Möbelix.sk - Recenzia a skúsenosti

Möbelix, spoločnosť s rakúskymi koreňmi, patrí medzi najrýchlejšie rastúcich predajcov nábytku v Európe. Aktuálne prevádzkuje okolo 70 predajní v 5. krajinách - v Rakúsku, v Česku, na Slovensku, v Maďarsku a v Chorvátsku. 

Na Slovensku možno nakupovať v šiestich kamenných obchodoch Möbelix (Bratislava, Prešov, Banská Bystrica, Košice, Trenčín a Nitra) alebo prostredníctvo online e-shopu. 

Internetový obchod Möbelix

Hodnotenie Möbelix na Heureke

Na známom webe heureka.sk bohužial aktuálne nájdeme iba 3 recenzie zákazníkov. Heureka neuvádza koľko percent zákazníkov bolo spokojných s nákupom, nakoľko obchod nemá dostatočné množstvo recenzií.

Spomínané 3 recenze sú však pomerne negatívne - nespokojní zákazníci Möbelixu sa sťažujú na zavádzanie - najmä čo sa týka lehoty dodania tovaru, ktorá sa bez oznámenia zákazníkovi neustále predlžovala. Mínusom je aj nedostatočná komunikácia obchodu a nereálne generované zľavy.

Z pozitív sa (aktuálne) spomína iba prehľadnosť eshopu.

Cenová garancia

Spoločnosť garantuje svojim zákazníkom najnižšie ceny. V praxi to znamená, ak zákazník nakúpi v niektorej z kamenných predajní Möbelix a pred nákupom (resp. max. 14 dní po uskutočnení nákupu) predloží dôkaz v podobe konkurenčnej ponuky na identický výrobok (značka, dodávateľ), Möbelix mu vyplatí rozdiel ceny v podobe poukážky na ďalší nákup.

Karta výhod

O kartu môže na ktorejkoľvek predajni požiadať fyzická i právnická osoba vyplnením predtlačeného formuláru žiadosti. Karta je zákazníkovi zaslaná aj po registrácií cez web predajcu. Vydaním karty začína zbieranie bodov - za každých 10€ zákazník získa 1 bonusový bod.

Zúčtovacie obdobie je vždy od 1.1. do 31.12. daného kalendárneho roku, pričom odmeňovanie sa odvíja od počtu nazbieraných bonusových bodov:

  • 50 - 99 bodov = 10€ poukážka na nákup
  • 100 - 199 bodov = 30€ poukážka na nákup
  • 200 a viac bodov = 70€ poukážka na nákup,

Kompletné podmienky vydania karty, čerpania a uplatnenia bodov si môžete prečítať na webe.

Požičanie dodávky

Zaujímavá služba je aj požičanie dodávky Möbelix na odvoz objednaného tovaru. Služba je spoplatnená a objednať si ju možno prostredníctvom internetového formuláru.

Ako kontaktovať Möbelix?

Vaše skúsenosti a recenzie Möbelix 

Patríte k pravidelným alebo občasným zákazníkom tohto obchodu? Aké sú vaše osobné skúsenosti s nákupom? Riešili ste už v Möbelixe reklamáciu alebo vrátenie tovaru? Pomôžte nám zozbierať relevantné skúsenosti s nákupom, vďaka ktorým pomôžeme aj ostatným.

Pozrite si aj ďalšie obchody

Hodnotenie článku:
(92.2%)

Komentáre

09/01/2018 12:38
Chlpáč

tovar objednany cez e shop a zaplateny 24.09 2017. termin dodania 2-3 tyzdne - stale nedodany. po parstich telefonatoch prisľub ze to bude vybavene a nasledne budem kontaktovany cez mail a nic. Ďalsie telefonaty a prisluby, posunute terminy, problemy z dodavatelmi atď. neodporucam v ziadnom pripade objednávky cez e-shop a to vam poradia aj v kamennej predajni.

20/12/2017 10:47
Matej B.

Nákup z Möbelixu nebudem riešiť nikdy viac!!! Zlá komunikácia, aj niekoľko týždňové meškanie malo meškanie ďalších pár týždňov....vrcholne nespokojný!

08/12/2017 20:37
Monika

Velmi nezodpovedný internetový obchod!!! Dodanie tovaru 3 az 4 týždne,beží už 5 tyzden a tovar nikde.Píšem maily a ani na tie su neni schopny odpovedať!Takže ani tovar a ani peniaze keďže sa plati pri objednavke.Tovar z Aliexpresu z Činy pride skôr!!!Takže spokojnosť s tymto obchodom 0 hviezdičiek!

07/12/2017 10:46
Michal K

Všetko zlé, tovar musíte zaplatiť už pri objednaní, doba dodania čo uvádzajú na stránke vôbec nie je pravdivá, prvá objednávka mala prísť do mesiaca po mesiaci som ich kontaktoval a poslali do týždňa a poslali aj zľavu na ďalší nákup ako ospravedlnenie ok beriem. Objednal som druhý krát doba dodania bola 2 týždne, po mojich telefonátoch tovar prišiel až o ďalšie 2 týždne a to najlepšie na záver je že tovar nebol kompletný a chýbali nieltoré súčasti na montáž. Takže radšej ísť do obchodu ako u nich si niečo objednať cez eshop. Premyslite si to radšej 2krát ako budete u nich niečo objednávať.

29/11/2017 09:20
Martina Hladka

Ja mám s týmto obchodom dvojakú skúsenosť. Najprv zlú, pretože som kúpila skriňu, ktorá po rozbalení mala celé dvere poškriabané. Moc som sa hnevala, chcela som už aj sem napísať negatívnu recenziu. Nakoniec som ale v klude vybavila reklamáciu, skriňu mi vymenili a ospravedlnili sa mi. Vysvetlili mi, že nie je v ich moci kontrolovať všetok tovar od každého výrobcu. že sa to proste nedá. a ja to chápem. Som si vedomá toho, že keď nakupujem lacný nábytok nemôžem čakať zázraky ale pocit, že predajca sa nesnaží človeka len využiť, ma moc teší

Pridať komentár