1000 ❤️ tipov na darčeky vo ✅ výpredaji až 90% ⭐ Zobraziť zoznam

zavrieť

Möbelix.sk – Recenzia a skúsenosti

Möbelix, spoločnosť s rakúskymi koreňmi, patrí medzi najrýchlejšie rastúcich predajcov nábytku v Európe. Aktuálne prevádzkuje okolo 70 predajní v 5. krajinách – v Rakúsku, v Česku, na Slovensku, v Maďarsku a v Chorvátsku. 

Internetový obchod Möbelix

Na Slovensku možno nakupovať v šiestich kamenných obchodoch Möbelix (Bratislava, Prešov, Banská Bystrica, Košice, Trenčín a Nitra) alebo prostredníctvo online e-shopu. 

Hodnotenie Möbelix na Heureke

Na známom webe heureka.sk bohužial aktuálne nájdeme iba 3 recenzie zákazníkov. Heureka neuvádza koľko percent zákazníkov bolo spokojných s nákupom, nakoľko obchod nemá dostatočné množstvo recenzií.

Spomínané 3 recenze sú však pomerne negatívne – nespokojní zákazníci Möbelixu sa sťažujú na zavádzanie - najmä čo sa týka lehoty dodania tovaru, ktorá sa bez oznámenia zákazníkovi neustále predlžovala. Mínusom je aj nedostatočná komunikácia obchodu a nereálne generované zľavy.

Z pozitív sa (aktuálne) spomína iba prehľadnosť eshopu.

Cenová garancia

Spoločnosť garantuje svojim zákazníkom najnižšie ceny. V praxi to znamená, ak zákazník nakúpi v niektorej z kamenných predajní Möbelix a pred nákupom (resp. max. 14 dní po uskutočnení nákupu) predloží dôkaz v podobe konkurenčnej ponuky na identický výrobok (značka, dodávateľ), Möbelix mu vyplatí rozdiel ceny v podobe poukážky na ďalší nákup.

Karta výhod

O kartu môže na ktorejkoľvek predajni požiadať fyzická i právnická osoba vyplnením predtlačeného formuláru žiadosti. Karta je zákazníkovi zaslaná aj po registrácií cez web predajcu. Vydaním karty začína zbieranie bodov - za každých 10€ zákazník získa 1 bonusový bod.

Zúčtovacie obdobie je vždy od 1.1. do 31.12. daného kalendárneho roku, pričom odmeňovanie sa odvíja od počtu nazbieraných bonusových bodov:

  • 50 – 99 bodov = 10€ poukážka na nákup
  • 100 – 199 bodov = 30€ poukážka na nákup
  • 200 a viac bodov = 70€ poukážka na nákup

Kompletné podmienky vydania karty, čerpania a uplatnenia bodov si môžete prečítať na webe.

Požičanie dodávky

Zaujímavá služba je aj požičanie dodávky Möbelix na odvoz objednaného tovaru. Služba je spoplatnená a objednať si ju možno prostredníctvom internetového formuláru.

Ako kontaktovať Möbelix?

Vaše skúsenosti a recenzie Möbelix 

Patríte k pravidelným alebo občasným zákazníkom tohto obchodu? Aké sú vaše osobné skúsenosti s nákupom? Riešili ste už v Möbelixe reklamáciu alebo vrátenie tovaru? Pomôžte nám zozbierať relevantné skúsenosti s nákupom, vďaka ktorým pomôžeme aj ostatným.


Komentáre

14/10/2019 12:44
Kristína

Möbelix SK má síce pekné a cenovo celkom priaznivé produkty, ale čo sa týka ostatných vecí, som veľmi sklamaná.
Tri razy po sebe nám bola nablokovaná iná cena, ako bola uvedená na cenovke.
Prvý prípad boli šálky. Cenovka bola 2,49€, nablokované boli za 3,99 JEDEN KUS. Bohužiaľ, všimla som si to až doma.
Druhý prípad boli záclony. Poprosila som pani predavačku, či mi pomôže. Bola ochotná a nápomocná. Poprosila som ju o pomoc, pomohla mi, ukázala som jej, ktoré závesy a záclony chcem, koľko kusov. SAMA mi ich vybrala, čím som chcela predísť tomu, že vezmem iný produkt, než som chcela. Záclony mali len 2, tak sa šla pozrieť, či majú na sklade. Ochotne mi priniesla ďalšie kusy. Pri platení na mňa vyskočila suma, ktorú som nečakala. Po prezretí bločku som povedala pani predavačke, že cena závesov aj záclon bola uvedená iná. Ona že ale to mám odpočítané. Videla som odpočítané, ale nevedela som, ku ktorému to patrí - či k záclonám alebo závesom. Pozrela som si to bokom lepšie a zistila som, že síce mi odpočítalo cenu zo závesov -10€, ale nie záclon. Pokladníčka zavolala predavačku, tá potom prišla aj s cenovkou - mala som pravdu, peniaze mi vrátili. Inak by som bola v strate 21€... V tento istý deň sme chceli kúpiť aj lampu. Zistili sme, že v poličke už žiadna nie je, visí len vystavená. Oslovili sme pani predavačku, či ju ešte majú, že v poličke nie je, či majú v sklade.. ona že nie..... nešla sa ani pozrieť k žiadnemu počítaču, jednoducho nám lenivo odvetila, že nie. (pani s krátkymi sivými vlasmi). Na druhý deň som pozrela na internete, koľko stojí poštovné, že si ju teda objednáme z internetu. Tam som uvidela, že mi píše, že tam majú obmedzené množstvo (bolo to v nedeľu), tak som teda zavolala, či ju majú na sklade. Mali posledný kus NA SKLADE, na ktorý sa pani predavačka deň pred tým pozrieť nešla, poprosila som pána, aby nám ju pripravil, že si prídeme po ňu- Kúpili sme aj stojan na knihu a hádajte čo? Po zaplatení sme si opäť všimli, že cena je iná, ako bola uvedená o 2€. Niekto by sa na tie dve eurá vykašľal, ale keď sa vám to stane trikrát po sebe, už Vám to bude čudné, a preto píšem aj túto recenziu. To, koľko km sme šli zbytočne, nejdem ani písať. Radosť z lampy však netrvala dlho, keď sme prišli domov a krabicu otvorili, zistili sme, že lampa je na dreve poškodená, má tam potečené lepidlo a kazí celý dojem. Asi mesiac a pol predtým sme kúpili stôl. Neskladali sme ho hneď, no biely stôl má zničenú dosku. Nie sú na nej ryhy, ale sivé a čierne čiary, ktoré sa nedajú nijak odstrániť. To lepidlo z lampy sa pokúsime odstrániť. Napriek všetkým týmto negatívam sme sa stále radi vracali do tohto obchodu, pretože tu majú pekné veci. Ak tu nabudúce niečo kúpime, tak to určite nebude nič veľké a drahé, pretože naša skúsenosť s kvalitou produktov je negatívna. Ak budem kupovať čo i len drobnosť do 10€, aj vtedy si skontrolujem bloček, pretože v Mobelixe v BB sa pracovníkom asi nechce vymieňať cenovky.

12/10/2019 11:38
PAVOL

CO SA TYKA MOBELIXU V PRESOVE UPLNA SPOKOJNOST....HLAVNE CO SA TYKA SKLADU,ODTIAL IDEM STALE VYSMIATY...CHLAPCI VYZERAJU AKO SUPER PARTIA...
POMOZU,PORADIA A CO OCENUJEM NAJVIAC JE RYCHLOST,NIKDY NECAKAM DLHO

12/10/2019 11:34
LENKA

OSOBNE ZIADNA NEGATIVNA SKUSENOST...

01/10/2019 21:27
Emil

Cele zle, ceny v e shope uplne, inde, tovar krivy, made in china, naposledy, nic nesedi, zlata IKEA.

21/09/2019 19:38
Simona

Dnes samozrejme raz a zas mobelix v Leviciach nesklamal :) (samozrejme je toto uplne ironické)
Skriňa ktorá nám prvýkrát prišla zničená sme ešte v ten deň reklamovali, podľa zákona na to majú samozrejme 30 dní. Dnes sme išli okolo tak sme sa iba zo zvedavosti išli opýtať ako je na tom stav reklamácie, jasné že sme sa dozvedeli že skriňa znovu prišla už pred pár dňami a NIKTO naozaj NIKTO nás už po DRUHÝKRÁT nebol schopný kontaktovať!!!! Ani pri prvej objednávke a dodaní skrine ani pri druhom dodaní po reklamácií, skriňu sme si museli zas vyzdvihnúť EŠTE DNES do 19:00 s tým že nám o 18:00 povedali že tam skriňa vobec dorazila kedže sme sa pýtali. Ja naozaj nechápem ako môže takáto prevádzka a spoločnosť vobec ešte fungovať!!! Nikomu neodporúčam si kupovať čokoľvek v Mobelixe!!!!
Keď som chcela komunikovať s pracovníkmi na predajni tak ja jedna “slečna” skrývala za palety v sklade takže takáto ochota a poskytovanie služby funguje prosím pekne v Leviciach “”””“ďakujeme ”””””

13/09/2019 15:42
Katka

Veľmi zle skúsenosti mám s predajňou v Ke.
Sedačka mala prísť do 8
týždňov. Objednávala som v máji. Po 8 týždňoch som sa informovala čo sa deje. Vôbec nevedeli zistiť stav a termín dodania. Následne mi volali, že sedačka bude dodaná v auguste. Ale určite bude aj kompenzácia, ale sumu ešte nevedia presne vyčísliť. Sedačku sme si nakoniec museli vyniesť sami. Kompemzaciu vyčíslili podľa zmluvy, kde bolo dodanie 11 týždňov. Nie sľúbených 8!!!!
A zrazu na kompenzáciu majú presne stanovy.
Nemôžu mi dať zľavu na gauč alebo na dovoz. Dali mi 30€ poukážku, ktorá mala byť dodaná expresne do týždňa. V auguste ju odoslali a pomaly sa končí semptember a ešte stále ju nemam. Bola som to reklamovať na predajni v Košiciach. Povedali, že mám čakať.

06/09/2019 19:17
Simona

Mobelix Levice, OTRAS!! Neskutočne odporní zamestnanci, objednali sme si 1000€ skriňu ktorá meškala s dobou dodania, zamestnanci nás pri príchode objednávky nekontaktovali žiadnou formou!!!
Pri prevzatí bol tovar poškodený a zamestnanci nám povedali aby sme tú časť skrine otočili k stene!!
Prístup bol otrasný, komunikácia taktiež, skriňa za 1000€ objednaná na mieru vyzerala otrasne!! Dali sme ju reklamovať a povedali nám že oni peniaze nevracajú ani po 30 dňoch na ktoré majú samozrejme zo zákona nárok na reklamáciu!! Povedali že nám tie peniaze dajú maximálne na poukážku OD NICH o ktorú vobec nemáme záujem!!! Pretože od nich nechceme už nič a nemáme ani záujem o skriňu!!!
Nikdy viac už v mobelixe nič nekúpime!!!

30/07/2019 13:45
Mária

Ja mám pozitívne skúsenosti s predajňou v Nitre. Personál ma príjemne prekvapil, sú milí, ústretoví, predovšetkým na poschodí v sekcii obývačiek...
Chalan vždy dobre naladený, poradí a vysvetlí aj niekoľkokrát.
Páčilo sa mi ako sa správa k starším manželom, naozaj klobúk dolu zázračná trpezlivosť, to sa dnes už nevidí.
Ja za prístup a ústretovosť naozaj ďakujem. Rada sa do obchodu vrátim.

20/07/2019 16:05
Vlado

Dnes som bol v Möbelixu -pobočka Banska Bystrica. Neochotný personal , keby tie dievčata pracovali u mna, už sú určite prepustené.
Otaras. Nikdy viac Möbelix!!!

18/07/2019 19:16
AM

Linka krásna...len reklamujeme uz na 3 krát dvierka na koše .....Nezodpovedné a ľahostajné.....takýchto lajdakov nemysim......Končím s Mobelixom....

11/07/2019 19:30
Vargova Daniela

Dobry den ,kupila sem si u gas komodu ,bohuzial nesedia panty ,ani dierky na policky

01/07/2019 11:27
Juraj K

Rodičia boli v Sobotu na predajni v Leviciach chceli si kúpiť veľkú hojdaciu záhradnú sedačku, ale ostal už len výstavný kus ktorý bol mimochodom špinavý ale dobre išlo by to umyť, ale keď si ho chceli kúpiť pani predavačka im povedala že si ho musia sami poskladať! Podľa mňa to neni v normálne ale aj v Nitre aj v Brne na zákazníckej linke mi povedali že to je u nich normálne, tak vás chcem upozorniť do Möbelixu keď idete kupovať niečo väčśie a je to výstavný kus zoberte si zo sebou montážnu sadu a jedného chlapa navyše ak to máte tážke lebo sa na vás zamestnanci vykašlú, Möbelix nikdy viac.

25/06/2019 11:42
Olga

Dnes sme boli oklamani Mobolixom,po telefonickom rozhovore s coolcentra sme isli zo Seredi do Nitry zbytocne!!.Nikto tam nebol ochotny urobit objednavku ako nas uistovali po telefone!!! Dakujeme..neprosime Mobolix..

11/05/2019 11:21
stefan

Dňa 9.5.2019 som navštivil Vašu predajnu v Prešove. Snažil som sa o objednávku záhradneho domčeka. Pri pokladniach na oddelení záhrady mi bolo povedané / bolo 12 hodin poludnie, dievcatá tam nemali žiadnych zákazníkov/ že oni nie su kompetentné urobiť objednávku a kolegovia na to určený, pridu, sú "kdesi tu". Asi po desiatich minútach prechádzala okolo iná pracovníčka, pokladníčka ju oslovila s prosbou o urobenie objednávky. Ta odsekla že ona ide na cigu, teraz na to nemá čas. Ohúrený som sa jej opýtal či tých pať minut bez cigarety nevydrží, odštekla že to nie je iba pať minút a odišla. Neschopný slova som sa vybral s mojou skúsenosťou za vedúcim prevádzky. Na odelení sanity som poprosil predajcu aby oslovil vedúceho s tým, že k nemu ide zákazník so sťažnosťou. Išiel to oznámiť a mne povedal že vedúci o tom vie aby som čakal. Čakal som pred kanceláriou 15 minút, nikto neprišiel. Vtedy som si uvedomil že sa idem sťažovať ku človeku, ktorý nemá ani štipku úcty k zákazníkovi ktoreho nechá čakať bez odôvodnenia pred kanceláriou. Predtavil som si ako tam sedí v kresle a rozprava s manželkou, alebo si dava obed a nejaká stránka mu je ukradnutá. Rezignoval som a odišiel. Sklamaním je tiež, že keď som sa snažil túto skúsenosť predniesť nadriadeným, nikde som žiaden kontakt na vedenie celej spoločnosti nenašiel. Takže nikdy viac Mobelix

20/03/2019 17:12
Tomáš

Dobrý deň, nezvyknem písať recenzie, ale po tom, ako som si prečítal tu spŕšku :-) na Moebelix, musim ja osobne skonštatovať nasledovné:
Gauč som si objednal osobne na predajni v BA, v zmluve som mal uvedené, že mi bude dodaný o cca 9 týždňov. I keď sa mi lehote zdala dlhá, nevadilo mi to, netuším ako dlho trvá výroba a dovoz nábytku. Asi 3 dni pred uplynutím lehoty mi volali z Mobelixu, že gauč je doma, že mi ho môžu doviezť o 2-3 dni. Keďže som nemohlo v týchto dňoch ostať doma, lehotu som si dohodol o týždeň. Gauč doniesli v pohode, bez frflania, že parkuje okolo domu vela aut. S nakladiakom prišli kam mohli, gauč chytili, a vyniesli v 2 častiach, zaniesli mi ho až do spravnej izby, keďže videli, že premanevrovať pomedzi zarubne by som s gaučom nedokazal. Ešte ma poučili, ako sa vysuvaju/zasuvaju opierky, všetko bolo s ochotou, profesionalne, bez akychkolvek nervov a starosti. Napriek niektorym inym recenziam, ja som 100% spokojny, ležim si na gauči, kavickujem a pišem recenziu.... :-) Ďakujem Moebelixu.

09/03/2019 20:57
Katarína Acsová

Dobrý den,takže sme boli dnes vyreklamovať čelo postele a bolo nám bez problémov vyhovené.Chválim...

08/03/2019 22:29
Katarína Ácsova

Kúpili sme manželskú posteľ a po rozbalení dosiek sme boli nemilo prekvapení,nakoľko jedna polovica postele bola doškrabaná ,dodierkovaná na viacerých miestach,čelná doska pri nohách poodštrbovaná na hranách ,šrouby ktoré už boli namontované okolo nich odštrbené ...katastrofa ,nech sa nehnevajú ,ale to je biela posteľ ,takže všetko vidno ...zajtra ideme reklamovať ,som zvedavá na výhovorky ...taktiež nám predavačka jasne povedala ,že k posteli ,je aj policvý systém pod posteľou ,ktorý v skutočnosti neprišiel samozrejme...na ršty sme sa jej vysleovene pýtali,že či budú zmontované ,povedala samozrejme ,tento typ býva zmontovaný ...samozrejme prišli v demonte ...kľudne by sme pridali aj foto poškodenia ,ale tu sa to asi nedá ...sme veľmi sklamaní týmto obchodom a myslím si ,že skoro 600 e nákup si v budúcnosti rozmyslíme ,čo sa týka značky Mobelix!

24/02/2019 09:40
Lenka

Maximalne sklamanie s touto firmou. Objednali sme si kuchynsku linku na mieru. Pan si to bol vymerat a aj tak vyrobili pracovnu dosku zlu, o 4,5cm dlhsiu, koli comu nam ju nemohli namontovat a musela ist na reklamaciu. Mali sme sa stahovat no koli tomu sme museli zaplatit o mesiac viac za najomne... nikoho to nezaujima, na linke ma pan odbil ze je to uz na reklamaciu no ta potrva najmenej 3 tyzdne a viac.. a kompenzacia ziadna.. ich to nezaujime vobec, hlavneze keby sme my spravili chybu a v kuchyni by nebolo nieco predpripravene ako je v podmienkach tak za druhy vyjazd monterov pokuta 250€.... a kde je spravidlivost? A kesy to bude vyreklamovane? Otazne ci si nebudeme muset priplatit za dalsi mesiac najomne. Nezodpovedna firma, velke sklamanie pre nas.

10/02/2019 10:15
Matus Bučko

Z Moebelixu nikdy viac nič. Veci sú nekvalitne!! Reklamaciu sedačky neuznali z dovodu ze sme sedacku pouzivali :-) :-) !! dva krat sme reklamovali tu istu vadu.. Raz sedacku vymenili a druhy raz uz nie. Teraz skúšaju systém pokus - omyl. Ci budem danu vec riesit dalej alebo sa na to vykaslem. Verte ze si tú sedacku prídete zobrat a zaplatite aj znalca 400eur + ( cena sedacky 450) +vsetky dalsie naklady ktore mi vznikli vdaka Moebelix kvalite a serioznosti! Tu len upozornujem ludi aby sa vyhli tomuto obchodu a tak aj problemom.

08/11/2018 10:37
Mária Kmeťová

Mám s touto predajňov dve skúsenosti a obe zlé.Objednala som sedačku predavač sľúbil 4tyždne samozrejme neprišla až kým sme si neskontrolovali zmluvu a tam že 12 Týždňov..odvolali sme zálohu nám vrátili .Teraz zasa matrace . predavač povie týždeň na zmluve 2.. Zamestnanci rozpravkari iné rozprávajú iné píšu... Dávajte pozor aké rozprávky podpisujete...????

11/10/2018 17:49
Maja

Včera som s manželom navštívila Mobelix v Nitre, nakoľko nás zaujala reklama na výhodnú kúpu kuchynskej linky na mieru. Keďže máme jasnú predstavu o výzore a hlavne funkčnosti linky, tak sme si ju predom "vyskladali" v plánovači obchodného domu. Navyše sme len pred necelým mesiacom zakúpili kvalitný granitový drez, batériu, varnú dosku a rúru, ktoré sme potrebovali rozmiestniť na predom určené miesta, ako to vyhovuje naším potrebám. Jednanie pána M. bolo síce milé, ale úplne zrušil náš návrh s tým že to bude predražené, vzápätí nás presviedčal o správnosti umiestnenia varnej dosky a drezu, ktoré som odmietla /nakoľko lepšie poznám svoje potreby/, vnucoval skrinku, pre ktoré nemáme praktické využitie, len by vyplnila prázdny priestor. Nakoniec v tomto ustúpil, ale z našej strany spokojnosť nebola, nakoľko sám bez spoločnej konzultácie "vyskladal" virtuálnu kuchyňu, ktorá sa navlas zhoduje s tou, ktorú práve máme a ktorá nezodpovedá naším predstavám a požiadavkám a cena nie príliš rozdielna naproti tej v našom návrhu.
Odporúčala by som viac komunikácie so zákazníkom, vypočuť si ich predstavy, konzultovať ich požiadavky a mimochodom, hrnce nie sú to jediné, čo treba v kuchynskej linke uschovať, hoci len na to kládol prehnaný dôraz.
Nakoniec sme u konkurencie našli nielen viac možností, ako naplniť naše požiadavky, ale s rovnakou /ak nie vyššou/ kvalitou majú prijateľnejšie ceny.

11/08/2018 10:39
Chimicova J.

Skvela praca, pocnuc pani Olsavskov, pracovnika, ktory zameral v dome u nas, odbornikov v Brne, a finlalna kuchyna z Nemecka, , sikovni monteri..niet co komu vytknut, jednasa o Presov, vrela vdaka

09/08/2018 23:30
Katarina

Dnes, 9ho augusta 2018 okolo obeda, sme nakupovali v Mobelixe v Presove na Sekcove. Stravila som okolo 100 EUR a bola by som nakupila aj viac, ale uz tam viac nepojdem a ani nic nekupim pretoze sme mali velmi neprijemnu skusenost so zamestnankynou. Meno som nezachytila ale ta pani vyzerala ako veduca kedze sa jej pokladnicka opytala otazku. Pani bola starsia, blond, silnejsej postavy. Ked sme nakupovali, 10 rocna dcera sa skryla za zaves a ta pani tak na nu zrukla, ze my sme sa tam vsetci rozbehli , ze co sa preboha stalo. Dcera nerozprava po Slovensky a uplne ju to vystrasilo az sa rozplakala. Ja rozumiem, ze to nie je idealne aby sa tam deti hrali, ale za taky nevinny prehresok sa na 10 rocne dieta nevrieska. Mile upozornenie by uplne stacilo. Bolo to tak nadmieru neprijatelne, ze planujem podat zajtra staznost managementu Mobelixu. Mobelix musi nieco urobit s kulturou zamstancov, inak zakaznici nebudu chodit. Este ze je Jysk len o par metrov dalej, tak som si mohla dokupit to co so potrebovala, a tam boli vsetci velmi mili. Dakujem.

24/07/2018 18:40
Jana

Velmi neprijemna skusenost s predavackou Zuzanou v Nitre. Arogantna osoba, nema co robit v praci s ludmi.

20/06/2018 08:13
Gebriela

Dňa 02.01.2018 sme si objednali 2x 3-trojsed a 1x taburet, vopred nás upozornili,že doba dodania je dlhšia - 20týždňov,s čím sme súhlasili,keďže nám to nesúrilo ale nielenže sedačky neprišli po 20týždňoch, neprišli ani po ďalšej prisľúbenej predĺženej 3-týždňovej lehote! momentálne čakáme už 25tžýdňov !!!!!

Je toto normálne?!!!!?!

17/05/2018 15:37
Viera

Dobrý deň.
Milí čitatelia. Pokiaľ uvažujete o kúpe kuchynskej linky na mieru z Möbelixu, rýchlo na to zabudnite. Pri dodávke kuchynskej linky montážnici nedokázali namontovať túto linku tak, aby sa rímsy v rohu stretli. Vypísala som reklamáciu. Po 4 týždňoch mi oznámili, že po tretí krát objednávajú tú správnu rímsu a bude to trvať ďalšie 4 týždne, kým príde do predajne a možno potom mi prídu ukončiť reklamáciu.

09/01/2018 12:38
Chlpáč

tovar objednany cez e shop a zaplateny 24.09 2017. termin dodania 2-3 tyzdne - stale nedodany. po parstich telefonatoch prisľub ze to bude vybavene a nasledne budem kontaktovany cez mail a nic. Ďalsie telefonaty a prisluby, posunute terminy, problemy z dodavatelmi atď. neodporucam v ziadnom pripade objednávky cez e-shop a to vam poradia aj v kamennej predajni.

20/12/2017 10:47
Matej B.

Nákup z Möbelixu nebudem riešiť nikdy viac!!! Zlá komunikácia, aj niekoľko týždňové meškanie malo meškanie ďalších pár týždňov....vrcholne nespokojný!

08/12/2017 20:37
Monika

Velmi nezodpovedný internetový obchod!!! Dodanie tovaru 3 az 4 týždne,beží už 5 tyzden a tovar nikde.Píšem maily a ani na tie su neni schopny odpovedať!Takže ani tovar a ani peniaze keďže sa plati pri objednavke.Tovar z Aliexpresu z Činy pride skôr!!!Takže spokojnosť s tymto obchodom 0 hviezdičiek!

07/12/2017 10:46
Michal K

Všetko zlé, tovar musíte zaplatiť už pri objednaní, doba dodania čo uvádzajú na stránke vôbec nie je pravdivá, prvá objednávka mala prísť do mesiaca po mesiaci som ich kontaktoval a poslali do týždňa a poslali aj zľavu na ďalší nákup ako ospravedlnenie ok beriem. Objednal som druhý krát doba dodania bola 2 týždne, po mojich telefonátoch tovar prišiel až o ďalšie 2 týždne a to najlepšie na záver je že tovar nebol kompletný a chýbali nieltoré súčasti na montáž. Takže radšej ísť do obchodu ako u nich si niečo objednať cez eshop. Premyslite si to radšej 2krát ako budete u nich niečo objednávať.

29/11/2017 09:20
Martina Hladka

Ja mám s týmto obchodom dvojakú skúsenosť. Najprv zlú, pretože som kúpila skriňu, ktorá po rozbalení mala celé dvere poškriabané. Moc som sa hnevala, chcela som už aj sem napísať negatívnu recenziu. Nakoniec som ale v klude vybavila reklamáciu, skriňu mi vymenili a ospravedlnili sa mi. Vysvetlili mi, že nie je v ich moci kontrolovať všetok tovar od každého výrobcu. že sa to proste nedá. a ja to chápem. Som si vedomá toho, že keď nakupujem lacný nábytok nemôžem čakať zázraky ale pocit, že predajca sa nesnaží človeka len využiť, ma moc teší

Pridať komentár


Pozrite si aj ďalšie obchody

Hodnotenie článku:
(91.6%)