sa zlomila ďaľšia priečka. Nafotil som zlomené priečky a poslal som to do Nového nábytku, s otázkou, ako riešia moju reklamáciu. Keďže som nedostal odpoveď na moj mail tak som tam dnes 24.9.2019 zatelefonoval. Pani, s ktorou som telefonoval mi povedala, že sa mi ešte dnes ozve človek, ktorý to má na starosti. To sa aj stalo, mohol som si vybrať možnosť, že tie zlomené časti roštu zase objednajú (dodávateľ ich ešte nedodal), alebo mi vrátia 50€. Vybral som si tých 50€. Musím zohnať nové rošty do oboch postelí (tie "staré" dodané s posteľou sú odpad na kúrenie. Neodporúčam nikomu, kto nemá oceľové nervy, vyhnúť sa tomuto obchodu veľmi ďaľeko. Je to tragédia.

17/07/2019 19:50
Jančich

Absolutne neodporučam. Na vyrobkoch zamerne menia názvy aby ste si nemohli porovnat ceny v druhych obchodoch. Moj priklad: Objednana skrina Peldon 155, v skutočnosti Vam pošlu Penelope 155. A povedia ze to ma 2 nazvy. Ich Peldon stoji 380€ . Ta ista skrina Penelope v dalsich 4 eshopoch 280€ . To ako keby sa ten ich podareny majitel volal Jožo aj Jano. Ohromna taktika. Sa mozu hanbit. Nikdy viac. L

28/04/2019 06:24
Andrea

Doteraz najnegativnejsia skusenost s Eshopom, ktoru sme mali vobec:

NEDODRZANIE terminu dodania aj po niekolkonasobnom telefonickom dohovore
Vodic- AROGANTNY - nepomoze Vam ani len s vylozenim z auta, niekolkonasobne ZAVADZANIE, ze platba s kartou je mozna, ze ma vydat atd. Tovar NEKVALITNY a POSKODENY , takisto nezodpoveda popisu na stranke Eshopu. Tovar vrateny.

31/03/2019 08:19
Marek Bakša

Neodporučam brat tovar ak nechcete aby vám nekompletny tovar sťal doma cez mesiac.Objednana komoda na stranke bolo na skade po zaplateni didany po 3 tyždnoch ze vraj zadane do vyroby.komoda dodana bez dvierok po mesacnej reklamacie stale tie iste vyhováranie treba počkat este chvilku.Dajte si otazku kto chce mat doma výrobok cez mesiac nekompletny a nefunkčny ,asi nikto.Preto si treba zvážit odkial berete výrobok a prečitat si recenzie.Urcite ešte danej firme spravím reklamu ako sa stara o zákaznikov ktory už zaplatili za tovar.

01/02/2019 20:43
Jana

Nikdy viac !!! Naťahujú reklamáciu,dodali mi polamanú časť nábytku a neustále sa vyhovárajú..

10/10/2018 09:22
Eva

Super výber pekného nábytku pre normálne zarábajúcich ľudí a veľa položiek skladom. V eshope sme nakupovali 2x a vždy to prebehlo bez akýchkoľvek problémov (jednoduché objednanie, dostatočná komunikácia, celkom rýchle dodanie). Odporúčam z vlastných skúseností.

06/09/2018 20:17
Jana D.

Maximálna spokojnosť,milé a komunikatívne zamestnankyne o všetkom ma informovali s predstihom,tovar doručený včas.

Pridať komentár


Pozrite si aj ďalšie obchody

Hodnotenie článku:
(89.8%)