Möbelix.sk – Recenzia a skúsenosti

Möbelix, spoločnosť s rakúskymi koreňmi, patrí medzi najrýchlejšie rastúcich predajcov nábytku v Európe. Aktuálne prevádzkuje okolo 70 predajní v 5 krajinách – v Rakúsku, v Česku, na Slovensku, v Maďarsku a v Chorvátsku.

Dizajn webu Möbelix

Na Slovensku možno nakupovať v 9 kamenných obchodoch Möbelix (Bratislava, Prešov, Banská Bystrica, Košice, Trenčín, Nitra, Dunajská Streda, Levice a Senica) alebo prostredníctvom online e-shopu.

Sortiment obchodu

V Möbelixe nájdete nielen nábytok do obyvačky, spálne, kuchyne či jedálne, ale aj osvetlenie a bytový textil. Vďaka ponuke e-shopu si môžete zariadiť aj pracovňu a kanceláriu, upratať si, postarať sa o bielizeň či si domov skrášliť obrazmi, vázami alebo sviečkami. V jednom obchode tak nájdete produkty na zariadenie celej domácnosti. Na svoje si prídu páni aj dámy, pretože v ponuke obchodu sú tiež produkty na voľný čas, spotrebiče, náradie a zariadenie do dielne, záhradný nábytok i sezónne produkty.

Cenová garancia

Spoločnosť garantuje svojim zákazníkom najnižšie ceny. V praxi to znamená, ak zákazník nakúpi v niektorej z kamenných predajní Möbelix a pred nákupom (resp. max. 14 dní po uskutočnení nákupu) predloží dôkaz v podobe výhodnejšej konkurenčnej ponuky na identický výrobok (značka, dodávateľ), Möbelix mu vyplatí rozdiel ceny v podobe poukážky na ďalší nákup.

Möbelix garantuje zákazníkom najnižšie ceny

Karta výhod

O kartu môže na ktorejkoľvek predajni požiadať fyzická i právnická osoba vyplnením predtlačeného formuláru žiadosti. Karta je zákazníkovi zaslaná aj po registrácií cez web predajcu. Kartu výhod obchod zasiela v elektronickej forme, čím sa snaží pristupovať ekologicky k životnému prostrediu. Vydaním karty začína zbieranie bodov – za každých 10 € zákazník získa 1 bonusový bod.

Zúčtovacie obdobie je vždy od 1. 1. do 31. 12. daného kalendárneho roku, pričom odmeňovanie sa odvíja od počtu nazbieraných bonusových bodov:

50 – 99 bodov = 10 € poukážka na nákup
100 – 199 bodov = 30 € poukážka na nákup
200 a viac bodov = 70 € poukážka na nákup

Kompletné podmienky vydania karty, čerpania a uplatnenia bodov si môžete prečítať na webe.

Kuchyne na mieru

Chcete novú kuchyňu z Möbelixu? Pomocou 3D kuchynského plánovača si môžete naplánovať kuchyňu od základu. Vybrať si štýl, poskladať si skrinky podľa svojich potrieb. Plánovač je k dispozícii na webe úplne zadarmo. K dispozícii je aj Kuchynský konfigurátor, v ktorom si môžete kombinovať farby a vyskúšať, čo sa k čomu hodí. Pokiaľ vám 3D plánovanie nevyhovuje, môžete si dohodnúť bezplatnú konzultáciu a v pobočke vám odborný pracovník spoločnosti navrhne kuhyňu podľa vašich predstáv.

3D plánovanie kuchýň v Möbelix

Doprava

Pri nákupe v e-shope si môžete vybrať buď osobný odber, alebo dodanie doručovateľskou službou (neuvádza sa, akou). Cena pohybuje od 17 eur (pri nákupe do 200 eur) do 44 eur (pri nákupe do 1 200 eur). Ak je tovar dodávaný ako balík, musí kupujúci zaplatiť navyše 6 eur za balenie a doručenie tovaru. Pri niektorých produktoch je automaticky dodanie zdarma, vždy to však musí byť na stránke produktu uvedené. Pri nakupovaní cez internet sa nedá objednať služba Montáž a výnos.

Möbelix cena dopravy

Zaujímavá služba je aj požičanie dodávky Möbelix na odvoz objednaného tovaru. Služba je spoplatnená a objednať si ju možno prostredníctvom internetového formulára. Zákazníci, ktorí majú kartu výhod, si môžu dodávku zapožičať aj bez nutnosti nákupu.

Platba

V e-shope si môžete vybrať možnosť platby platobnou kartou, okamžitým bankovým prevodom alebou platbu pri osobnom odbere v predajni. V prípade, že si zvolíte okamžitý bankový prevod, po dokončení objednávky vás automaticky presmeruje do Internetbankingu. Platiť sa dá aj kartami Visa a Mastercard. Platba na dobierku nie je, žiaľ, možná. Ani nákup na splátky e-shop neumožňuje. Možný je takýto nákup len v kamenných predajniach, úvery poskytuje spoločnosť Quatro.

Reklamácia

Vrátiť tovar umožňuje e-shop do 14 dní bez udania dôvodu. Treba iba vyplniť formulár k vráteniu a s ním produkt vrátiť v ktorejkoľvek predajni Möbelix. Ak ide o drobný tovar, môžete ho pokojne zaslať na odosielaciu adresu. V prípade, že tovar nebude poškodený, vyplatí vám obchod celú sumu.

Pokiaľ vám e-shop zaslal iný tovar ako ste si objednali, prípadne došiel poškodený alebo balíku chýbajú nejaké diely, treba kontaktovať Callcentrum telefonicky (tel. č. 573 53 634) alebo mailom (shop@moebelix.sk).

Ako kontaktovať Möbelix?

Möbelix Hotline: 02 573 53 634
e-mail: shop@moebelix.sk
Online kontakt na vybranú pobočku alebo e-shop

Hodnotenie Möbelix na Heureke

Na známom webe heureka.sk nemá obchod spustenú službu Overené zákazníkmi. Zatiaľ obchod hodnotilo iba 27 zákazníkov. Heureka neuvádza, koľko percent zákazníkov bolo spokojných s nákupom, keďže obchod nemá dostatočné množstvo recenzií.

Recenzie a skúsenosti s obchodom Möbelix

Spomínané recenzie sú však pomerne negatívne – nespokojní zákazníci Möbelixu sa sťažujú na zavádzanie, najmä čo sa týka lehoty dodania tovaru, ktorá sa bez oznámenia zákazníkovi neustále predlžovala. Mínusom je tiež nedostatočná komunikácia obchodu či nedostatočná kvalita tovaru. Zákazníkom sa, naopak, pozdávajú ceny obchodu, prehľadnosť e-shopu a v prípade nákupu v kamennej predajni aj ústretovosť zamestnancov.

Vaše skúsenosti a recenzie Möbelix

Patríte k pravidelným alebo občasným zákazníkom tohto obchodu? Aké sú vaše osobné skúsenosti s nákupom? Riešili ste už v Möbelixe reklamáciu alebo vrátenie tovaru? Pomôžte nám zozbierať relevantné skúsenosti s nákupom, vďaka ktorým pomôžeme aj ostatným.


Komentáre

12/08/2020 12:30
Veronika

Dnes som bola v obchode vybrat si sortiment na ktory som dostala postou aj zľavové kupóny ... vsetko poriadku az pri vyplateny som si vsimla ze mi bol od pani na pokladni mimochodom velmi ,, ochotnej,, zobraty kupon ale na blocku neodpocitana zlava ..po spatnej reklamaci ze preco mi zlava nebola uplatnena sme prisli na to ze sice tovar bol s takym nazvom ale nie kodom na ktory sa uplatnovala zlava.. kody su pisane malinkymi cislami na spodku kupona ..vravim v poriadku ale tiez ma pani mohla upozornit a nie si kupon zobrat a tichucko spokojna byt !!!??

07/07/2020 16:49
Anita

NEODPORÚČAM, naozaj nikdy viac!
Prišli sme si do predajne vybrať komodu, celá objednávka prebehla v poriadku, dodanie bolo stanované na "CCA 2 týždne" - ako bolo uvedené i vo faktúre.
2 týždne prešli, neprišla ani sms ani mail o pripravení objednávky , rozhodli sme sa teda skúsiť infolinku. Odbili nás so slovami , že týždeň končí v nedeľu.
Je utorok, rozhodli sme sa to riešiť s nimi teda nie telefonicky ,ale osobne na pobočke. Komoda samozrejme nikde - problém s objednaním, vraj máme čakať 8 týždňov.
Vrátenie peňazí bolo o veľké naťahovanie, pretože silou mocou nám chceli vnútiť poukážku na nákup. Odmietli sme ju 3 krát, nakoniec vrátili i peniaze.
NEODPORÚČAME!!!

04/06/2020 13:05
Carine

Nemám slov na túto predajňu. Chápem, že momentálne je situácia aká je, ale... 23.02.2020 sme objednali posteľ, ktorá mala byť dodaná do 8 týždňov. Samozrejme, že sme ju hneď vyplatili a čakali. Žiadny mail o potvrdený objednávky mi nebol zaslaný a preto som pár dní po objednaní kontaktovala telefonicky mobelix. Vraj nadiktujte mi číslo objednávky, pozerám, robíte si srandu? Mám si ho vymyslieť? Tak podľa mena zistil o akú objednávku sa jedná, že ju registrujú a nadiktoval mi číslo. Žiadny mail mi neposlali. Tak sme čakali. Prišiel 8. týždeň tak im volám, čo je s objednávkou. Vraj v Česku sa vyrába a sú zavreté hranice nemajú to ako prepraviť. Hm, zaujímavé je, že doprava, resp. tí, ktorí pracovali v zahraničí ako dopravcovia, mohli chodiť cez hranice (vlastná skúsenosť). OK, dajme tomu, že sa to proste nedalo, pýtam sa, či ma nemohli aspoň mailom upozorniť, že lehota sa predĺži, určite by som to pochopila. Okej, dnes je 04.06.2020, 15. týždeň od objednania. Na stránke Mobelixu - stav objednávky - mi ukazuje, že bola vybavená, ale mne dodnes nič domov neprišlo :D.....Volala som tam, zdvihol arogantný pán z Čiech, vraj je to už u prepravcu, vravím ok a kedy mi to reálne dodáte, stále ma žiadny prepravca nekontaktoval a naozaj na manželskú posteľ je potrebné vybaviť niekoho, kto mi ju reálne aj vynesie do bytu. Na prepravcu sa nespolieham. Toť moja "super" skúsenosť.

25/03/2020 10:17
Renáta O.

Ja som so službami predajne Möbelixu SENICA maximálne spokojná. Manžér firmy Ing. Nečas nad rámec svojich pracovných povinností nám v tejto náročnej dobe zabezpečil dodanie - Manželskej postele urgentne, bez problémov, takže môžem predajňu iba odporučiť. Je tam ochotný personál, aj keď teraz pracujú v obmedzenom režime, ale tovar dodávajú a snažia sa zákazníkom maximálne vychádzať v ústrety. ĎAKUJEME za ochotu a poskytnuté služby. Renáta

04/03/2020 11:39
Jozef Schulz

Dal som si tu námahu a nechal zvoniť telefón 50 minút, TJ. 10x5min lebo vás to po 5 minútach vypne, ale márne, mate super prístup, myslím ze to bolo naposledy co som si u vás niečo kúpil a to sme u vás nechali posledný nákup 4950 euro

31/01/2020 15:42
Katka P

Mam velmi negativnu skusenost s Moebelixom. Objednala som si tovar,ktory bol dostupny iba v e-shope s dorucenim zdarma spolu s jednym malym kusom nabytku, ku ktoremu nebola doprava zdarma a doplatila som za nu. Kedze ten druhy tovar este nebol na sklade a v ramci objednavky na internete nebolo nikde napisane, ze sa budu realizovat dve dodavky, predpokladala som, ze budem cakat dlhsie a tovar mi bude doruceny naraz. Malo to trvat 3-4 tyzdne, s cim som bola od zaciatku zmierena.
Potom som zistila, ze Moebelix mi chce dorucit zasielku hned o par dni, mali sme dohodnuty termin, vzala som si volno a namiesto dohodnutej hodiny prisiel kurier z dorucovacej firmy o 2.5 hodiny skor a potom uz nebol ochotny, lebo vraj zvonil a cakal a volal a nikto nebol doma. No jasne,ze nebol, ked bol dohodnuty cas.
Kurier sa vyhovaral na dispecerku, mala som zasa byt na druhy den doma, lebo ja som asi na spagate a nemam si na co minat volno len na nespolahlivych dorucovatelov.Tak som volala do Moebelixu, aj to bolo cele velmi neprofesionalne, lebo si ma pohadzovalo niekolko ludi. Nakoniec mi jedna pani pozrela v systeme, kedy bude ten druhy tovar naskladneny a hned si so mnou dohodla termin. Zaroven ma ubezpecila, ze mi bude dorucena komplet cela objednavka. Zasa som trcala doma a cakala, dalsie volno som si brala a nikto ani neprisiel, ani nevolal. Ani mail som nedostala. Tak som zasa vyvolavala a este urobili zo mna idiota, ze si so mnou nikto nic nedohodol, ze som mala cakat na potvrdenie o naskladneni. No a odkial som asi mala ten datum a cas? Oni mi to naozaj sami navrhli a potom mi to vyvratili, lebo samozrejme, kedze su tak neprofesionalny, mi nikto nic nepotvrdil ani smskou ani mailom, asi vedia preco.
Velmi neprofesionalny pristup, zakaznika nemaju za nic. Som sa pytala, ako mi vykompenzuju to volno, co som si dva krat kvoli nim vzala nadarmo, nukali mi poukazku, to som odmietla. O dalsi nakup u nich nemam zaujem a nakoniec mi dali trapnu zlavu 10%, co nie je ani cena dopravy. Iba nervy mi zozrali, vazne neodporucam tento obchod.Teraz je moj objednany tovar este stale bohviekde a neviem ani, kedy ho konecne dostanem. Mam chut to cele zrusit, no presne nieco take som zhanala a inde nemali. No po tejto skusenosti budem v buducnosti urcite hladat v inych obchodoch.

21/12/2019 11:00
Jana

Oni nemajú ani základné veci - im sa nedá ani dovolať na linku, ktorú majú uvedenú ako kontakt - Bratislava - stále hlási, že vybavujú zákazníkov, ktorí sa dovolali skôr, a potom vyhodí z linky ... a tak stále znova a dookola. Fakt super shop!!!

14/10/2019 12:44
Kristína

Möbelix SK má síce pekné a cenovo celkom priaznivé produkty, ale čo sa týka ostatných vecí, som veľmi sklamaná.
Tri razy po sebe nám bola nablokovaná iná cena, ako bola uvedená na cenovke.
Prvý prípad boli šálky. Cenovka bola 2,49€, nablokované boli za 3,99 JEDEN KUS. Bohužiaľ, všimla som si to až doma.
Druhý prípad boli záclony. Poprosila som pani predavačku, či mi pomôže. Bola ochotná a nápomocná. Poprosila som ju o pomoc, pomohla mi, ukázala som jej, ktoré závesy a záclony chcem, koľko kusov. SAMA mi ich vybrala, čím som chcela predísť tomu, že vezmem iný produkt, než som chcela. Záclony mali len 2, tak sa šla pozrieť, či majú na sklade. Ochotne mi priniesla ďalšie kusy. Pri platení na mňa vyskočila suma, ktorú som nečakala. Po prezretí bločku som povedala pani predavačke, že cena závesov aj záclon bola uvedená iná. Ona že ale to mám odpočítané. Videla som odpočítané, ale nevedela som, ku ktorému to patrí - či k záclonám alebo závesom. Pozrela som si to bokom lepšie a zistila som, že síce mi odpočítalo cenu zo závesov -10€, ale nie záclon. Pokladníčka zavolala predavačku, tá potom prišla aj s cenovkou - mala som pravdu, peniaze mi vrátili. Inak by som bola v strate 21€... V tento istý deň sme chceli kúpiť aj lampu. Zistili sme, že v poličke už žiadna nie je, visí len vystavená. Oslovili sme pani predavačku, či ju ešte majú, že v poličke nie je, či majú v sklade.. ona že nie..... nešla sa ani pozrieť k žiadnemu počítaču, jednoducho nám lenivo odvetila, že nie. (pani s krátkymi sivými vlasmi). Na druhý deň som pozrela na internete, koľko stojí poštovné, že si ju teda objednáme z internetu. Tam som uvidela, že mi píše, že tam majú obmedzené množstvo (bolo to v nedeľu), tak som teda zavolala, či ju majú na sklade. Mali posledný kus NA SKLADE, na ktorý sa pani predavačka deň pred tým pozrieť nešla, poprosila som pána, aby nám ju pripravil, že si prídeme po ňu- Kúpili sme aj stojan na knihu a hádajte čo? Po zaplatení sme si opäť všimli, že cena je iná, ako bola uvedená o 2€. Niekto by sa na tie dve eurá vykašľal, ale keď sa vám to stane trikrát po sebe, už Vám to bude čudné, a preto píšem aj túto recenziu. To, koľko km sme šli zbytočne, nejdem ani písať. Radosť z lampy však netrvala dlho, keď sme prišli domov a krabicu otvorili, zistili sme, že lampa je na dreve poškodená, má tam potečené lepidlo a kazí celý dojem. Asi mesiac a pol predtým sme kúpili stôl. Neskladali sme ho hneď, no biely stôl má zničenú dosku. Nie sú na nej ryhy, ale sivé a čierne čiary, ktoré sa nedajú nijak odstrániť. To lepidlo z lampy sa pokúsime odstrániť. Napriek všetkým týmto negatívam sme sa stále radi vracali do tohto obchodu, pretože tu majú pekné veci. Ak tu nabudúce niečo kúpime, tak to určite nebude nič veľké a drahé, pretože naša skúsenosť s kvalitou produktov je negatívna. Ak budem kupovať čo i len drobnosť do 10€, aj vtedy si skontrolujem bloček, pretože v Mobelixe v BB sa pracovníkom asi nechce vymieňať cenovky.

12/10/2019 11:38
PAVOL

CO SA TYKA MOBELIXU V PRESOVE UPLNA SPOKOJNOST....HLAVNE CO SA TYKA SKLADU,ODTIAL IDEM STALE VYSMIATY...CHLAPCI VYZERAJU AKO SUPER PARTIA...
POMOZU,PORADIA A CO OCENUJEM NAJVIAC JE RYCHLOST,NIKDY NECAKAM DLHO

12/10/2019 11:34
LENKA

OSOBNE ZIADNA NEGATIVNA SKUSENOST...

01/10/2019 21:27
Emil

Cele zle, ceny v e shope uplne, inde, tovar krivy, made in china, naposledy, nic nesedi, zlata IKEA.

21/09/2019 19:38
Simona

Dnes samozrejme raz a zas mobelix v Leviciach nesklamal :) (samozrejme je toto uplne ironické)
Skriňa ktorá nám prvýkrát prišla zničená sme ešte v ten deň reklamovali, podľa zákona na to majú samozrejme 30 dní. Dnes sme išli okolo tak sme sa iba zo zvedavosti išli opýtať ako je na tom stav reklamácie, jasné že sme sa dozvedeli že skriňa znovu prišla už pred pár dňami a NIKTO naozaj NIKTO nás už po DRUHÝKRÁT nebol schopný kontaktovať!!!! Ani pri prvej objednávke a dodaní skrine ani pri druhom dodaní po reklamácií, skriňu sme si museli zas vyzdvihnúť EŠTE DNES do 19:00 s tým že nám o 18:00 povedali že tam skriňa vobec dorazila kedže sme sa pýtali. Ja naozaj nechápem ako môže takáto prevádzka a spoločnosť vobec ešte fungovať!!! Nikomu neodporúčam si kupovať čokoľvek v Mobelixe!!!!
Keď som chcela komunikovať s pracovníkmi na predajni tak ja jedna “slečna” skrývala za palety v sklade takže takáto ochota a poskytovanie služby funguje prosím pekne v Leviciach “”””“ďakujeme ”””””

13/09/2019 15:42
Katka

Veľmi zle skúsenosti mám s predajňou v Ke.
Sedačka mala prísť do 8
týždňov. Objednávala som v máji. Po 8 týždňoch som sa informovala čo sa deje. Vôbec nevedeli zistiť stav a termín dodania. Následne mi volali, že sedačka bude dodaná v auguste. Ale určite bude aj kompenzácia, ale sumu ešte nevedia presne vyčísliť. Sedačku sme si nakoniec museli vyniesť sami. Kompemzaciu vyčíslili podľa zmluvy, kde bolo dodanie 11 týždňov. Nie sľúbených 8!!!!
A zrazu na kompenzáciu majú presne stanovy.
Nemôžu mi dať zľavu na gauč alebo na dovoz. Dali mi 30€ poukážku, ktorá mala byť dodaná expresne do týždňa. V auguste ju odoslali a pomaly sa končí semptember a ešte stále ju nemam. Bola som to reklamovať na predajni v Košiciach. Povedali, že mám čakať.

06/09/2019 19:17
Simona

Mobelix Levice, OTRAS!! Neskutočne odporní zamestnanci, objednali sme si 1000€ skriňu ktorá meškala s dobou dodania, zamestnanci nás pri príchode objednávky nekontaktovali žiadnou formou!!!
Pri prevzatí bol tovar poškodený a zamestnanci nám povedali aby sme tú časť skrine otočili k stene!!
Prístup bol otrasný, komunikácia taktiež, skriňa za 1000€ objednaná na mieru vyzerala otrasne!! Dali sme ju reklamovať a povedali nám že oni peniaze nevracajú ani po 30 dňoch na ktoré majú samozrejme zo zákona nárok na reklamáciu!! Povedali že nám tie peniaze dajú maximálne na poukážku OD NICH o ktorú vobec nemáme záujem!!! Pretože od nich nechceme už nič a nemáme ani záujem o skriňu!!!
Nikdy viac už v mobelixe nič nekúpime!!!

30/07/2019 13:45
Mária

Ja mám pozitívne skúsenosti s predajňou v Nitre. Personál ma príjemne prekvapil, sú milí, ústretoví, predovšetkým na poschodí v sekcii obývačiek...
Chalan vždy dobre naladený, poradí a vysvetlí aj niekoľkokrát.
Páčilo sa mi ako sa správa k starším manželom, naozaj klobúk dolu zázračná trpezlivosť, to sa dnes už nevidí.
Ja za prístup a ústretovosť naozaj ďakujem. Rada sa do obchodu vrátim.

20/07/2019 16:05
Vlado

Dnes som bol v Möbelixu -pobočka Banska Bystrica. Neochotný personal , keby tie dievčata pracovali u mna, už sú určite prepustené.
Otaras. Nikdy viac Möbelix!!!

18/07/2019 19:16
AM

Linka krásna...len reklamujeme uz na 3 krát dvierka na koše .....Nezodpovedné a ľahostajné.....takýchto lajdakov nemysim......Končím s Mobelixom....

11/07/2019 19:30
Vargova Daniela

Dobry den ,kupila sem si u gas komodu ,bohuzial nesedia panty ,ani dierky na policky

01/07/2019 11:27
Juraj K

Rodičia boli v Sobotu na predajni v Leviciach chceli si kúpiť veľkú hojdaciu záhradnú sedačku, ale ostal už len výstavný kus ktorý bol mimochodom špinavý ale dobre išlo by to umyť, ale keď si ho chceli kúpiť pani predavačka im povedala že si ho musia sami poskladať! Podľa mňa to neni v normálne ale aj v Nitre aj v Brne na zákazníckej linke mi povedali že to je u nich normálne, tak vás chcem upozorniť do Möbelixu keď idete kupovať niečo väčśie a je to výstavný kus zoberte si zo sebou montážnu sadu a jedného chlapa navyše ak to máte tážke lebo sa na vás zamestnanci vykašlú, Möbelix nikdy viac.

25/06/2019 11:42
Olga

Dnes sme boli oklamani Mobolixom,po telefonickom rozhovore s coolcentra sme isli zo Seredi do Nitry zbytocne!!.Nikto tam nebol ochotny urobit objednavku ako nas uistovali po telefone!!! Dakujeme..neprosime Mobolix..

11/05/2019 11:21
stefan

Dňa 9.5.2019 som navštivil Vašu predajnu v Prešove. Snažil som sa o objednávku záhradneho domčeka. Pri pokladniach na oddelení záhrady mi bolo povedané / bolo 12 hodin poludnie, dievcatá tam nemali žiadnych zákazníkov/ že oni nie su kompetentné urobiť objednávku a kolegovia na to určený, pridu, sú "kdesi tu". Asi po desiatich minútach prechádzala okolo iná pracovníčka, pokladníčka ju oslovila s prosbou o urobenie objednávky. Ta odsekla že ona ide na cigu, teraz na to nemá čas. Ohúrený som sa jej opýtal či tých pať minut bez cigarety nevydrží, odštekla že to nie je iba pať minút a odišla. Neschopný slova som sa vybral s mojou skúsenosťou za vedúcim prevádzky. Na odelení sanity som poprosil predajcu aby oslovil vedúceho s tým, že k nemu ide zákazník so sťažnosťou. Išiel to oznámiť a mne povedal že vedúci o tom vie aby som čakal. Čakal som pred kanceláriou 15 minút, nikto neprišiel. Vtedy som si uvedomil že sa idem sťažovať ku človeku, ktorý nemá ani štipku úcty k zákazníkovi ktoreho nechá čakať bez odôvodnenia pred kanceláriou. Predtavil som si ako tam sedí v kresle a rozprava s manželkou, alebo si dava obed a nejaká stránka mu je ukradnutá. Rezignoval som a odišiel. Sklamaním je tiež, že keď som sa snažil túto skúsenosť predniesť nadriadeným, nikde som žiaden kontakt na vedenie celej spoločnosti nenašiel. Takže nikdy viac Mobelix

20/03/2019 17:12
Tomáš

Dobrý deň, nezvyknem písať recenzie, ale po tom, ako som si prečítal tu spŕšku :-) na Moebelix, musim ja osobne skonštatovať nasledovné:
Gauč som si objednal osobne na predajni v BA, v zmluve som mal uvedené, že mi bude dodaný o cca 9 týždňov. I keď sa mi lehote zdala dlhá, nevadilo mi to, netuším ako dlho trvá výroba a dovoz nábytku. Asi 3 dni pred uplynutím lehoty mi volali z Mobelixu, že gauč je doma, že mi ho môžu doviezť o 2-3 dni. Keďže som nemohlo v týchto dňoch ostať doma, lehotu som si dohodol o týždeň. Gauč doniesli v pohode, bez frflania, že parkuje okolo domu vela aut. S nakladiakom prišli kam mohli, gauč chytili, a vyniesli v 2 častiach, zaniesli mi ho až do spravnej izby, keďže videli, že premanevrovať pomedzi zarubne by som s gaučom nedokazal. Ešte ma poučili, ako sa vysuvaju/zasuvaju opierky, všetko bolo s ochotou, profesionalne, bez akychkolvek nervov a starosti. Napriek niektorym inym recenziam, ja som 100% spokojny, ležim si na gauči, kavickujem a pišem recenziu.... :-) Ďakujem Moebelixu.

09/03/2019 20:57
Katarína Acsová

Dobrý den,takže sme boli dnes vyreklamovať čelo postele a bolo nám bez problémov vyhovené.Chválim...

08/03/2019 22:29
Katarína Ácsova

Kúpili sme manželskú posteľ a po rozbalení dosiek sme boli nemilo prekvapení,nakoľko jedna polovica postele bola doškrabaná ,dodierkovaná na viacerých miestach,čelná doska pri nohách poodštrbovaná na hranách ,šrouby ktoré už boli namontované okolo nich odštrbené ...katastrofa ,nech sa nehnevajú ,ale to je biela posteľ ,takže všetko vidno ...zajtra ideme reklamovať ,som zvedavá na výhovorky ...taktiež nám predavačka jasne povedala ,že k posteli ,je aj policvý systém pod posteľou ,ktorý v skutočnosti neprišiel samozrejme...na ršty sme sa jej vysleovene pýtali,že či budú zmontované ,povedala samozrejme ,tento typ býva zmontovaný ...samozrejme prišli v demonte ...kľudne by sme pridali aj foto poškodenia ,ale tu sa to asi nedá ...sme veľmi sklamaní týmto obchodom a myslím si ,že skoro 600 e nákup si v budúcnosti rozmyslíme ,čo sa týka značky Mobelix!

24/02/2019 09:40
Lenka

Maximalne sklamanie s touto firmou. Objednali sme si kuchynsku linku na mieru. Pan si to bol vymerat a aj tak vyrobili pracovnu dosku zlu, o 4,5cm dlhsiu, koli comu nam ju nemohli namontovat a musela ist na reklamaciu. Mali sme sa stahovat no koli tomu sme museli zaplatit o mesiac viac za najomne... nikoho to nezaujima, na linke ma pan odbil ze je to uz na reklamaciu no ta potrva najmenej 3 tyzdne a viac.. a kompenzacia ziadna.. ich to nezaujime vobec, hlavneze keby sme my spravili chybu a v kuchyni by nebolo nieco predpripravene ako je v podmienkach tak za druhy vyjazd monterov pokuta 250€.... a kde je spravidlivost? A kesy to bude vyreklamovane? Otazne ci si nebudeme muset priplatit za dalsi mesiac najomne. Nezodpovedna firma, velke sklamanie pre nas.

10/02/2019 10:15
Matus Bučko

Z Moebelixu nikdy viac nič. Veci sú nekvalitne!! Reklamaciu sedačky neuznali z dovodu ze sme sedacku pouzivali :-) :-) !! dva krat sme reklamovali tu istu vadu.. Raz sedacku vymenili a druhy raz uz nie. Teraz skúšaju systém pokus - omyl. Ci budem danu vec riesit dalej alebo sa na to vykaslem. Verte ze si tú sedacku prídete zobrat a zaplatite aj znalca 400eur + ( cena sedacky 450) +vsetky dalsie naklady ktore mi vznikli vdaka Moebelix kvalite a serioznosti! Tu len upozornujem ludi aby sa vyhli tomuto obchodu a tak aj problemom.

08/11/2018 10:37
Mária Kmeťová

Mám s touto predajňov dve skúsenosti a obe zlé.Objednala som sedačku predavač sľúbil 4tyždne samozrejme neprišla až kým sme si neskontrolovali zmluvu a tam že 12 Týždňov..odvolali sme zálohu nám vrátili .Teraz zasa matrace . predavač povie týždeň na zmluve 2.. Zamestnanci rozpravkari iné rozprávajú iné píšu... Dávajte pozor aké rozprávky podpisujete...????

11/10/2018 17:49
Maja

Včera som s manželom navštívila Mobelix v Nitre, nakoľko nás zaujala reklama na výhodnú kúpu kuchynskej linky na mieru. Keďže máme jasnú predstavu o výzore a hlavne funkčnosti linky, tak sme si ju predom "vyskladali" v plánovači obchodného domu. Navyše sme len pred necelým mesiacom zakúpili kvalitný granitový drez, batériu, varnú dosku a rúru, ktoré sme potrebovali rozmiestniť na predom určené miesta, ako to vyhovuje naším potrebám. Jednanie pána M. bolo síce milé, ale úplne zrušil náš návrh s tým že to bude predražené, vzápätí nás presviedčal o správnosti umiestnenia varnej dosky a drezu, ktoré som odmietla /nakoľko lepšie poznám svoje potreby/, vnucoval skrinku, pre ktoré nemáme praktické využitie, len by vyplnila prázdny priestor. Nakoniec v tomto ustúpil, ale z našej strany spokojnosť nebola, nakoľko sám bez spoločnej konzultácie "vyskladal" virtuálnu kuchyňu, ktorá sa navlas zhoduje s tou, ktorú práve máme a ktorá nezodpovedá naším predstavám a požiadavkám a cena nie príliš rozdielna naproti tej v našom návrhu.
Odporúčala by som viac komunikácie so zákazníkom, vypočuť si ich predstavy, konzultovať ich požiadavky a mimochodom, hrnce nie sú to jediné, čo treba v kuchynskej linke uschovať, hoci len na to kládol prehnaný dôraz.
Nakoniec sme u konkurencie našli nielen viac možností, ako naplniť naše požiadavky, ale s rovnakou /ak nie vyššou/ kvalitou majú prijateľnejšie ceny.

11/08/2018 10:39
Chimicova J.

Skvela praca, pocnuc pani Olsavskov, pracovnika, ktory zameral v dome u nas, odbornikov v Brne, a finlalna kuchyna z Nemecka, , sikovni monteri..niet co komu vytknut, jednasa o Presov, vrela vdaka

09/08/2018 23:30
Katarina

Dnes, 9ho augusta 2018 okolo obeda, sme nakupovali v Mobelixe v Presove na Sekcove. Stravila som okolo 100 EUR a bola by som nakupila aj viac, ale uz tam viac nepojdem a ani nic nekupim pretoze sme mali velmi neprijemnu skusenost so zamestnankynou. Meno som nezachytila ale ta pani vyzerala ako veduca kedze sa jej pokladnicka opytala otazku. Pani bola starsia, blond, silnejsej postavy. Ked sme nakupovali, 10 rocna dcera sa skryla za zaves a ta pani tak na nu zrukla, ze my sme sa tam vsetci rozbehli , ze co sa preboha stalo. Dcera nerozprava po Slovensky a uplne ju to vystrasilo az sa rozplakala. Ja rozumiem, ze to nie je idealne aby sa tam deti hrali, ale za taky nevinny prehresok sa na 10 rocne dieta nevrieska. Mile upozornenie by uplne stacilo. Bolo to tak nadmieru neprijatelne, ze planujem podat zajtra staznost managementu Mobelixu. Mobelix musi nieco urobit s kulturou zamstancov, inak zakaznici nebudu chodit. Este ze je Jysk len o par metrov dalej, tak som si mohla dokupit to co so potrebovala, a tam boli vsetci velmi mili. Dakujem.

24/07/2018 18:40
Jana

Velmi neprijemna skusenost s predavackou Zuzanou v Nitre. Arogantna osoba, nema co robit v praci s ludmi.

20/06/2018 08:13
Gebriela

Dňa 02.01.2018 sme si objednali 2x 3-trojsed a 1x taburet, vopred nás upozornili,že doba dodania je dlhšia - 20týždňov,s čím sme súhlasili,keďže nám to nesúrilo ale nielenže sedačky neprišli po 20týždňoch, neprišli ani po ďalšej prisľúbenej predĺženej 3-týždňovej lehote! momentálne čakáme už 25tžýdňov !!!!!

Je toto normálne?!!!!?!

17/05/2018 15:37
Viera

Dobrý deň.
Milí čitatelia. Pokiaľ uvažujete o kúpe kuchynskej linky na mieru z Möbelixu, rýchlo na to zabudnite. Pri dodávke kuchynskej linky montážnici nedokázali namontovať túto linku tak, aby sa rímsy v rohu stretli. Vypísala som reklamáciu. Po 4 týždňoch mi oznámili, že po tretí krát objednávajú tú správnu rímsu a bude to trvať ďalšie 4 týždne, kým príde do predajne a možno potom mi prídu ukončiť reklamáciu.

09/01/2018 12:38
Chlpáč

tovar objednany cez e shop a zaplateny 24.09 2017. termin dodania 2-3 tyzdne - stale nedodany. po parstich telefonatoch prisľub ze to bude vybavene a nasledne budem kontaktovany cez mail a nic. Ďalsie telefonaty a prisluby, posunute terminy, problemy z dodavatelmi atď. neodporucam v ziadnom pripade objednávky cez e-shop a to vam poradia aj v kamennej predajni.

20/12/2017 10:47
Matej B.

Nákup z Möbelixu nebudem riešiť nikdy viac!!! Zlá komunikácia, aj niekoľko týždňové meškanie malo meškanie ďalších pár týždňov....vrcholne nespokojný!

08/12/2017 20:37
Monika

Velmi nezodpovedný internetový obchod!!! Dodanie tovaru 3 az 4 týždne,beží už 5 tyzden a tovar nikde.Píšem maily a ani na tie su neni schopny odpovedať!Takže ani tovar a ani peniaze keďže sa plati pri objednavke.Tovar z Aliexpresu z Činy pride skôr!!!Takže spokojnosť s tymto obchodom 0 hviezdičiek!

07/12/2017 10:46
Michal K

Všetko zlé, tovar musíte zaplatiť už pri objednaní, doba dodania čo uvádzajú na stránke vôbec nie je pravdivá, prvá objednávka mala prísť do mesiaca po mesiaci som ich kontaktoval a poslali do týždňa a poslali aj zľavu na ďalší nákup ako ospravedlnenie ok beriem. Objednal som druhý krát doba dodania bola 2 týždne, po mojich telefonátoch tovar prišiel až o ďalšie 2 týždne a to najlepšie na záver je že tovar nebol kompletný a chýbali nieltoré súčasti na montáž. Takže radšej ísť do obchodu ako u nich si niečo objednať cez eshop. Premyslite si to radšej 2krát ako budete u nich niečo objednávať.

29/11/2017 09:20
Martina Hladka

Ja mám s týmto obchodom dvojakú skúsenosť. Najprv zlú, pretože som kúpila skriňu, ktorá po rozbalení mala celé dvere poškriabané. Moc som sa hnevala, chcela som už aj sem napísať negatívnu recenziu. Nakoniec som ale v klude vybavila reklamáciu, skriňu mi vymenili a ospravedlnili sa mi. Vysvetlili mi, že nie je v ich moci kontrolovať všetok tovar od každého výrobcu. že sa to proste nedá. a ja to chápem. Som si vedomá toho, že keď nakupujem lacný nábytok nemôžem čakať zázraky ale pocit, že predajca sa nesnaží človeka len využiť, ma moc teší

Pridať komentár


Pozrite si aj ďalšie obchody

Hodnotenie článku:
(91.6%)